Komunikaty PR

Samsung partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu

2020-10-09  |  01:00
Biuro prasowe

Samsung dołączył do grona partnerów Forum Odpowiedzialnego Biznesu. W ramach współpracy firma pragnie podzielić się swoimi dobrymi praktykami, a także dotrzeć do szerszego grona odbiorców, starając się zainteresować ich działaniami na rzecz zrównoważonego rozwoju.

Forum Odpowiedzialnego Biznesu to organizacja ekspercka, która jest inicjatorem i partnerem kluczowych przedsięwzięć dla polskiego CSR. Do zadań organizacji należy m.in. prowadzenie badań, prezentacja najlepszych praktyk różnych firm czy analiza bieżących wydarzeń z zakresu CSR w kraju i za granicą.

W ramach współpracy pomiędzy Samsung a FOB zostaną zorganizowane m.in. warsztaty dotyczące Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ dla pracowników Samsung oraz startupów  z Samsung Inkubatora #dlaPlanety. Partnerstwo to doskonała szansa, aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców i zainteresować ich inicjatywami CSR prowadzonymi przez Samsung, a także inspirować się przykładami odpowiedzialnych działań prowadzonymi w innych firmach czy współpracować z nimi dla wspólnego wybranego celu.

- Firmy technologiczne są motorem innowacji we współczesnym świecie. Ważne, by  zmiany, które umożliwiają nam zaawansowane narzędzia technologiczne, następowały zgodnie ze standardami  odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju.  Cieszymy się, że możemy rozwijać współpracę z  firmą Samsung Electronics Polska jako Partnerem Strategicznym FOB, gdyż widzimy zaangażowanie organizacji w upowszechnianie ważnych dla nas wartości - mówi Marzena Strzelczak, prezeska, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu.    

Samsung od lat konsekwentnie angażuje się w działania związane z edukacją, rozwojem przedsiębiorczości czy troską o środowisko. W zeszłym roku firma – jako pierwsza na rynku – uruchomiła program edukacyjny CyfrOFFy kONtakt, którego celem jest wspieranie dorosłych w świadomym wprowadzaniu dzieci w świat nowych technologii, a dzieci – w kształtowaniu zdrowych nawyków cyfrowych. Poza tym Samsung pragnie pomóc także młodym przedsiębiorcom, którzy mają nieszablonowe pomysły na biznes w oparciu o nowe technologie. Z myślą o nich w trzech polskich miastach: Rzeszowie, Lublinie i Białymstoku zostały otwarte Inkubatory dla startupów.

Ostatnie niepewne miesiące pokazały, że nowe technologie w codziennym funkcjonowaniu są ważne i przydatne jak nigdy wcześniej. Jednak korzystanie z urządzenia powinno iść w parze z edukacją, jak robić to bezpiecznie i mądrze. Dlatego z jednej strony wyrównujemy szanse, zapewniając dostęp do technologii. Z drugiej – wspieramy kompetencje cyfrowe młodzieży  oraz wprowadzających ich w świat technologii rodziców i nauczycieli. Jako lider innowacji wiemy, jak ważny jest zrównoważony rozwój, dobro planety i zdrowie pokoleń. Partnerstwo  i zaufanie FOB wspierają realizację tych wyzwań, dają możliwość dialogu z innymi firmami, dzielenia się dobrymi praktykami i inspiracji dla wspólnego celu: prowadzenia odpowiedzialnego biznesu – powiedziała Magdalena Olborska, CSV and Partnership Manager Samsung Electronics Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki

Dobrze zaprojektowana strategia reklamowa nie może pomijać narzędzi, które budują rozpoznawalność marki w codziennym otoczeniu klienta. Jednym z najskuteczniejszych
Firma Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca
2025-02-12 | 17:00

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

1 marca w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu oraz finał XXXII edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu. Nagrodę specjalną BCC
Firma 4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland
2025-01-20 | 13:45

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland

Amazon Fulfillment Poland po raz czwarty z rzędu uzyskał certyfikat Top Employer, zdobywając najwyższe oceny w kluczowych obszarach HR. Wyróżnienie przyznano za kompleksową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.