Komunikaty PR

Samsung Electronics zaprasza na wydarzenie Bespoke Home 2022

2022-06-02  |  15:23
Biuro prasowe

SEUL, Korea – 31 maja 2022 r. – Samsung Electronics Co. Ltd. powraca z drugą odsłoną Bespoke Home 2022, czyli globalną prezentacją najnowszych i najbardziej innowacyjnych urządzeń gospodarstwa domowego. Tegoroczne wydarzenie skupiać się będzie wokół trzech kluczowych tematów związanych z ekspansją: przestrzeni, doświadczania i czasu. Samsung pokaże jak produkty z rodziny Bespoke podbijają globalny rynek nie ograniczając się jedynie do kuchni, a także jak nasze doświadczenia podczas korzystania z domowej przestrzeni ewoluują dzięki wygodzie i elastyczności urządzeń, których czas pracy został wydłużony z korzyścią dla użytkowników.

 

– Podczas Bespoke Home 2021 zaprezentowaliśmy urządzenia gospodarstwa domowego, które oferowały użytkownikom personalizację poprzez możliwość wyboru modułów oraz ich funkcjonalności, a także korzyści związane z łącznością – powiedział Kanghyup Lee, Szef Zespołu Sprzedaży i Marketingu w Dziale Urządzeń Cyfrowych spółki Samsung Electronics. – Cieszymy się, że w tym roku możemy pokazać, jak rodzina personalizowanych produktów Bespoke powiększa się oferując konsumentom nowe doświadczenia w kuchni i poza nią, jeszcze większy  komfort i wygodę oraz wspiera nasze wysiłki na rzecz ekologii.”

 

Ekspansja przestrzeni

 

Urządzenia z rodziny Bespoke z domowego zacisza „wyszły w świat”. Wkrótce dostępne będą w ponad 50-ciu krajach. Co więcej, Samsung rozszerza swoją ofertę personalizowanych produktów Bespoke dla domu o nowe kategorie urządzeń wyposażonych w udoskonalone funkcje oraz w nowych wersjach kolorystycznych.

 

Ewoluujące wzornictwo ma zainspirować konsumentów do tego, aby kreowali spersonalizowane domy, które naprawdę odzwierciedlą ich indywidualne gusta i estetykę – bez względu na kraj zamieszkania. Dzięki etosowi ekspansji przestrzeni, koncepcja Bespoke wprowadza tę wizję w życie.

 

Ekspansja doświadczenia

`

Doświadczenia związane z łącznością domowych urządzeń  nie są już czymś nowym – są raczej częścią naszych codziennych interakcji. Jednak Bespoke dodatkowo upraszcza życie domowników łącząc aż sześć usług inteligentnego domu: gotowanie, zarządzanie zużyciem energii, dbałość o odzież, opiekę nad zwierzętami, poprawę jakości powietrza i opiekę nad domem. Oprócz tego zaktualizowana usługa Family Hub w połączeniu z ulepszoną sztuczną inteligencją wprowadza zautomatyzowaną wygodę w życie użytkowników.

 

Ekspansja czasu

 

Zwiększone możliwości w zakresie zarządzania domową przestrzenią oraz doświadczania jej na nowo to jeszcze nie wszystko. Samsung tworzy zrównoważone rozwiązania dla produktów w całym ich cyklu życia – od projektu aż po utylizację.

 

Odwiedź stoisko Samsung na targach EuroCucina w Fiera Milano Rho w Mediolanie, by dowiedzieć się więcej o nowościach prezentowanych na tegorocznym Bespoke Home. Weź udział w wydarzeniu Bespoke Home Media Day 2022 zaplanowanym na 7 czerwca na godzinę 16:00. Wydarzenie transmitowane będzie na globalnym kanale YouTube firmy Samsung oraz na stronach Samsung Newsroom i Samsung.com.

 

Więcej informacji można znaleźć się na stronach Samsung.com i Samsung Newsroom.

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV Premiery dystrybutora 4cv z okazji zbliżających się komunii Biuro prasowe
2024-04-18 | 17:45

Premiery dystrybutora 4cv z okazji zbliżających się komunii

Co szósty Polak planuje na prezent komunijny przeznaczyć od 700 do 1000 zł  Z badania „Polaków Portfel Własny: Wiosenne Wyzwania 2023” wynika, że 13 proc.
AGD i RTV EZVIZ ze Złotym Laurem Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządza
2024-04-09 | 12:00

EZVIZ ze Złotym Laurem Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządza

EZVIZ, czołowy producent inteligentnych rozwiązań do domu, z dumą ogłasza otrzymanie prestiżowego certyfikatu Złotego Lauru Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządzanie
AGD i RTV Pozamiatane! Flagowy Roborock S8 MaxV Ultra już w sprzedaży
2024-04-05 | 01:00

Pozamiatane! Flagowy Roborock S8 MaxV Ultra już w sprzedaży

Marka Roborock, globalny lider w produkcji inteligentnych robotów sprzątających, już dziś wypuszcza na polski rynek swój najnowszy flagowy produkt - Roborock S8 MaxV Ultra. Ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Konsument

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.