Komunikaty PR

Startuje nowa kampania wizerunkowa marki Wawel

2021-10-20  |  01:00
Biuro prasowe

„Szlachetny smak czekolady, na który warto czekać” - pod takim hasłem ruszyła nowa, zupełnie inna niż dotychczas, kampania reklamowa marki Wawel.

Marka w nowej komunikacji postawiła nacisk na flagową w swoim portfolio kategorię czekolad. Idea kampanii skupia się na długotrwałym i dokładnym procesie konszowania, który stoi za szlachetnym smakiem tych produktów. Aksamitna konsystencja czekolad Wawel to wynik wyjątkowo długiego i starannego mieszania składników. Marka w nowej reklamie pokazuje jak bardzo w konszowaniu ważny jest czas, który odpowiada za intensywny smak czekolady. 

Nowy spot telewizyjny wyraźnie różni się od dotychczasowych. Dynamiczna, pełna kolorów komunikacja została zastąpiona takimi wartościami jak czekoladowość, eksperckość oraz tradycja. Tym razem konsumenci zostali zaproszeni do magicznego świata marki Wawel.

Cieszę się, że w nowej komunikacji możemy skoncentrować się na kluczowej kompetencji marki Wawel jaką jest produkcja wyjątkowych w smaku czekolad. Udało nam się pokazać sekret, który stoi za tym smakiem, tak istotny element procesu produkcji czekolady. Liczę na to, że nowa komunikacja pokaże markę Wawel w nieco innym niż dotychczas świetle, a to dopiero pierwszy krok w kierunku większych zmian w wizerunku marki” – mówi Monika Kowalewska, dyrektor marketingu Wawel SA.

Działania reklamowe w ramach nowej kampanii objęły telewizję, działania digitalowe, PR oraz kampanię w kinach. Za koncept kreatywny, strategię oraz realizację spotu odpowiada agencja reklamowa Bardzo i dom produkcyjny Dynamo. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Dom Mediowy FullSix Media (TV) oraz agencja Harbingers (digital).

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=02x7_ffGQKs

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Co daje automatyczny aplikator etykiet RFID? Biuro prasowe
2021-11-19 | 01:00

Co daje automatyczny aplikator etykiet RFID?

Kodowanie, zadruk i aplikacja etykiet z tagami RFID przy użyciu jednego urządzenia – czy to możliwe? Coraz więcej firm decyduje się na znakowanie produktów etykietami z tagami
Firma Stacja robocza jako element linii produkcyjnej
2021-11-19 | 01:00

Stacja robocza jako element linii produkcyjnej

Automatyzacja to trend będący nieodłączną częścią Przemysłu 4.0. Jak wskazują eksperci z Międzynarodowej Federacji Robotyki (International Federation of Robotics - IFR), Polska jest pod
Firma Na co zwracać uwagę przy zakładaniu e-sklepu
2021-11-15 | 19:00

Na co zwracać uwagę przy zakładaniu e-sklepu

­­­­­ Krajowy rynek e-commerce prężnie się rozwija - według wskazań PwC w 2020 roku liczba polskich sprzedawców internetowych wyniosła 150 tysięcy, z czego 80

Więcej ważnych informacji

Partner serwisu

Venture Cafe Warsaw

Infrastruktura

70 proc. budynków mieszkalnych w Polsce jest nieefektywnych energetycznie. Ich kompleksowa renowacja może napędzić gospodarkę i stworzyć kilkaset tysięcy nowych miejsc pracy

W Polsce aż 70 proc. spośród 5 mln domów jednorodzinnych nie spełnia standardów efektywności energetycznej. W rezultacie roczne koszty ogrzewania typowego domu o powierzchni 118 mkw., wyposażonego w kocioł węglowy oraz stare drzwi i okna, sięgają w tej chwili ok. 6,5 tys. zł. Po modernizacji, ociepleniu i wymianie stolarki ten koszt mógłby spaść nawet do 1,8 tys. zł rocznie – oszacowali analitycy w raporcie „Fala renowacji szansą na rozwój Polski po pandemii”. Wynika z niego także, że w Polsce powszechna termomodernizacja budynków mieszkalnych – wymuszona unijną strategią – mogłaby się stać motorem napędowym krajowej gospodarki po pandemii i stworzyć nawet kilkaset tysięcy nowych miejsc pracy.

Ochrona środowiska

Grupa PGE zagospodaruje odpady z instalacji OZE. Buduje w tym celu ośrodek innowacji w Bełchatowie

Boom inwestycyjny w sektorze OZE pociąga za sobą konieczność zagospodarowania części z wyeksploatowanych farm wiatrowych czy fotowoltaicznych. Ze zużytych paneli PV można odzyskać m.in. aluminium, szkło i metale szlachetne. Metody recyklingu instalacji OZE wciąż są jednak niedoskonałe i mało wydajne kosztowo. Nad ich rozwojem ma pracować bełchatowskie Centrum Badań i Rozwoju GOZ, którego budowę zainaugurowała w tym tygodniu Grupa PGE. Placówka zacznie działać w 2022 roku. Ma też opracowywać rozwiązania, które pozwolą optymalnie wykorzystywać odpady poprzemysłowe z energetyki konwencjonalnej. W skali roku to miliony ton popiołów, żużli i gipsu, które z powodzeniem można wykorzystać np. w budownictwie.

Infrastruktura

Gen. W. Nowak: Wskazanie dostawcy wysokiego ryzyka nie zapewni bezpieczeństwa technologii. Ustawa o cyberbezpieczeństwie wymaga dalszych prac [DEPESZA]

– Każdy system, nieważne z jakich urządzeń się składa, można odpowiednio zabezpieczyć – ocenia gen. Włodzimierz Nowak, ekspert ds. cyberbezpieczeństwa, nawiązując do proponowanej przez rząd oceny ryzyka dostawców sprzętu i technologii. Jego zdaniem skupianie się jedynie na dostawcy to tylko dotykanie wierzchołka góry lodowej, bo czynników ryzyka jest znacznie więcej. Zapisy ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa wskazują, że jeśli firma technologiczna zostanie uznana za dostawcę wysokiego ryzyka, będzie de facto wykluczona z polskiego rynku, a operatorzy telekomunikacyjni będą musieli zrezygnować z jej urządzeń i usług. Kryteria oceny w dużej mierze są oparte na kwestiach przynależności państwowej, co według części ekspertów jest wymierzone w koncerny chińskie.