Komunikaty PR

Startuje MaverickFest – wydarzenie twórców RestaurantWeekⓇ! Czym zaskoczy?

2024-11-27  |  13:10
Biuro prasowe

Rusza zimowa edycja Chef’s Menu, czyli MaverickFest – wyjątkowe wydarzenie stworzone przez twórców RestaurantWeek, które pozwala odkrywać najlepsze, starannie wyselekcjonowane restauracje. Głównymi bohaterami projektu są Chefowie, ich flagowe menu, wizja, odwaga i talent w kreowaniu najlepszych smaków. Inicjatywa obejmuje blisko 40 restauracji w Warszawie i Krakowie, które specjalnie na tę okazję przygotowały unikalne trzydaniowe menu z niespodzianką od marki Glenfiddich w atrakcyjnej cenie – już od 79 zł. Wydarzenie trwa od 18 listopada do 10 grudnia. Nie zwlekaj – podążaj za instynktem i rezerwuj stolik na https://restaurantclub.pl/menu!

 

Kampania "Where Next?" - Podążaj za instynktem!

Nazwa Festiwalu – MaverickFest – pochodzi od angielskiego słowa "maverick", oznaczającego osobę niezależną, nietuzinkową, podążającą własną ścieżką. Właśnie takie wartości chcą promować twórcy projektu, stawiając na wyjątkowe, odważne podejście do sztuki kulinarnej. Jednak MaverickFest to nie tylko kulinarna uczta, ale i część kampanii "Where Next?" marki Glenfiddich, która zachęca do podążania za instynktem i eksplorowania nowych doświadczeń. "Where Next?" celebruje Maverick Spirit, inspirując do śmiałych wyborów i przekraczania granic. Właśnie dlatego MaverickFest, z Glenfiddich, zaprasza do spróbowania wyjątkowych smaków, poznania historii i pasji Chefów oraz odkrywania zupełnie nowych kulinarnych doznań. 

Ekskluzywne menu i koktajle na bazie Glenfiddich 12 YO

Goście MaverickFest będą mieli wyjątkową okazję skosztować popisowych dań w formie trzydaniowego menu (przystawka, danie główne, deser) oraz spróbować cocktaili na bazie Glenfiddich 12 YO. Wszystko to jest dostępne w niezwykle przystępnej cenie, już od 79zł, aby każdy mógł wyruszyć na tę kulinarną wyprawę. Cocktaile przygotowane na bazie Glenfiddich 12 YO, najczęściej nagradzanej szkockiej whisky,  podobnie jak serwowane dania, przełamują granice tradycyjnych smaków, odzwierciedlając ideę odkrywania i kreatywności. Ale bez obaw, każdy znajdzie coś dla siebie!

Odkrywaj najlepsze restauracje i szanuj jedzenie!

Pełna lista restauracji biorących udział w MaverickFest dostępna jest na stronie: https://restaurantclub.pl/menu. Co ważne - inicjatywie przyświeca idea #SzanujJedzenie. Dzięki systemowi wcześniejszego wyboru menu, restauracje zamawiają dokładnie tyle składników, ile potrzeba do skomponowania wybranego menu. W ten sposób ograniczane jest marnowanie jedzenia. 

 

Jeśli pragniesz oderwać się od rutyny i odkryć nowe kulinarne ścieżki, MaverickFest to doskonała okazja, by poznać wizję i pasję najlepszych Chefów.

Nie czekaj – podążaj za instynktem i zarezerwuj swój stolik na https://restaurantclub.pl/menu.

 

Rezerwacje: https://restaurantclub.pl/menu

 

Termin Festiwalu:  18  listopada — 10 grudnia

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity Biuro prasowe
2024-12-20 | 14:00

DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity

Przedświąteczny szczyt paczkowy obrazuje obecne znaczenie usług kurierskich oraz potrzeby klientów w zakresie elastycznych rozwiązań logistycznych, szczególnie wspierających
Handel Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii
2024-12-09 | 17:00

Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii

Nowa umowa na linii Posten Bring x SwipBox wzmacnia obecność Posten Bring w Skandynawii, zapewniając klientom we wszystkich trzech krajach (Szwecja, Norwegia, Dania) dogodny dostęp do
Handel Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel – podaruj słodkie chwile na Święta!
2024-11-20 | 15:00

Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel – podaruj słodkie chwile na Święta!

Limitowana edycja to nie tylko pyszny pomysł na prezent, ale i sposób, by dodać magii każdej chwili spędzonej z bliskimi – z nutą ciepła, radości i zimowego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Prawo

Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości

Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane  alarmują toksykolodzy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.