Komunikaty PR

Smartwatche Huawei z serii Watch 3 już dostępne w Polsce

2021-06-17  |  18:00
Biuro prasowe

Flagowe smartwatche Huawei z serii Watch 3, działające w oparciu o system operacyjny HarmonyOS, od dzisiaj dostępne są w Polsce. W ofercie przedsprzedażowej, która potrwa od 17 czerwca do 8 lipca, można je kupić w atrakcyjnych zestawach z bezprzewodowymi słuchawkami Huawei. Watch 3 Pro i Watch 3, oprócz długiego czasu pracy na jednym ładowaniu, funkcji monitorowania zdrowia i aktywności fizycznej, wyposażone są w nowe funkcje, w tym rozmowy głosowe eSIM.

 

Huawei Watch 3 Pro dostępny jest w dwóch wersjach – wersja Elite, z tytanową bransoletą, dostępna jest w rekomendowanej cenie detalicznej 2 399 zł, a wersja Classic, na skórzanym pasku, w cenie 1 999 zł. W przedsprzedaży, do 8 lipca, Watch 3 Pro dostępny jest w zestawie z bezprzewodowymi słuchawkami Huawei FreeBuds Pro.

 

Huawei Watch 3 dostępny jest w wersji Active (opaska z fluoroelastomeru) w rekomendowanej cenie detalicznej 1 699 zł lub w wersji Classic (na skórzanym pasku) za 1 799 zł. W przedsprzedaży, Huawei Watch 3 dostępny jest w zestawie ze słuchawkami bezprzewodowymi Huawei FreeBuds 4i.

 

Huawei Watch 3 Pro i Watch 3 w ofercie przedsprzedażowej dostępne są w sklepie internetowym huawei.pl, w oficjalnym sklepie Huawei Warszawa w galerii handlowej Westfield Arkadia oraz w sklepach Komputronik, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV Euro AGD i x-kom oraz u operatorów T-Mobile, Orange, Play i Plus. Oferta może różnić się w zależności od partnerów, szczegóły dostępne są w sklepach.

 

Ambasador marki w kampanii marketingowej

Sprzedaż najnowszych smartwatchy Huawei będzie wsparta kampanią marketingową 360 stopni z udziałem ambasadora marki Roberta Lewandowskiego. Jej głównym elementem będzie kampania telewizyjna z udziałem ambasadora – spot, prezentujący najważniejsze cechy produktu, będzie można zobaczyć w największych kanałach telewizyjnych do 8 sierpnia. Kampania będzie miała również swoje odsłony w kanałach digital i social media marki, a także w postaci reklam na nośnikach zewnętrznych w największych miastach w Polsce.

 

Szlachetny design i wygoda użytkowania

Tarcza smartwatchy z serii Watch 3 pokryta jest wysokiej jakości szkłem i ma zakrzywione krawędzie. Dzięki zastosowaniu nanopowłoki ochronnej, wyświetlacz jest odporny na zarysowania i ślady odcisków palców.

 

Spód koperty w Huawei Watch 3 Pro wykonany jest z przyjaznego dla skóry, ceramicznego materiału – dzięki temu jego powierzchnia jest przyjazna w dotyku i gładka, co pomaga w stałym i dokładnym monitorowaniu tętna. Tarcza zegarka wykonana jest ze stopu tytanu klasy lotniczej, połączonego z kryształami szafiru, co gwarantuje najwyższą jakość i trwałość. Obrotowa koronka umożliwia wygodne i precyzyjne powiększanie i pomniejszanie obrazów oraz sterowanie opcjami menu.

 

Bateria w Watch 3 Pro działa nawet do 3 tygodni na jednym ładowaniu w trybie ultra, 7 dni w trybie LTE oraz 5 dni w trybie smart (podczas korzystania z funkcji eSIM). Model Watch 3 w trybie ultra umożliwia do 2 tygodni pracy na jednym ładowaniu, natomiast w przypadku korzystania z eSIM – do 3 dni. W obydwu modelach, zaledwie 10 minut bezprzewodowego ładowania pozwala na doładowanie baterii do 20% i 15 godzin pracy w trybie LTE.

 

System HarmonyOS w najnowszej serii smartwatchy przynosi również nowy wygląd interfejsu wyświetlacza – menu aplikacji oparte jest na motywie szachownicy, dzięki czemu odczytywanie informacji jest proste i wygodne. Huawei Watch 3 Pro umożliwia korzystanie z tarcz w formie interaktywnej, dzięki możliwości tworzenia spersonalizowanych animacji oraz wgrywania zdjęć czy filmów (wideo w zwolnionym tempie lub filmów poklatkowych).

 

Jeszcze łatwiejsza komunikacja

Smartwatche z serii Watch 3 obsługują usługę eSIM, dzięki czemu użytkownik może korzystać z tego samego numeru telefonu w smartfonie i w smartwatchu. Usługę eSIM będzie można zamówić od lipca u operatorów T-Mobile i Orange. Szczegółów dotyczących taryf należy szukać na stronach operatorów lub w punktach.

 

Nowe smartwatche Huawei obsługują również tryb SOS, dzięki któremu w nagłych przypadkach można połączyć się telefonicznie z lokalnymi służbami ratunkowymi. Urządzenia wyposażone są w funkcje umożliwiające śledzenie informacji o taksówkach czy statusu lotu podczas podróży, bez konieczności wyjmowania smartfona.

 

W serii Watch 3 znajduje się również preinstalowany sklep z aplikacjami AppGallery, który umożliwia instalowanie dodatkowych aplikacji na urządzenie.

 

Zdrowie i kondycja pod kontrolą

Smartwatche z serii Watch 3 obsługują aż 100 trybów sportowych, w tym 19 profesjonalnych dyscyplin, 12 rodzajów aktywności na świeżym powietrzu oraz 7 treningów halowych. Urządzenia rejestrują kluczowe dane, takie jak czas trwania treningu, spalone kalorie, tętno, postęp ćwiczeń czy czas regeneracji. Huawei Watch 3 i Watch 3 Pro wyposażone są w precyzyjny czujnik, który wykrywa temperaturę skóry na nadgarstku. Urządzenia obsługują także ulepszoną technologię TruSeen™ 4.5 z całodobowym monitorowaniem pulsu oraz natlenienia krwi SpO2, a także możliwość mierzenia poziomu stresu i jakości snu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie 5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls Biuro prasowe
2025-07-07 | 06:00

5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls

Emitel - operator infrastruktury nadawczej - we współpracy z Telewizją Puls rozpoczął w Warszawie testową emisję sygnału w technologii 5G Broadcast. To pierwszy tego
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Bankowość

Farmacja

Na horyzoncie nowe terapie w leczeniu rdzeniowego zaniku mięśni. Rosną wyzwania w opiece nad dorosłymi pacjentami w Polsce

Polska należy do światowej czołówki w diagnostyce i leczeniu rdzeniowego zaniku mięśni (SMA). Do tego sukcesu przyczyniły się m.in. badania przesiewowe noworodków, dostęp do terapii oraz przełomowa decyzja o włączaniu do leczenia kobiet z SMA w czasie ciąży. Teraz trwają prace nad nowymi cząsteczkami, które mogą jeszcze bardziej poprawić sytuację pacjentów. Mimo wielu sukcesów eksperci wskazują na konieczność rozwiązania kilku istotnych kwestii, które utrudniają opiekę nad chorymi, zwłaszcza dorosłymi.

Prawo

Konkurencyjność firm wśród najważniejszych zadań dla kolejnego budżetu UE. Komisja szuka nowych źródeł dochodów

Przed budżetem na kolejną siedmioletnią perspektywę stoi szereg wyzwań. Jednym z nich są potrzeby zwiększania wydatków na obronność i zbrojenia oraz na wsparcie konkurencyjności europejskich firm. Jednocześnie dla zaspokojenia rosnących potrzeb w priorytetowych obszarach konieczne są nowe źródła dochodów.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.