Starbucks otwiera pierwszą kawiarnię w Radomiu
Już 15 listopada 2024 roku Starbucks otwiera pierwszą kawiarnię w Radomiu w Galerii Słonecznej. Nowy lokal marki będzie oferował nie tylko szeroki wybór wysokiej jakości kaw i orzeźwiających napojów, ale także pyszne przekąski. To będzie Twoje idealne miejsce na relaks podczas intensywnych zakupów!
Nowa kawiarnia Starbucks będzie znajdowała się w Galerii Słonecznej, przy ul. Bolesława Chrobrego 1 w Radomiu i zaoferuje swoim Gościom przestrzeń 182 m², co daje 48 miejsc siedzących. To świetne miejsce, by zrobić sobie przerwę od zakupów i zrelaksować się przy filiżance kawy.
– Cieszymy się, że otwieramy pierwszą kawiarnię w Radomiu. Galeria Słoneczna to świetna lokalizacja, gdzie okoliczni mieszkańcy mogą cieszyć się nie tylko zakupami, ale teraz również swoją ulubioną kawą w końcu dostępną w ich mieście. – mówi Vedran Modrić, Regionalny Dyrektor Operacyjny Starbucks Polska. – Nasi Goście znajdą tu jak zwykle wszystko, co kochają w Starbucks: doskonałą kawę 100% Arabica, szeroki wybór przekąsek, przyjazną obsługę i wyjątkową atmosferę.
W nowym miejscu Goście będą mogli delektować się kultowymi napojami marki, ale także ofertą sezonową - niedawno wystartowała bowiem świąteczna oferta z wyjątkowymi napojami oraz szerokim wyborem upominków – idealnych na Mikołajki i Święta!
Nowoczesność i komfort
Nowe kawiarnie to nie tylko ulubione napoje, ale również nowoczesny i przyjazny wystrój. Ale Starbucks konsekwentnie modernizuje także istniejące już dłużej lokale w całej Polsce, dążąc do zapewnienia Gościom jak najlepszych doświadczeń. W 2024 roku odświeżono już osiem kawiarni. Odnowione miejsca zyskały nowoczesny wygląd oraz rozwiązania technologiczne, takie jak cyfrowe menuboardy, które zastępują tradycyjne, drukowane menu. Dzięki temu odwiedzający kawiarnie mogą cieszyć się spójnym i nowoczesnym wnętrzem.
Kawiarnie Starbucks to doskonałe miejsce na relaks czy spotkanie z bliskimi w akompaniamencie wyjątkowych napojów i pysznych przekąsek. Dzięki bogatym możliwościom personalizacji napojów każdy znajdzie tutaj coś dla siebie.
Wszystko to, za co Goście kochają Starbucks, będzie czekało na Ciebie w Radomiu w Galerii Słonecznej już od 15 listopada!

Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Firma

Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin
Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Polityka
Rośnie skala zdarzeń cybernetycznych. Niewiele firm w Polsce ubezpiecza się na wypadek ataku

Częstotliwość zgłaszanych incydentów cybernetycznych w 2024 roku wzrosła o 22 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Najwięcej roszczeń dotyczących cyberataków zgłosiły średniej wielkości organizacje i stanowiły one ponad połowę wszystkich zgłoszonych incydentów – wynika z danych „Global 2025 Cyber Risk Report”. Rosnąca skala zagrożeń przekłada się na rozwój globalnego rynku cyberubezpieczeń. W Polsce nie są to jeszcze popularne produkty, ale zainteresowanie ze strony rodzimych firm w ostatnim czasie rośnie.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.