Starbucks nawiązuje współpracę z Glovo, wprowadza dostawę kawy do domu
Po ponad trzymiesięcznym programie pilotażowym w 5 miastach, Starbucks nawiązuje współpracę z aplikacją Glovo i wprowadza bezkontaktową opcję dostawy wybranych produktów. Nowa metoda dzielenia się kawą powstała w trosce o wygodę klientów i już teraz dostępna jest w kawiarniach Starbucks na terenie całej Polski.
Podczas gdy spędzanie czasu w kawiarni przy kubku aromatycznej kawy i w towarzystwie znajomych dla niektórych stało się utrudnione, Starbucks wychodzi z inicjatywą i umożliwia swoim klientom zamawianie ulubionych napojów oraz wybranych produktów za pośrednictwem aplikacji Glovo. W związku z nadal obowiązującym dystansem społecznym, dostawy będą odbywały się bezkontaktowo, a napoje i posiłki jak zawsze będą przygotowywane z uwzględnieniem wszelkich wytycznych dot. zasad higieny i bezpieczeństwa. Starbucks to kolejna marka rozwijana w Polsce przez firmę AmRest, która inwestuje w rosnący w szybkim tempie rynek delivery (wcześniej uczyniły to m.in. Pizza Hut i KFC). Według badania przeprowadzonego w lipcu b.r. przez SW Research na zlecenie Glovo, aż 40% Polaków zamawia jedzenie z dostawą przynajmniej raz w tygodniu.
Między 12-25 października, w ramach promocji, klienci kawiarni będą mogli zamawiać swoją ulubioną kawę i przekąski bez opłaty za dostawę. Aby skorzystać z usługi wystarczy wejść w aplikację lub odwiedzić stronę: www.glovoapp.com/pl
- Choć Starbucks znany jest ze swojej gościnnej atmosfery, bardzo dobrze zdajemy sobie sprawę, że obecnie nie wszyscy mogą sobie pozwolić na swobodne przyjście do kawiarni. To głównie z myślą o tych osobach zdecydowaliśmy się zmodyfikować naszą ofertę i wprowadzić opcję na dowóz. Mamy nadzieję, że tym samym umożliwimy naszym klientom cieszenie się kawą Starbucks w przestrzeni własnych domów i pozostaniemy w kontakcie w czasie społecznej izolacji – mówi Vedran Modrić, Dyrektor Regionalny Starbucks Polska.
DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii
Startuje MaverickFest – wydarzenie twórców RestaurantWeekⓇ! Czym zaskoczy?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.