Samsung z nowościami w kategorii lodówek Side-by-Side
Lider sprzedaży lodówek w Polsce*, firma Samsung, wzbogaca swoje portfolio o 8 premierowych modeli Side-by-Side. Urządzenia zostały wyposażone w zupełnie nowe technologie, które zwiększają komfort ich użytkowania oraz zapewniają dłuższą świeżość przechowywanej żywności.
Przełomowe technologie by Samsung
Nowe modele lodówek Samsung Side-by-Side to połączenie pionierskich technologii i eleganckiego designu, na który składają się m.in. płaskie drzwi dostępne w 2 eleganckich kolorach oraz wewnętrzny wyświetlacz. Zastosowane w nich rozwiązania stanowią przełom na rynku lodówek. Jednym z nich jest strefa napojów Beverage Center™ . Pozwala ona cieszyć się szybkim i łatwym dostępem do orzeźwiająco schłodzonej wody (także smakowej), dzięki pozbawionemu toksycznego BPA** automatycznie dopełnianemu pojemnikowi z przefiltrowaną wodą. To ekologiczne rozwiązanie ogranicza również zużycie plastiku. Obecność filtra do wody Samsung HAFEX pozwala na rezygnację z wody butelkowanej, dzięki czemu nie tylko oszczędzamy pieniądze i żyjemy bardziej ekologicznie, ale także mamy stały dostęp do wody o najlepszej jakości i naturalnym smaku. Specjalna strefa w drzwiach lodówki, Food Showcase, umożliwia otwarcie tylko zewnętrznych drzwi urządzenia, dzięki czemu zyskujemy łatwy dostęp do najpotrzebniejszych produktów oraz do dozownika z wodą. Tutaj również należy podkreślić aspekt ekologiczny – w tej strefie możemy przechowywać napoczęte produkty lub te, o krótkim terminie ważności tak, by się nie zmarnowały. Wyłącznie w lodówkach Samsung znajdziemy również wewnętrzną kostkarkę z podwójnym rodzajem lodu. Dual Auto Ice Maker wytwarza zarówno lód w kostkach, jak i w mniejszych Ice Bites™, które znacznie szybciej schładzają napoje. Co więcej, kostkarka jest w stanie wygenerować aż 2,3 kg lodu dziennie, a przechowywać nawet do 3,8 kg.
Efektywne i wygodne przechowywanie produktów
W premierowych lodówkach znajdziemy też, dobrze znane nam już z poprzednich modeli, innowacyjne rozwiązania dotyczące przechowywania żywności, takie jak: strefa Cool Select+ (5 w 1, pozwalająca przekształcić np. zamrażarkę w chłodziarkę), system TWIN Cooling Plus™ (dwa niezależne obiegi chłodzenia) czy No Frost (automatyczne rozmrażanie i dłuższa świeżość produktów spożywczych). Technologia Metal Cooling gwarantuje lepszą izolację lodówki i ogranicza wahania temperatury w jej wnętrzu, nawet po otwarciu drzwi. Urządzenia wyposażone zostały także w funkcję szybkiego zamrażania oraz szybkiego chłodzenia. Dostępny jest również tryb Wakacje, podczas którego praca lodówki jest oszczędna. Cichą pracę urządzenia (36 dB) oraz oszczędność energii zapewnia kompresor Digital Inverter.
Dzięki technologii izolacji o wysokiej wydajności SpaceMax™ w nowych lodówkach Samsung Side-by-Side powierzchnia przechowywania wynosi teraz nawet do 645 l***, zapewniając dużo miejsca w szufladach i na półkach. Podwójne drzwi umożliwiają jeszcze lepsze zagospodarowanie przestrzeni wewnętrznej lodówki.
Więcej o nowej linii lodówek Side-by-side Samsung znajdziesz na stronie:
*Na podstawie raportów międzynarodowej firmy badawczej dotyczących sprzedaży detalicznej lodówek w Polsce w okresie styczeń 2007 – styczeń 2022 oraz raportu z 27.11.2020 r. z badania przeprowadzonego przez firmę Kantar Polska na zlecenie firmy Samsung.
**Bisfenol A (BPA) znaleźć można w plastikach z poliwęglanu i żywicach epoksydowych, z których często wytwarza się pojemniki na żywność i napoje. Uznaje się, że może on w sposób negatywny oddziaływać na zdrowie.
***W modelach posiadających Beverage Center; w modelach bez tej strefy pojemność wynosi 627 l.

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Infrastruktura

Energia słoneczna wyprzedziła węgiel jako źródło energii w UE. Tempo dalszego rozwoju zależy od inwestycji w system i sieć
Zgodnie z założeniami strategii planu REPowerEU do 2030 roku na terenie państw członkowskich ma zostać zainstalowanych niemal 600 GW mocy fotowoltaiki słonecznej. Organizacje takie jak SolarPower Europe walczą o to, aby do tego czasu fotowoltaika stała się głównym źródłem energii elektrycznej. O ile w ostatnich latach odnotowano dynamiczne tempo wzrostu produkcji energii słonecznej, o tyle w kolejnych latach na drodze do realizacji planu może stanąć nienadążająca za tempem rozwoju infrastruktura.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.