Samsung. Przygotowany na zmiany. nowa kampania dla urządzeń do zabudowy
Nasze życie nieustannie się zmienia, a co za tym idzie – zmieniają się również nasze potrzeby. W pierwszej odsłonie kampanii Samsung prezentuje inteligentne urządzenia AGD do zabudowy, z którymi będziemy gotowi na wszystkie nachodzące zmiany. Zarówno życiowe jak i te dotyczące np. wystroju wnętrza. Rozpoczęciu kampanii towarzyszy również start promocji cashback na zabudowę.
W dzisiejszym świecie potrzebujemy urządzeń AGD, które będą spełniały nie tylko podstawowe funkcje, ale również ułatwiały nasze życie na różnych poziomach. Zgodnie z hasłem kampanii: „Samsung. Przygotowany na zmiany” – marka podkreśla, że oferuje inteligentne rozwiązania, które zostały zaprojektowane z myślą o indywidualnych potrzebach klientów.
W ramach pierwszej odsłony kampanii zobaczymy spot o piekarniku Dual Cook SteamTM, w którym przygotowanie posiłków jest prostsze i przyjemniejsze. W piekarniku mamy możliwość pieczenia na parze lub gotowania na parze w specjalnym naczyniu, jednocześnie piekąc inną potrawę w tradycyjny sposób. Natomiast dzięki technologii AI Pro Cooking oraz aplikacji SmartThings[1] na bieżąco możemy monitorować proces przygotowania potrawy z poziomu naszego smartphona.
Działania obejmują telewizję, digital, media społecznościowe, prasę oraz punkty sprzedaży. Za zakup mediów, w ramach kampanii odpowiada dom mediowy Starcom, a za kreację – Leo Burnett oraz dom produkcyjny Dynamo.
Reżyserem spotu jest Bartosz Dombrowski, który na swoim koncie wiele nagród, m.in. Grand Prix Brązowego Lwa oraz Golden Euro Effie. Za komunikację w mediach społecznościowych odpowiada VMLY&R, natomiast kreacją BTL zajął się Cheil. Za działania Public Relations odpowiada agencja Dfusion Communication.
Bądź gotowy na zmiany z urządzeniami do zabudowy Samsung
Piekarniki parowe smart budzą coraz większe zainteresowanie konsumentów. Dlatego też Dual Cook SteamTM to pierwszy z produktów prezentowany w ramach kampanii.
Ruszyła właśnie promocja cashback, dzięki której konsumenci będą mogli zaopatrzyć się w inteligentne piekarniki Samsung.
Aby wziąć udział w promocji, należy kupić piekarnik standardowy Samsung lub zestaw z urządzeniami AGD w okresie od 7.03 do 30.04.2023 r. (lub do wyczerpania puli zwrotów) u jednego sprzedawcy za minimalną wartość określoną w regulaminie.
Aby skorzystać z promocji należy wykonać poniższe kroki:
- W pierwszy kroku należy kupić wybrany piekarnik lub dobierz do niego inne urządzenia AGD Samsung w okresie od 07.03 do 30.04.2023r. (lub do wyczerpania puli zwrotów). Lista urządzeń w regulaminie promocji.
- Następnie napisać swoją opinię na jednej ze wskazanych stron i oznaczyć ją #PromocjaSamsungCashbackZabudowa.
- Należy przygotować dokumenty: skan dowodu zakupu, nr seryjny, zdjęcie tabliczki znamionowej, potwierdzenie opinii.
- W kolejnym kroku należy wypełnić formularz zgłoszeniowy na www.kuchnia.Samsung.pl w ciągu 21 dni od daty zakupu[2].
Szczegóły promocji: Kup piekarnik i zyskaj zwrot do 3000 zł | Samsung Polska
Po pozytywnej weryfikacji zgłoszenia otrzymasz zwrot na wskazane przez konsumenta konto.
——————————
[1] Wymaga dostępu do sieci bezprzewodowej, konta Samsung Account i aplikacji Samsung SmartThings. Szczegółowe informacje o wymaganiach sprzętowych i dostępności aplikacji SmartThings na https://www.samsung.com/pl/apps/smartthings/. Wymagane jest połączenie Wi-Fi i konto Samsung Account.
[2] Organizatorem promocji jest Samsung Electronics Polska sp. z o.o. Promocja trwa od 7 marca do 30 kwietnia 2023 lub do wyczerpania puli zwrotów. Zwrot 3000 zł jest wartością maksymalną zwrotu przy zakupie wybranych produktów AGD Samsung. Lista modeli produktów biorących udział w promocji, wartości poszczególnych zwrotów oraz szczegółowe zasady promocji dostępne na kuchnia.samsung.pl.
Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.
EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!
Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Rośnie znaczenie zielonych certyfikatów w nieruchomościach. Przybywa ich również w mieszkaniówce
Trend certyfikowania budynków już od wielu lat jest obecny na rynku komercyjnym i dotyczy głównie biurowców i nieruchomości logistycznych. Teraz coraz mocniej wchodzi także do segmentu mieszkań. Liczba certyfikatów dla tego typu inwestycji rośnie, co ma związek z rosnącą świadomością ekologiczną mieszkańców oraz ich chęcią ograniczania kosztów eksploatacji mieszkań.
Zdrowie
Europa potrzebuje strategii dla zdrowia mózgu. Coraz więcej państw dostrzega ten problem
Polacy z jednej strony wykazują już sporą świadomość problemu, jakim są choroby mózgu – jedna czwarta ma w swoim otoczeniu osoby dotknięte takim problemem. Z drugiej strony system nie odpowiada rosnącym potrzebom. Specjalistów jest zbyt mało, więc kolejki do neurologów czy psychiatrów się wydłużają. Alternatywą pozostaje korzystanie z wizyt komercyjnych, ale nie każdego na to stać. Towarzystwa naukowe i organizacje pozarządowe są zgodne co do tego, że potrzebne są nie tylko krajowe strategie, ale i europejski plan dla chorób mózgu.
Ochrona środowiska
Zamrożenie cen prądu do końca września br. Takie mechanizmy nie rozwiązują przyczyn problemu wysokich cen
Zgodnie z decyzją rządu zamrożenie cen energii dla gospodarstw domowych na poziomie 500 zł netto za 1 MWh zostało wydłużone do 30 września 2025 roku. Dzięki temu odbiorcy jeszcze przez co najmniej dziewięć miesięcy nie odczują wzrostu rachunków za energię elektryczną. – Dopłaty jako sposób walki z wysokimi cenami energii nie są dobrym rozwiązaniem, bo one nie zlikwidują problemu. Znacznie prostszym rozwiązaniem byłby powrót do tańszych źródeł energii, w przypadku Polski takim tanim źródłem jest węgiel i elektrownia atomowa – ocenia europoseł z Konfederacji Marcin Sypniewski.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.