Starbucks otwiera pierwszą kawiarnię w Radomiu
Już 15 listopada 2024 roku Starbucks otwiera pierwszą kawiarnię w Radomiu w Galerii Słonecznej. Nowy lokal marki będzie oferował nie tylko szeroki wybór wysokiej jakości kaw i orzeźwiających napojów, ale także pyszne przekąski. To będzie Twoje idealne miejsce na relaks podczas intensywnych zakupów!
Nowa kawiarnia Starbucks będzie znajdowała się w Galerii Słonecznej, przy ul. Bolesława Chrobrego 1 w Radomiu i zaoferuje swoim Gościom przestrzeń 182 m², co daje 48 miejsc siedzących. To świetne miejsce, by zrobić sobie przerwę od zakupów i zrelaksować się przy filiżance kawy.
– Cieszymy się, że otwieramy pierwszą kawiarnię w Radomiu. Galeria Słoneczna to świetna lokalizacja, gdzie okoliczni mieszkańcy mogą cieszyć się nie tylko zakupami, ale teraz również swoją ulubioną kawą w końcu dostępną w ich mieście. – mówi Vedran Modrić, Regionalny Dyrektor Operacyjny Starbucks Polska. – Nasi Goście znajdą tu jak zwykle wszystko, co kochają w Starbucks: doskonałą kawę 100% Arabica, szeroki wybór przekąsek, przyjazną obsługę i wyjątkową atmosferę.
W nowym miejscu Goście będą mogli delektować się kultowymi napojami marki, ale także ofertą sezonową - niedawno wystartowała bowiem świąteczna oferta z wyjątkowymi napojami oraz szerokim wyborem upominków – idealnych na Mikołajki i Święta!
Nowoczesność i komfort
Nowe kawiarnie to nie tylko ulubione napoje, ale również nowoczesny i przyjazny wystrój. Ale Starbucks konsekwentnie modernizuje także istniejące już dłużej lokale w całej Polsce, dążąc do zapewnienia Gościom jak najlepszych doświadczeń. W 2024 roku odświeżono już osiem kawiarni. Odnowione miejsca zyskały nowoczesny wygląd oraz rozwiązania technologiczne, takie jak cyfrowe menuboardy, które zastępują tradycyjne, drukowane menu. Dzięki temu odwiedzający kawiarnie mogą cieszyć się spójnym i nowoczesnym wnętrzem.
Kawiarnie Starbucks to doskonałe miejsce na relaks czy spotkanie z bliskimi w akompaniamencie wyjątkowych napojów i pysznych przekąsek. Dzięki bogatym możliwościom personalizacji napojów każdy znajdzie tutaj coś dla siebie.
Wszystko to, za co Goście kochają Starbucks, będzie czekało na Ciebie w Radomiu w Galerii Słonecznej już od 15 listopada!
4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland
Aplikacja Escapecity wyróżniona w konkursie ODYS 2024
Zalety poleasingowych laptopów biznesowych dla małych firm
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Będzie ubywać mięsa na stołach Polaków. Eksperci radzą ograniczyć spożycie nawet o dwie trzecie
Produkcja zwierzęca nie zniknie, ale będzie musiała zostać ograniczona – oceniają eksperci rynku żywności i podkreślają, że przemawiają za tym zarówno względy zdrowotne, jak i środowiskowe. Obecnie przeciętny Polak zjada ok. 75 kg mięsa rocznie, a wskazywana przez dietetyków zdrowa granica to ok. 20–25 kg.
Handel
Ministerstwo Finansów chce objąć akcyzą wkłady do e-papierosów. Eksperci prognozują upadek polskich producentów i wzrost szarej strefy
Projekt nowelizacji ustawy o podatku akcyzowym przewiduje objęcie podatkiem akcyzowym nowych kategorii wyrobów, w tym wielorazowych papierosów elektronicznych czy podgrzewaczy tytoniu. W tym pierwszym przypadku ustawodawca chce opodatkować nie tylko samo urządzenie, ale także POD, czyli wkład do niego. Organizacje przedsiębiorców i plantatorów tytoniu ostrzegają, że to prowadziłoby do sytuacji, w której jeden produkt byłby opodatkowany dwu-, a nawet trzykrotnie, z negatywnymi skutkami dla obrotu gospodarczego w Polsce.
Problemy społeczne
Polacy nie wiedzą zbyt dużo o chorobach mózgu. Jeszcze mniej o tym, jak o niego dbać
Choroby mózgu nie są zbyt rozpowszechnionym tematem wśród Polaków. Znacznie więcej wiedzą o zdrowiu ogólnie czy otyłości. Tym samym trudno im wskazać konkretne choroby, a tym bardziej powiedzieć coś o związanej z nimi profilaktyce. O tzw. higienie mózgu słyszał tylko co trzeci badany, a 13 proc. rozumie, czym ona jest. Dlatego też eksperci wskazują na większą potrzebę edukacji w tym zakresie.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.