Komunikaty PR

SAS oferuje bezpieczny dostęp do SAS Viya w Snowflake Data Cloud

2023-06-29  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksander Dobosz
dfusion communication

Al. Zdjednoczenia 36 lok. 5
01-830 Warszawa
aleksander.dobosz|dfusion.pl| |aleksander.dobosz|dfusion.pl
666216828
dfusion.pl

SAS, niedawno uznany przez Forrester za lidera w dziedzinie platform decyzyjnych napędzanych AI, rozszerza partnerstwo ze Snowflake, aby dostarczać zautomatyzowane, skalowalne i przenośne rozwiązania wspierające podejmowanie decyzji w oparciu o dane, analitykę i sztuczną inteligencję, które zmniejszają koszty i złożoność na każdym etapie procesu. Partnerstwo SAS i Snowflake pomaga użytkownikom zaoszczędzić czas, zmniejszyć ryzyko i zmaksymalizować ilość przetwarzanych danych bez konieczności przenoszenia ich między platformami.

 

Firma Snowflake ogłosiła wprowadzenie na rynek nowej technologii Snowpark Container Services, która zapewnia znaczące rozwinięcie środowiska Snowpark. Klienci mogą teraz uruchamiać oprogramowanie i aplikacje typu full-stack od innych producentów z poziomu konta Snowflake i dzięki temu płynnie zwiększać wartość swoich danych za pomocą najnowocześniejszych narzędzi, bez potrzeby ich przenoszenia między platformami lub narażania ich bezpieczeństwa.

 

"Snowflake nieustannie inwestuje w technologię Snowpark oraz ekosystem partnerów, dzięki czemu użytkownicy mogą bez ograniczeń budować aplikacje oparte na danych w Data Cloud" - powiedział Torsten Grabs, starszy dyrektor ds. zarządzania produktami w Snowflake. "Dzięki możliwościom SAS Viya, w Snowflake możemy wykorzystać generatywną sztuczną inteligencję i zaawansowane metody podejmowania decyzji w oparciu o dane, aby poprawić bezpieczeństwo oraz usprawnić zarządzanie zasobami i szybkość uzyskania wyników przez naszych klientów."

 

SAS jest jedną z wielu firm, które oferują swoje rozwiązania w ramach Snowpark Container Services. Celem jest połączenie wiodącej platformy analitycznej wykorzystującej sztuczną inteligencję SAS z najnowocześniejszą technologią chmurową Snowflake. Integracja obu rozwiązań pozwoli klientom obsługiwać cały cykl życia sztucznej inteligencji i analityki, od odkrywania danych i tworzenia modeli po podejmowanie decyzji. Dzięki partnerstwu SAS i Snowflake, firmy z różnych branż – w tym bankowości, administracji publicznej, opieki zdrowotnej i usług finansowych – mogą pozyskiwać wiedzę w oparciu o dane w czasie rzeczywistym, w jednym, bezpiecznym środowisku.

 

"Snowpark Container Services umożliwia naszym wspólnym klientom podejmowanie w środowisku Snowflake lepszych decyzji z wykorzystaniem sztucznej inteligencji z pomocą SAS Viya” - powiedział Bryan Harris, wiceprezes wykonawczy i dyrektor ds. technologii w SAS. "Jesteśmy dumni z partnerstwa ze Snowflake. Obecnie widzimy zapotrzebowanie na współpracę firm technologicznych, która zwiększy produktywność i innowacyjność biznesu. Wspólnie demokratyzujemy wykorzystanie sztucznej inteligencji oraz umożliwiamy naszym klientom wydajniejsze budowanie nowych rozwiązań w Chmurze Danych Snowflake".

 

Informacja o Snowflake

Snowflake umożliwia każdej organizacji aktywne wykorzystanie potencjału danych dzięki Data Cloud. Klienci wykorzystują tę platformę do łączenia silosów danych, odkrywania i bezpiecznego udostępniania danych oraz wykonywania różnorodnych zadań analitycznych. Bez względu na to, gdzie znajdują się dane lub użytkownicy, Snowflake dostarcza pojedyncze środowisko, które obejmuje wiele chmur i obszarów geograficznych. Tysiące klientów z wielu branż, w tym 590 firmy z listy 2022 Forbes Global 2000 (G2K); (według stanu na dzień 30 kwietnia 2023 r.), wykorzystuje Chmurę Danych Snowflake do rozwijania swojego biznesu. Dowiedz się więcej snowflake.com. 

 

Informacja o SAS

SAS jest liderem w zakresie analityki i AI. Dzięki innowacyjnemu oprogramowaniu i profesjonalnym usługom pomaga firmom na całym świecie zamieniać dane w wiedzę. SAS oferuje THE POWER TO KNOW®.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: dfusion communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Nest Bank laureatem Global Retail Banking Innovation Awards za N!Asystenta Biuro prasowe
2024-11-26 | 11:00

Nest Bank laureatem Global Retail Banking Innovation Awards za N!Asystenta

Wyróżnienie to podkreśla zaangażowanie banku w rozwój nowoczesnych technologii, które wprowadzają nową jakość w personalizacji doświadczeń
Technologie Magia Świąt z LAMAX: Kreatywne prezenty dla dzieci, które rozbudzą wyobraźnię!
2024-11-22 | 01:00

Magia Świąt z LAMAX: Kreatywne prezenty dla dzieci, które rozbudzą wyobraźnię!

KaraokeKid to idealny towarzysz dla małych wokalistów, którzy chcą śpiewać swoje ulubione piosenki i budować pewność siebie. Z kolei PixelKid to magiczne połączenie
Technologie Superpolisa Ubezpieczenia wykorzystuje e-podpisy od SIGNIUS
2024-11-20 | 09:30

Superpolisa Ubezpieczenia wykorzystuje e-podpisy od SIGNIUS

SIGNIUS S.A., dostawca zaawansowanych rozwiązań do zdalnego podpisywania dokumentów, nawiązał współpracę z Superpolisą Ubezpieczenia. Dzięki wdrożeniu platformy SIGNIUS

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy

Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.

Farmacja

Polscy naukowcy pracują nad personalizowaną terapią raka płuca. Faza badań klinicznych coraz bliżej

Zespół naukowców z Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi (ICCVS) na Uniwersytecie Gdańskim prowadzi zaawansowane badania nad nową terapią  raka płuca, w której rolę leku będą pełnić limfocyty wyizolowane z krwi chorego. – To terapia szyta na miarę. Dla każdego z pacjentów wybieramy inny rodzaj komórek – mówi prof. dr hab. Natalia Marek-Trzonkowska. Jak wskazuje, projekt SWIFT jest już coraz bliżej rozpoczęcia fazy badań klinicznych. Jego realizację umożliwiły środki unijne w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze (MAB) z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) przyznane przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej.

Rolnictwo

Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu

Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.