Startuje Loteria (Z)ręcznie Robiona, promująca Karmelki z Wawelu
W portfolio marki Wawel, poza licznymi nowościami, znajdziemy wiele sprawdzonych i cenionych od lat produktów. Należą do nich m.in. ręcznie produkowane Karmelki nadziewane - Kukułka, Raczki, Fistaszkowe i Orzeźwiające. Ofertę Karmelków w letnich miesiącach wspiera „Loteria (Z)ręcznie Robiona”, w której do wygrania jest łącznie aż ćwierć miliona złotych.
Loteria promować będzie sprzedaż Karmelków z Wawelu przez cały czerwiec, lipiec, sierpień i wrzesień. Na konsumentów czekają atrakcyjne nagrody pieniężne - co godzinę do wygrania jest 100 zł, a co miesiąc 15 000 zł. Łączna pula nagród to ponad 255 tys. złotych. Dodatkowo, każde kolejne zgłoszenie jest premiowane i zwiększa szansę na wygraną, co zachęca do regularnych zakupów.
Konkurs dla każdego
Zasady konkursu są proste – wystarczy po zakupie 120 g Karmelków w luzie lub opakowaniu zarejestrować w trakcie trwania loterii paragon na stronie www.loteriawawel.pl lub wysłać SMS pod numer 4306. W loterii udział biorą wszystkie dostępne opakowania na rynku, także te bez naklejek promocyjnych. Akcja trwa od 1 czerwca do 30 września.
Silne wsparcie loterii
Promocję kategorii Karmelków wspiera także intensywna kampania digital, oparta o display, Social Media i influencer marketing, a także YouTube i VOD. Marka zaplanowała też działania PR i materiały POS w punktach sprzedaży.
Wyjątkowy charakter i tradycja
Karmelki nadziewane z Wawelu to unikatowy produkt w ofercie marki. Wytwarzane są od lat w oparciu o sprawdzone receptury, ręczne metody produkcji i doświadczenie pracowników. Karmelki występują w 4 wariantach smakowych: Kukułka, Raczki, Fistaszkowe i Orzeźwiające. Jak wszystkie produkty z Wawelu, także Karmelki powstają zgodnie z ideą „Dobrych Składników”. Oznacza to, że nie znajdziemy w nich barwników, sztucznych aromatów i substancji konserwujących.
Produkty dostępne są luzem, na stoiskach Wolność Wyboru oraz w opakowaniach 120g i 1kg.
Święta pełne smaku z produktami Mars Wrigley
Nickelodeon Fandays w Majaland Kownaty!
Majaland wspiera Rajd Gorących Serc!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie
Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem działalności firm produkcyjnych w Polsce – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BASF Polska. Pomimo wysokiego poziomu takich deklaracji jedynie 10 proc. przedsiębiorstw ma już wdrożoną strategię w tym obszarze. Wiele podmiotów, zwłaszcza mniejszych, nie widzi korzyści z tym związanych. Aby wspierać firmy w transformacji ku zrównoważonemu rozwojowi, BASF Polska prowadzi program „Razem dla Planety”, który promuje i nagradza ekologiczne rozwiązania oraz zachęca do dzielenia się doświadczeniami w tym obszarze.
Ochrona środowiska
Fundusze Norweskie wspierają innowacje w polskich firmach. Ponad 200 projektów otrzymało granty o wartości 92 mln euro
Ponad 200 projektów dofinansowanych kwotą 92 mln euro – taki jest bilans wsparcia z programu „Rozwój przedsiębiorczości i innowacje” z Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014–2021. Mikro-, małe i średnie firmy mogły za pośrednictwem PARP otrzymać granty na realizację innowacyjnych projektów związanych z ochroną środowiska, jakością wód oraz poprawiających jakość życia. – Firmy, które skorzystały z Funduszy Norweskich, odnotowały korzyści biznesowe, efekty środowiskowe, ale też pozabiznesowe, społeczne – ocenia Maja Wasilewska z PARP.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja nie zastąpi pisarzy. Nie tworzy literatury, tylko książki dla zabicia czasu
Kwestia wykorzystania dzieł pisarzy do trenowania algorytmów sztucznej inteligencji budzi coraz większe kontrowersje. Część autorów kategorycznie zabrania takiego używania swoich prac, inni godzą się na to w zamian za proponowane przez niektóre wydawnictwa honoraria. Literaci są jednak zgodni co do tego, że teksty pisane przez SI nigdy nie wejdą do kanonu literatury pięknej. Technologia nie stworzy bowiem nowej wartości artystycznej, lecz powieli już istniejące schematy.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.