SOFARSOLAR – rozpoczyna współpracę z N42 concept agency
Od października 2021 roku za wszelkie działania marketingowe i PR-owe na rynku Polskim jednego z największych producentów inwerterów sieciowych firmy SOFARSOLAR odpowiada agencja kreatywna N42. SOFARSOLAR to lider wśród producentów falowników stringowych, hybrydowych oraz urządzeń do magazynowania energii z instalacji fotowoltaicznej.
SOFARSOLAR założony w 2012 roku jest jedną ze spółek zależnych Grupy SOFAR w Chinach
i specjalizuje się między innymi w pracach R&D, produkcji, sprzedaży i serwisie inwerterów sieciowych o mocy od 1kW do 7,5kW (mieszkaniowe), 10kW do 255kW (komercyjne), inwerterów hybrydowych
od 3kW do 20kw i baterii magazynujących Amass.
Po wkroczeniu na rynek i zdobyciu reputacji niezawodnej, wydajnej i profesjonalnej firmy, organizacja jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek zajmujących się falownikami stringowymi
oraz urządzeniami magazynującymi energię. SOFARSOLAR jest obecnie jedną z pięciu największych firm zajmujących się falownikami w Chinach.
Inwertery SOFARSOLAR są instalowane i użytkowane w ponad 60 krajach na całym świecie. Oddziały SOFARSOLAR znajdują się w dziesięciu lokalizacjach: Shenzhen, Wuxi, Dongguan, Xinyang, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Niemczech, Indiach, Australii, a od 2020 roku również w Polsce.
N42 concept agency, to Agencja która, od ponad 15 lat jest odpowiedzią na potrzeby swoich Klientów, w zakresie budowania wizerunku, produktów, marek i usług. Tworzy i dba o długotrwałe relacje
z otoczeniem. Kreuje świadomość istnienia marki i prowadzi jej komunikację, pokazując światu jej wyjątkowość. N42 będzie wspierać SOFARSOLAR na polach kreacji strategii marketingowej, relacji
z mediami i obecności w kanałach social media.
Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.
www.sofarsolarpoland.pl
www.n42.pl
Instalacje fotowoltaiczne a turbiny wiatrowe – w co warto zainwestować?
Solplanet uruchomił SOLcash. Instalatorzy falowników dostaną zwrot aż do 1300 zł
Droga polskiego przemysłu do zeroemisyjności
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.