Sos Barbecue bez konserwantów – nowość w ofercie Fanex

Biuro Prasowe
Fanex
Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Fanex – polski producent sosów i dodatków dla branży HoReCa, podążając za trendami żywieniowymi oraz gastronomicznymi, wprowadził na rynek nową odmianę swojego dobrze znanego Sosu Barbecue w wersji bez konserwantów. Nowa receptura na bazie pomidorów, musu śliwkowego z dodatkiem przydymionego posmaku, skierowana jest dla klientów gastronomicznych, jak i detalicznych.
Barbecue jest jednym z najpopularniejszych rodzajów sosów na świecie, a przez wielu smakoszy jest uznawany, za integralną część grilla. Nowa receptura sosu bez konserwantów od marki Fanex, powstała jako odpowiedź na zmieniające się oczekiwania klientów, którzy coraz częściej preferują produkty bazujących w dużej mierze na naturalnych składnikach.
Nowy Sos Barbecue bez konserwantów, charakteryzuje się gładką i jednolitą konsystencją. Posiada czerwono-brązową barwę, jego słodkawy pomidorowy smak, został wzbogacony większą ilością musu śliwkowego oraz przyjemnym aromatem dymu. Będzie pasował do większości wyrazistych potraw, ale najbardziej przyda się jako dodatek do mięs pieczonych oraz z grilla. W szczególności polecany jest do grillowanej wieprzowiny oraz żeberek. Jego lekko gęstawa struktura, idealnie nadaje się także do dipów lub polania potrawy znajdującej się jeszcze na grillu, w ostatniej fazie pieczenia. Świetnie sprawdzi się również jako marynata.
Dzięki licznym test-panelom producenta, nowy sos posiada wysokie walory smakowe, które zostały docenione przez profesjonalnych kucharzy współpracujących z marką Fanex.
- Smaku sosu Barbecue, nie da się chyba pomylić z żadnym innym. Wyborny aromat słodkich pomidorów, musu śliwkowego oraz dymu z ogniska, a do tego piękna, ciemna barwa – to wszystko sprawia, że wiele dań z grilla, nie uzyska pełni smaku bez tego dodatku. Podany do kiełbasek, mięs czy szaszłyków, zachwyca i idealnie się z nimi komponuje, wprowadzając prawdziwy klimat amerykańskiego BBQ. Teraz nasi Klienci, mogą zakupić ten legendarny sos, także w wersji bez konserwantów – mówi Bożena Sajnog, Kierownik ds. Kluczowych Klientów w Fanex Sp. z o.o.
***
Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.
Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.
W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

IT i technologie

UE w 80 proc. technologicznie polega na innych krajach. Zależność cyfrowa od USA i Chin może być zagrożeniem dla bezpieczeństwa
Unia Europejska w alarmującym stopniu jest uzależniona od dostawców technologii z USA i Chin. W ponad 80 proc. polega na państwach trzecich w zakresie produktów cyfrowych, usług, infrastruktury oraz własności intelektualnej. – To sytuacja, która w kontekście bezpieczeństwa danych i stabilności gospodarczej jest po prostu nie do zaakceptowania – ocenia Michał Kobosko, europoseł z Polski 2050. Ogranicza to zdolność Europy do innowacji, konkurowania oraz utrzymania kontroli nad jej gospodarką cyfrową.
Prawo
Rzecznik MŚP na mocy nowej ustawy ma objąć ochroną także rolników. Na zmianach skorzystają też duże firmy

Trwają prace nad zmianą ustawy o Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców. Jej projekt jest na etapie konsultacji i przewiduje wiele modyfikacji w obszarze kompetencji organu, który do tej pory obejmuje ochroną jedynie mikro-, małe i średnie firmy. Wraz z wejściem w życie nowej ustawy będzie mógł podejmować działania na rzecz ogółu przedsiębiorców, w tym m.in. rolników, adwokatów czy wspólników spółek. Kompetencje Rzecznika Praw Przedsiębiorców zostaną rozszerzone także m.in. w zakresie opiniowania i inicjowania przyjęcia aktów prawnych.
Konsument
GUS chce walczyć z fake newsami. Współpraca z sektorem prywatnym ma pomóc ograniczyć chaos informacyjny

Tradycyjna statystyka, oparta wyłącznie na cyklicznych badaniach i danych administracyjnych, przestaje wystarczać, by analizować dynamiczne zmiany w czasie rzeczywistym. Z tego powodu Główny Urząd Statystyczny stawia na nowoczesne podejście oparte na integracji danych, budowie spójnej struktury informacyjnej państwa oraz współpracy z sektorem prywatnym. – Jesteśmy na dobrej drodze do budowy infrastruktury informacyjnej państwa po to, żeby uniknąć halucynacji sztucznej inteligencji, chaosu czy dezinformacji – podkreśla Marek Cierpiał-Wolan, prezes Głównego Urzędu Statystycznego.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.