Skroutz Last Mile x SwipBox
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
W stolicy Grecji pojawiło się 1000 nowych automatów paczkowych SwipBox Infinity. Instalacja zewnętrznych urządzeń jest efektem współpracy na linii Skroutz Last Mile x SwipBox, która rozpoczęła się w marcu 2022 roku od zaledwie stu automatów.
Skroutz jest największą, grecką platformą e-commerce. Firma wspiera proces realizacji zamówień na każdym etapie. Oznacza to, że poza platformą zakupową online, dostarcza również paczki bezpośrednio do klientów końcowych, mając pełną kontrolę nad pierwszą oraz ostatnią milą podróży przesyłki.
Dzięki automatom Infinity, nie musimy wybierać pomiędzy jakością usług a wydajnością. Możemy dostarczać zarówno jedno, jak i drugie. Skupiamy się na zapewnieniu możliwie najlepszej obsługi w zakresie realizacji zakupów online. W e-commerce wszystko dzieje się szybko, a my musimy być elastyczni. Właśnie dlatego rozwinęliśmy współpracę ze SwipBox. Urządzenia można zainstalować w dowolnym miejscu w zaledwie 10 minut, co bardzo ułatwia nam skalowanie sieci – mówi Stefanos Katsimpas, Business Director w Skroutz Last Mile.
Główną zaletą SwipBox Infinity jest poprawa wydajności pracy kurierów, poprzez realizację skonsolidowanych dostaw, zmniejszenie liczby tzw. stopów oraz optymalizację kosztów ostatniej mili.
Za nami niezwykle ekscytujący i pouczający proces implementacji naszych automatów na rynku zupełnie odmiennym od skandynawskiego, na którym jesteśmy najmocniej zakorzenieni. W ciągu roku w Grecji zainstalowaliśmy 1000 urządzeń. 8 na 10 konsumentów, którzy skorzystali z naszego rozwiązania, robi to nadal. Liczby mówią więc same za siebie – dodaje Kasper Cort, CCO SwipBox.
Automaty SwipBox Infinity w Atenach funkcjonują pod nazwą Skroutz Point w dwóch różnych kolorach, pomarańczowym i czarnym. Skrytki są obsługiwane za pomocą dedykowanej aplikacji poprzez łącze Bluetooth i nie wymagają podłączenia do prądu. Dzięki temu ich instalacja jest łatwa oraz szybka, ponieważ nie ma potrzeby korzystania z zewnętrznego źródła zasilania ani natychmiastowego połączenia z Internetem.
Nest Bank laureatem Global Retail Banking Innovation Awards za N!Asystenta
Magia Świąt z LAMAX: Kreatywne prezenty dla dzieci, które rozbudzą wyobraźnię!
Superpolisa Ubezpieczenia wykorzystuje e-podpisy od SIGNIUS
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy
Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.
Farmacja
Polscy naukowcy pracują nad personalizowaną terapią raka płuca. Faza badań klinicznych coraz bliżej
Zespół naukowców z Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi (ICCVS) na Uniwersytecie Gdańskim prowadzi zaawansowane badania nad nową terapią raka płuca, w której rolę leku będą pełnić limfocyty wyizolowane z krwi chorego. – To terapia szyta na miarę. Dla każdego z pacjentów wybieramy inny rodzaj komórek – mówi prof. dr hab. Natalia Marek-Trzonkowska. Jak wskazuje, projekt SWIFT jest już coraz bliżej rozpoczęcia fazy badań klinicznych. Jego realizację umożliwiły środki unijne w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze (MAB) z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) przyznane przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej.
Rolnictwo
Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu
Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.