Komunikaty PR

Solplanet uruchomił SOLcash. Instalatorzy falowników dostaną zwrot aż do 1300 zł

2024-04-22  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Grochala
Public Relations

Rynek Główny 34/15
31-010 Kraków
magdalena|grochalaPR.com| |magdalena|grochalaPR.com
509754055
https://www.linkedin.com/in/magdalena-grochala/

Na początku kwietnia Solplanet ruszył z programem cashbacku dla instalatorów swoich falowników. Promocja dotyczy trzech serii przeznaczonych do instalacji domowych, biznesowych oraz przemysłowych. Za zakupione oraz zgłoszone falowniki można otrzymać od 100 do 1300 zł zwrotu. SOLcash potrwa do końca czerwca 2024 r.

Instalatorzy, którzy w terminie od 2 kwietnia do 30 czerwca 2024 roku kupią jeden z trzech serii falowników marki Solplanet: ASW 3-20K-LT-G2 Pro, ASW 25-60K-LT-G3, ASW 80-110K-LT, mogą wziąć udział w programie SOLcash. Warunkiem przystąpienia do promocji jest wypełnienie formularza i podanie numeru seryjnego urządzenia na stronie Solplanet.

Uczestnicy promocji dostaną zwrot środków w wysokości 100, 200 lub 1300 zł brutto na kartę, którą mogą płacić w sklepach stacjonarnych dysponujących terminalem płatniczym lub w Internecie. Środki z karty można również wypłacić w bankomacie. Osoby, które kupią więcej niż jeden falownik objęty promocją, będą miały wybór – mogą otrzymać nową kartę za każde kolejne zgłoszone urządzenie lub doładować już posiadaną kartę – tłumaczy Sylwia Koza, Regional Marketing Director w Solplanet.

Promocją objęte są trzy serie urządzeń  Solplanet. Trójfazowe falowniki z serii ASW 3-20K-LT-G2 Pro o wysokiej wydajności przeznaczone dla instalacji fotowoltaicznych w budynkach mieszkalnych i komercyjnych (zwrot w wysokości 100 zł). Falowniki z serii ASW 25-60K-LT-G3, od 25 do 60 kW, dedykowane przede wszystkim małemu biznesowi (zwrot w wysokości 200 zł). Falowniki 80, 100, 110 kW, czyli rozwiązanie dla przemysłu  (zwrot w wysokości 1300 zł).

Zakupione urządzenia można zgłosić do programu SOLcash najpóźniej do 7 dnia po zakończeniu promocji.

Solplanet to marka firmy AISWEI, która od 2007 roku specjalizuje się w produkcji falowników. W jej ofercie znajdują się falowniki jednofazowe, trójfazowe, hybrydowe, stacje ładowania EV oraz pompy ciepła i magazyny energii. Solplanet znajduje się na 4 miejscu w rankingu najszybciej rozwijających się producentów inwerterów na świecie, jak wynika z badania przeprowadzonego przez renomowaną firmę WoodMackenzie.

Od kilku lat produkty Solplanet są dostępne także na polskim rynku. Firma prowadzi centrum szkoleniowe dla instalatorów w Warszawie. Zapewnia lokalny serwis na terenie całego kraju oraz infolinię techniczną dla instalatora oraz użytkownika, oddzielną dla fotowoltaiki i dla pomp ciepła. Oferuje gwarancję door-to-door. Solplanet prowadzi sprzedaż za pośrednictwem dystrybutorów: Emiter, Grodno, Insell, Manitu Solar, MPL Energy, OSW Poland, Procarte.
 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną! Biuro prasowe
2025-02-07 | 06:00

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

Zakup energii odnawialnej z farmy fotowoltaicznej w Miłkowicach jest jednym z czterech projektów Amazon w Polsce, opartym na OZE, które pomagają
Energetyka Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!
2025-02-07 | 06:00

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

Zakup energii odnawialnej z farmy fotowoltaicznej w Miłkowicach jest jednym z czterech projektów Amazon w Polsce, opartym na OZE, które pomagają
Energetyka Dolnośląska Dolina Wodorowa z nagrodą Ministerstwa Klimatu
2024-12-04 | 12:30

Dolnośląska Dolina Wodorowa z nagrodą Ministerstwa Klimatu

Projekt Baltic Sea Hydrogen Valley został wyróżniony przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska podczas IV Konferencji Porozumienia Wodorowego Nagrodzony projekt to pionierska

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.