Start XXXII Letnich Igrzysk Olimpijskich Tokyo 2020 z Costa Coffee
Już 23 lipca rozpoczynają się XXXII Letnie Igrzyska Olimpijskie Tokyo 2020, których oficjalnym sponsorem została Costa Coffee – z tej okazji marka startuje z nową kampanią. Od 7 lipca menu kawiarni poszerzone zostało o trzy pyszne pozycje kawowe inspirowane olimpijskim złotem – Tokyo Gold Caramel Latte, Tokyo Gold Caramel Iced Latte oraz Iced Golden Caramel Tokyocinno, a sportową atmosferę podtrzyma specjalny wystrój lokali oraz kubki z wyjątkowymi grafikami.
Pasja towarzyszy najlepszym
W 2021 roku Costa Coffee ma zaszczyt być oficjalnym sponsorem Letnich Igrzysk Olimpijskich Tokyo 2020. To, co łączy filozofię Kawiarni z serca Londynu oraz Igrzyska Olimpijskie, to ciągłe dążenie do doskonałości poprzez pasję oraz wieloletnią pracę. Nowe olimpijskie menu Costa Coffee to znane wszystkim klasyczne smaki połączone z trzema przygotowanymi wyłącznie na tę okazję kawami oraz szeregiem niespodzianek.
Perfekcja w każdej kropli
Aby wprowadzić do oferty sportowego ducha, trzy nowe propozycje kawowe, które odkryjemy w Costa Coffee przygotowane są na bazie karmelu, którego kolor na myśl przywodzi olimpijskie złoto. Tokyo Gold Caramel Latte to znana wszystkim pozycja odkryta na nowo przy udziale właśnie karmelu. Naturalna słodycz mieszanki kawy Mocha Italia Signature Blend spotęgowana została poprzez ten rozpieszczający kubki smakowe dodatek, a całość uzupełnia idealnie spienione, lekkie mleko. Tokyo Gold Caramel Iced Latte to z kolei kawa przygotowana na towarzyszące nam podczas lata upały. Pełny głębi smak wraz z dodatkiem lodu zapewni nam orzeźwiającą siłę, która sprawdzi się nawet przy najwyższych temperaturach. Trzecią propozycją jest Iced Golden Caramel Tokyoccino. Tradycyjna kawa śniadaniowa, poprzez użycie lodu oraz syropu karmelowego zyskała uniwersalny charakter, wpisując się na listę smaków, których po prostu trzeba spróbować.
Kolejnym elementem wprowadzającym do kawiarni sportową atmosferę są przygotowane specjalnie na tę okazję jednorazowe kubeczki z rysunkami obecnych na olimpiadzie dyscyplin sportowych, a także odświętny wystrój lokali.
Zwycięstwo zawsze na wyciągnięcie ręki
Aby odkryć najnowsze smaki z nowego olimpijskiego menu Costa Coffee lub skosztować swoich ulubionych propozycji z menu wystarczy odwiedzić najbliższą kawiarnię Costa Coffee lub zamówić je w dowolne miejsce z dostawą.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.