Starbucks otwiera pierwszą kawiarnię w Radomiu
Już 15 listopada 2024 roku Starbucks otwiera pierwszą kawiarnię w Radomiu w Galerii Słonecznej. Nowy lokal marki będzie oferował nie tylko szeroki wybór wysokiej jakości kaw i orzeźwiających napojów, ale także pyszne przekąski. To będzie Twoje idealne miejsce na relaks podczas intensywnych zakupów!
Nowa kawiarnia Starbucks będzie znajdowała się w Galerii Słonecznej, przy ul. Bolesława Chrobrego 1 w Radomiu i zaoferuje swoim Gościom przestrzeń 182 m², co daje 48 miejsc siedzących. To świetne miejsce, by zrobić sobie przerwę od zakupów i zrelaksować się przy filiżance kawy.
– Cieszymy się, że otwieramy pierwszą kawiarnię w Radomiu. Galeria Słoneczna to świetna lokalizacja, gdzie okoliczni mieszkańcy mogą cieszyć się nie tylko zakupami, ale teraz również swoją ulubioną kawą w końcu dostępną w ich mieście. – mówi Vedran Modrić, Regionalny Dyrektor Operacyjny Starbucks Polska. – Nasi Goście znajdą tu jak zwykle wszystko, co kochają w Starbucks: doskonałą kawę 100% Arabica, szeroki wybór przekąsek, przyjazną obsługę i wyjątkową atmosferę.
W nowym miejscu Goście będą mogli delektować się kultowymi napojami marki, ale także ofertą sezonową - niedawno wystartowała bowiem świąteczna oferta z wyjątkowymi napojami oraz szerokim wyborem upominków – idealnych na Mikołajki i Święta!
Nowoczesność i komfort
Nowe kawiarnie to nie tylko ulubione napoje, ale również nowoczesny i przyjazny wystrój. Ale Starbucks konsekwentnie modernizuje także istniejące już dłużej lokale w całej Polsce, dążąc do zapewnienia Gościom jak najlepszych doświadczeń. W 2024 roku odświeżono już osiem kawiarni. Odnowione miejsca zyskały nowoczesny wygląd oraz rozwiązania technologiczne, takie jak cyfrowe menuboardy, które zastępują tradycyjne, drukowane menu. Dzięki temu odwiedzający kawiarnie mogą cieszyć się spójnym i nowoczesnym wnętrzem.
Kawiarnie Starbucks to doskonałe miejsce na relaks czy spotkanie z bliskimi w akompaniamencie wyjątkowych napojów i pysznych przekąsek. Dzięki bogatym możliwościom personalizacji napojów każdy znajdzie tutaj coś dla siebie.
Wszystko to, za co Goście kochają Starbucks, będzie czekało na Ciebie w Radomiu w Galerii Słonecznej już od 15 listopada!

Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.