Komunikaty PR

Starbucks nawiązuje współpracę z Glovo, wprowadza dostawę kawy do domu

2020-10-12  |  16:00

Po ponad trzymiesięcznym programie pilotażowym w 5 miastach, Starbucks nawiązuje współpracę z aplikacją Glovo i wprowadza bezkontaktową opcję dostawy wybranych produktów. Nowa metoda dzielenia się kawą powstała w trosce o wygodę klientów i już teraz dostępna jest w kawiarniach Starbucks na terenie całej Polski.

Podczas gdy spędzanie czasu w kawiarni przy kubku aromatycznej kawy i w towarzystwie znajomych dla niektórych stało się utrudnione, Starbucks wychodzi z inicjatywą i umożliwia swoim klientom zamawianie ulubionych napojów oraz wybranych produktów za pośrednictwem aplikacji Glovo. W związku z nadal obowiązującym dystansem społecznym, dostawy będą odbywały się bezkontaktowo, a  napoje i posiłki jak zawsze będą przygotowywane z uwzględnieniem wszelkich wytycznych dot. zasad higieny i bezpieczeństwa. Starbucks to kolejna marka rozwijana w Polsce przez firmę AmRest, która inwestuje w rosnący w szybkim tempie rynek delivery (wcześniej uczyniły to m.in. Pizza Hut i KFC). Według badania przeprowadzonego w lipcu b.r. przez SW Research na zlecenie Glovo, aż 40% Polaków zamawia jedzenie z dostawą przynajmniej raz w tygodniu.

Między 12-25 października, w ramach promocji, klienci kawiarni będą mogli zamawiać swoją ulubioną kawę i przekąski bez opłaty za dostawę. Aby skorzystać z usługi wystarczy wejść w aplikację lub odwiedzić stronę: www.glovoapp.com/pl

- Choć Starbucks znany jest ze swojej gościnnej atmosfery, bardzo dobrze zdajemy sobie sprawę, że obecnie nie wszyscy mogą sobie pozwolić na swobodne przyjście do kawiarni. To głównie z myślą o tych osobach zdecydowaliśmy się zmodyfikować naszą ofertę i wprowadzić opcję na dowóz. Mamy nadzieję, że tym samym umożliwimy naszym klientom cieszenie się kawą Starbucks w przestrzeni własnych domów i pozostaniemy w kontakcie w czasie społecznej izolacji – mówi Vedran Modrić, Dyrektor Regionalny Starbucks Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Handel DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
2024-12-20 | 14:00

DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity

Przedświąteczny szczyt paczkowy obrazuje obecne znaczenie usług kurierskich oraz potrzeby klientów w zakresie elastycznych rozwiązań logistycznych, szczególnie wspierających

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.