SAS rozpoczyna współpracę z Cruxo
Najszybciej rozwijający się kanał mediów cyfrowych
Retail Media Networks (RMN) to platformy cyfrowe należące do sprzedawców detalicznych, na których marki kupują przestrzeń reklamową, co przekłada się na poprawę sprzedaży. W ciągu ostatnich dwóch lat stały się one nowym źródłem przychodów dla współczesnych retailerów. Zgodnie z prognozami GroupM biznes o wartości 100 miliardów dolarów, stanowiący 18% globalnej reklamy cyfrowej, ma wykazać 60% wzrost w ciągu najbliższych 4 lat. Dzięki współpracy z Cruxo Sas 360 Match odegra ważną rolę w skalowaniu tego najszybciej rozwijającego się kanału reklamy cyfrowej.
„Podstawowe wartości SAS, takie jak niezależność, otwartość i elastyczność, są wbudowane w naszą technologię reklamową”, mówi Steve Perks, dyrektor ds. technologii reklamowych w SAS. „Cruxo jest jednym z kilku kluczowych partnerów, którzy zbudowali swój biznes w oparciu o naszą platformę reklamową SAS 360 Match, mając długoterminowe zaufanie do naszego podejścia i rozwiązań. Dzięki takim partnerstwom z technologii SAS korzystają najbardziej innowacyjne firmy AdTech w branży reklamy cyfrowej, wideo, CTV i detalicznej”.
Platforma analityczna do monetyzacji mediów detalicznych
SAS 360 Match to zaawansowana platforma reklamowa, która wspiera prowadzenie kampanii, dostarczanie i targetowanie reklam, raportowanie działań oraz zarządzanie zyskami. Korzystając z najnowocześniejszej analityki danych i algorytmów uczenia maszynowego, sprzedawcy detaliczni mogą tworzyć skuteczne, ukierunkowane kampanie reklamowe.
„Wszechstronność i skalowalność SAS 360 Match daje nam doskonałą podstawę do zaoferowania sprzedawcom detalicznym rozwiązania, które z jednej strony jest w stanie zapewnić im pełną kontrolę nad ich zapasami i sposobem prowadzenia działalności, a z drugiej strony oferuje solidność
i wydajność potrzebną firmom w różnych regionach i segmentach” - komentuje Matěj Novák, CTO Cruxo.
About Cruxo
Cruxo is a Retail media platform from the Czech Republic, founded by senior experts from retail, vendor marketing, and online media. The CRUXO solution simplifies advertising management in retail media and remains user-friendly while being highly efficient. That allows retailers to intake budgets from all their vendors. The platform comes with the know-how which allows the clients to grow their advertising inventory and their retail media revenue.
About SAS
SAS is a leader in analytics and AI. With innovative software and professional services, it helps companies around the world turn data into knowledge. SAS offers THE POWER TO KNOW®
DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii
Startuje MaverickFest – wydarzenie twórców RestaurantWeekⓇ! Czym zaskoczy?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Zamrożenie cen prądu do końca września br. Takie mechanizmy nie rozwiązują przyczyn problemu wysokich cen
Zgodnie z decyzją rządu zamrożenie cen energii dla gospodarstw domowych na poziomie 500 zł netto za 1 MWh zostało wydłużone do 30 września 2025 roku. Dzięki temu odbiorcy jeszcze przez co najmniej dziewięć miesięcy nie odczują wzrostu rachunków za energię elektryczną. – Dopłaty jako sposób walki z wysokimi cenami energii nie są dobrym rozwiązaniem, bo one nie zlikwidują problemu. Znacznie prostszym rozwiązaniem byłby powrót do tańszych źródeł energii, w przypadku Polski takim tanim źródłem jest węgiel i elektrownia atomowa – ocenia europoseł z Konfederacji Marcin Sypniewski.
IT i technologie
Centrum Implementacji Sztucznej Inteligencji ma wystartować w tym roku. Polskie wojsko coraz szerzej korzysta z tej technologii
– Opracowujemy koncepcję funkcjonowania Centrum Implementacji Sztucznej Inteligencji. Szkolimy też odpowiednio naszych inżynierów, współpracujemy z uczelniami wyższymi w tym aspekcie, aby mieć gotowy odpowiedni potencjał intelektualny – mówi gen. dyw. Karol Molenda, dowódca Komponentu Wojsk Obrony Cyberprzestrzeni. Nowa formacja będzie odpowiadać za opracowywanie i wdrażanie rozwiązań AI na potrzeby działań militarnych. Podobne instytucje są już powoływane przez inne kraje NATO.
Konsument
Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania
Ponad połowa Polaków chciałaby głosować przez internet – wynika z analizy CBOS. Już dziś niektóre państwa na świecie korzystają z głosowania elektronicznego, a wiele innych rozważa wprowadzenie takiego rozwiązania. Światowym liderem w tym zakresie jest Estonia, gdzie od 2005 roku działa e-voting. Także w Polsce po wyborach w 2023 roku pojawił się tego typu pomysł. Okazuje się jednak, że choć wola społeczna zdigitalizowania sposobu wyboru rządzących jest, to woli politycznej ciągle brakuje. Nie wiadomo też, która z platform mogłaby pełnić rolę bezpiecznej urny wyborczej.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.