Komunikaty PR

Sukces Szkolnej Internetowej Gry Giełdowej. Kolejny rekord frekwencji pobity.

2022-11-07  |  19:00
Biuro prasowe
Kontakt

Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR

ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl

Pozostało jeszcze kilka dni na  zgłaszanie się do Szkolnej Internetowej Gry Giełdowej, a już został pobity zeszłoroczny rekord 19 000 uczestników.  Program edukacyjny tworzony wspólnie przez Giełdę Papierów Wartościowych i Fundację GPW, już po raz 21 zaprosił do udziału nauczycieli i uczniów. W dotychczas zrealizowanych 20 edycjach SIGG uczestniczyło przeszło 310 tysięcy uczniów. Projekt od lat cieszy się ogromnym zainteresowaniem, bo do wygrania są nie tylko nagrody materialne ale też wiedza i praktyczne umiejętności nabyte w warunkach zbliżonych do realnego rynku giełdowego.

SIGG to największy, ogólnopolski projekt edukacyjny, którego celem jest zainteresowanie uczniów zasadami funkcjonowania rynków kapitałowych, giełdy, inwestowania oraz oszczędzania długoterminowego. Współorganizują go Fundacja GPW i Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie we współpracy z Fundacją im. Lesława A. Pagi oraz wykonawczo z agencją Mint Media. Organizatorzy wspólnie już po raz 21 zaprosili nauczycieli oraz uczniów  klas VII i VIII szkół podstawowych, a także młodzież ze szkół ponadpodstawowych do udziału w 21. edycji Szkolnej Internetowej Gry Giełdowej. Siedem dni przed zakończeniem przyjmowania zgłoszeń wiadomo, że padł zeszłoroczny rekord zgłoszeń. Wtedy zarejestrowało się ponad 18 000 uczniów i 1 000 nauczycieli.

Formuła projektu obejmuje grę inwestycyjną realizowaną na bazie platformy GPWtr@der oraz moduł edukacyjny, w ramach którego młodzież szkolna zapoznaje się z zasadami działania giełdy oraz instrumentami giełdowymi. Zdobytą wiedzę uczniowie wykorzystują do samodzielnego dokonywania wirtualnych transakcji. Inwestycje realizowane są w oparciu o środki wirtualne, ale transakcje zawierane są na podstawie rzeczywistych ofert kupna i sprzedaży na realnym rynku giełdowym. 

Taki mechanizm doskonale oddaje giełdową rzeczywistość, a uczniowie w praktyce przekonują się, na czym polega inwestowanie na giełdzie, poznają ryzyko inwestycyjne i skutki niewłaściwych decyzji. Poprzez udział w projekcie młodzi ludzie mają także możliwość zdobycia umiejętności analizowania danych i sytuacji na rynku, podejmowania decyzji oraz pracy w grupie - mówi Alina Bączar, Wiceprezes Zarządu Fundacji GPW.

Kolejny rok z rzędu, przy organizacji i promocji SIGG, Fundację GPW wspiera agencja Mint Media, która odpowiadała za szereg działań komunikacyjnych i kreatywnych.

Prowadzimy intensywne działania by zachęcić uczniów i nauczycieli do wzięcia udziału w Szkolnej Internetowej Grze Giełdowej. Cieszymy się z nawiązanej kilka lat temu współpracy z Agencją Mint Media, która rozumie nasze potrzeby  i przygotowuje kampanie idealnie dostosowane do specyfiki naszej grupy docelowej. Jakość tych działań potwierdza rekordowa liczba zgłoszeń - mówi Alina Bączar, Wiceprezes Zarządu Fundacji GPW.

Agencja wspiera fundację przede wszystkim w wypracowaniu koncepcji kreatywnej i strategii komunikacji, stworzeniu KV i projektu graficznego strony www. Po jej stronie są również: przygotowanie formatów reklamowych i przeprowadzenie kampanii promocyjnych zachęcających uczniów i nauczycieli do rejestracji poprzez platformę www.sigg.gpw.pl

Cieszymy się, że kolejny raz Fundacja GPW obdarzyła nas zaufaniem przy projekcie Szkolnej Internetowej Gry Giełdowej. W tym roku główny nacisk kładziemy na kampanie online realizowane na Facebooku i TikToku. Liczymy, że dzięki naszym działaniom pomożemy uczniom i nauczycielom w poznaniu wyjątkowego projektu edukacyjnego – mówi Aleksandra Nowaczyńska, Client Partner w Mint Media. 

Rejestracja do Szkolnej Internetowej Gry Giełdowej potrwa do 13. Listopada. Po niej uczestnicy przechodzą przez kolejne etapy rozgrywki, a na najlepszych czeka miejsce w Wielkim Finale, który odbędzie się 27. Kwietnia w Sali notowań GPW.  Zwycięskie zespoły (Laureaci etapów oraz Finału) otrzymują atrakcyjne nagrody finansowe. Nagrodzeni zostaną również nauczyciele, uczniowie i całe klasy z najlepszymi wynikami punktowymi. Więcej informacji o konkursie oraz zgłoszenia należy wysyłać poprzez platformę www.sigg.gpw.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Public Relations KEY PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Rozrywka Cooler Master X Simucube 2 Pro - nowa definicja realizmu Biuro prasowe
2024-12-30 | 01:00

Cooler Master X Simucube 2 Pro - nowa definicja realizmu

Cooler Master i Simucube wprowadzają na rynek Cooler Master X Simucube 2 Pro – zaawansowaną bazę kierownicy direct drive dla profesjonalnych symulacji wyścigowych. Urządzenie
Rozrywka Święta pełne smaku z produktami Mars Wrigley
2024-11-24 | 21:00

Święta pełne smaku z produktami Mars Wrigley

W świątecznym czasie Mars Wrigley przygotował limitowaną ofertę produktów kultowej marki M&M’S® oraz Maltesers®. Wśród niej wyjątkowe nowości oraz
Rozrywka Nickelodeon Fandays w Majaland Kownaty!
2024-09-27 | 15:00

Nickelodeon Fandays w Majaland Kownaty!

Marzysz o tym, aby spotkać swoich ulubionych bohaterów z bajek? A może pragniesz przeżyć niezapomniane chwile w towarzystwie Bliskich? Już 27-29 września park rozrywki Majaland

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Firma

Duża część zużytych opon trafia do spalenia. Jednak 85 proc. surowców z nich dałoby się ponownie wykorzystać

W Polsce co roku na rynek trafia między 280 tys. a 350 tys. ton opon. Tylko część z nich po zużyciu idzie do przetworzenia, choć krajowe zakłady recyklingu mogłyby zagospodarować całość. Coraz popularniejszy jest recykling materiałowy oraz chemiczny. W procesie pirolizy powstają wartościowe produkty, takie jak sadza techniczna, olej popirolityczny czy stal, które mogą zastąpić surowce pierwotne przy produkcji nowych opon.

Konsument

Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.