Startuje MaverickFest – wydarzenie twórców RestaurantWeekⓇ! Czym zaskoczy?
Rusza zimowa edycja Chef’s Menu, czyli MaverickFest – wyjątkowe wydarzenie stworzone przez twórców RestaurantWeekⓇ, które pozwala odkrywać najlepsze, starannie wyselekcjonowane restauracje. Głównymi bohaterami projektu są Chefowie, ich flagowe menu, wizja, odwaga i talent w kreowaniu najlepszych smaków. Inicjatywa obejmuje blisko 40 restauracji w Warszawie i Krakowie, które specjalnie na tę okazję przygotowały unikalne trzydaniowe menu z niespodzianką od marki Glenfiddich w atrakcyjnej cenie – już od 79 zł. Wydarzenie trwa od 18 listopada do 10 grudnia. Nie zwlekaj – podążaj za instynktem i rezerwuj stolik na https://restaurantclub.pl/menu!
Kampania "Where Next?" - Podążaj za instynktem!
Nazwa Festiwalu – MaverickFest – pochodzi od angielskiego słowa "maverick", oznaczającego osobę niezależną, nietuzinkową, podążającą własną ścieżką. Właśnie takie wartości chcą promować twórcy projektu, stawiając na wyjątkowe, odważne podejście do sztuki kulinarnej. Jednak MaverickFest to nie tylko kulinarna uczta, ale i część kampanii "Where Next?" marki Glenfiddich, która zachęca do podążania za instynktem i eksplorowania nowych doświadczeń. "Where Next?" celebruje Maverick Spirit, inspirując do śmiałych wyborów i przekraczania granic. Właśnie dlatego MaverickFest, z Glenfiddich, zaprasza do spróbowania wyjątkowych smaków, poznania historii i pasji Chefów oraz odkrywania zupełnie nowych kulinarnych doznań.
Ekskluzywne menu i koktajle na bazie Glenfiddich 12 YO
Goście MaverickFest będą mieli wyjątkową okazję skosztować popisowych dań w formie trzydaniowego menu (przystawka, danie główne, deser) oraz spróbować cocktaili na bazie Glenfiddich 12 YO. Wszystko to jest dostępne w niezwykle przystępnej cenie, już od 79zł, aby każdy mógł wyruszyć na tę kulinarną wyprawę. Cocktaile przygotowane na bazie Glenfiddich 12 YO, najczęściej nagradzanej szkockiej whisky, podobnie jak serwowane dania, przełamują granice tradycyjnych smaków, odzwierciedlając ideę odkrywania i kreatywności. Ale bez obaw, każdy znajdzie coś dla siebie!
Odkrywaj najlepsze restauracje i szanuj jedzenie!
Pełna lista restauracji biorących udział w MaverickFest dostępna jest na stronie: https://restaurantclub.pl/menu. Co ważne - inicjatywie przyświeca idea #SzanujJedzenie. Dzięki systemowi wcześniejszego wyboru menu, restauracje zamawiają dokładnie tyle składników, ile potrzeba do skomponowania wybranego menu. W ten sposób ograniczane jest marnowanie jedzenia.
Jeśli pragniesz oderwać się od rutyny i odkryć nowe kulinarne ścieżki, MaverickFest to doskonała okazja, by poznać wizję i pasję najlepszych Chefów.
Nie czekaj – podążaj za instynktem i zarezerwuj swój stolik na https://restaurantclub.pl/menu.
Rezerwacje: https://restaurantclub.pl/menu
Termin Festiwalu: 18 listopada — 10 grudnia

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Firma

Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin
Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Polityka
Rośnie skala zdarzeń cybernetycznych. Niewiele firm w Polsce ubezpiecza się na wypadek ataku

Częstotliwość zgłaszanych incydentów cybernetycznych w 2024 roku wzrosła o 22 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Najwięcej roszczeń dotyczących cyberataków zgłosiły średniej wielkości organizacje i stanowiły one ponad połowę wszystkich zgłoszonych incydentów – wynika z danych „Global 2025 Cyber Risk Report”. Rosnąca skala zagrożeń przekłada się na rozwój globalnego rynku cyberubezpieczeń. W Polsce nie są to jeszcze popularne produkty, ale zainteresowanie ze strony rodzimych firm w ostatnim czasie rośnie.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.