Samsung Bespoke – lodówka na lata w promocji ze zwrotem na konto
Szukając idealnej lodówki bierzemy pod uwagę przede wszystkim jej funkcje, pojemność, klasę energetyczną oraz wygląd. Jednak urządzenie, które jest dla nas odpowiednie na obecnym etapie życia, za 5 lat może nam się znudzić lub okazać po prostu zbyt małe. Samsung Bespoke to personalizowana lodówka, która może zmieniać się i rosnąć z czasem, tak jak nasze wymagania. Już tylko przez tydzień możesz kupić Samsung Bespoke w promocji cashback.
Z badań przeprowadzonych przez Samsung w 2020 roku wynika, że 25% Polaków posiada w swoim domu lodówkę starszą niż 5 lat, a 14% starszą niż 10 lat. Najwięcej, bo aż 46% badanych, określiło wiek swojej lodówki na mniej niż 5 lat, a 15% na rok lub mniej*. Wynika z tego, że średnio wymieniamy ten domowy sprzęt raz na 10 lub nawet 15 lat - w tym czasie tak wiele może się przecież zmienić! Przeprowadzamy się, remontujemy mieszkanie, zakładamy rodzinę, zmieniamy styl życia i upodobania. Nowoczesne urządzenia AGD projektowane są w taki sposób, aby za tymi zmianami nadążać. Wśród ich króluje lodówka Samsung Bespoke.
Zmiany we wnętrzu – prosta wymiana paneli lodówki
Bespoke to moc personalizacji. Wymienne panele zewnętrzne lodówki Samsung Bespoke dostępne są aż w 16 kolorach, takich jak elegancka brzoskwinia, kremowa lawenda, alabastrowa biel czy ciemny granat**. Daje to użytkownikom niemalże nieograniczone możliwości w tworzeniu pasujących do wnętrza zestawień. Do wyboru jest także kilka opcji wykończeniowych paneli, tj. szkło satynowe, czyste szkło lub metal. Ideą Bespoke jest także możliwość bezproblemowej i ekspresowej wymiany paneli frontowych, gdy poprzednie przestają nam pasować. Dzięki temu możemy przeprowadzić metamorfozę naszej lodówki w dowolnym momencie.
Nowi członkowie rodziny – rozbudowa lodówki o nowe moduły
Bespoke to modułowość. Choć lodówki Samsung Bespoke zachwycają swoim wyglądem, to w prawdziwy zachwyt wprawia to, jak są przy tym funkcjonale. Do zmieniających się z biegiem czasu potrzeb dostosujemy nie tylko design Bespoke, ale również rodzaj i rozmiar powierzchni do przechowywania. Producent umożliwia tworzenie różnorodnych kombinacji z dostępnych modułów - chłodziarka z dolnym zamrażalnikiem, jednodrzwiowa chłodziarka, jednodrzwiowa zamrażarka i jednodrzwiowa chłodziarka slim. W sytuacji, gdy potrzebujemy dodatkowego miejsca na produkty, np. na skutek powiększenia się rodziny, możemy dowolnie rozbudowywać urządzenie.
Większa ilość jedzenia do przechowania – zmiana funkcji modułów
Bespoke to najbardziej zaawansowane technologie. Technologia Cool Select+ to specjalna strefa, która umożliwia dopasowanie temperatury wybranych komór urządzenia do aktualnych potrzeb i konkretnego rodzaju żywności***. Jeśli potrzebujemy przechować większe zakupy, możemy np. zamienić zamrażalnik w chłodziarkę. Komora zero Optimal Fresh+, wyposażona w przesuwaną podziałkę, pozwala wyodrębnić dwie strefy z różnym poziomem temperatur optymalnych dla danych grup produktów. Z kolei szuflada Humidity Fresh+ gwarantuje wyjątkowe warunki o wysokim poziomie wilgotności, które będą idealne do przechowywania owoców i warzyw. Dzięki temu zachowają idealną chrupkość, apetyczny wygląd, doskonały smak i wartości odżywcze.
Dodatkową zaletą lodówek Samsung Bespoke jest to, że jako jedne z nielicznych osiągnęły najwyższe klasy energetyczne A i B oraz posiadają także klasę C****.
Lodówka na lata – ostatnie dni promocji
Jeśli szukasz lodówki idealnej, która będzie dobrze służyć przez lata, postaw na Samsung Bespoke. Tylko do 31 maja, przy zakupie lodówki z linii Bespoke, możesz skorzystać z promocji i otrzymać nawet do 749 zł zwrotu na konto*****. Wystarczy, że dodasz opinię o produkcie na jednej ze stron wskazanych w regulaminie.
Promocja trwa do 31.05.2022 r. lub do wyczerpania puli zwrotów.
Szczegóły promocji, w tym lista modeli oraz wartość poszczególnych zwrotów, dostępne są w regulaminie na www.bespoke.samsung.pl.
*Ogólnopolskie badanie zostało przeprowadzone dla firmy Samsung przez agencję badawczą Kantar Polska. Badanie zostało zrealizowane na reprezentatywnej grupie Polaków w wieku 18-54 lat N=1000 metodą wywiadów internetowych CAWI
**Panele sprzedawane są oddzielnie.
*** Funkcjonalność dostępna w wybranych lodówkach.
**** Dotyczy modeli RB38A7B6AAP (klasa A), RB38A7B6CAP (klasa C), RB34A7B5CAP (klasa C), RB38A7B6BAP (klasa B) i RB38A7B6AAP (klasa A).
*****W modelach lodówek Bespoke sprzedawanych bez frontu wymagany jest jednocześnie zakup lodówki oraz frontu.

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Infrastruktura

Energia słoneczna wyprzedziła węgiel jako źródło energii w UE. Tempo dalszego rozwoju zależy od inwestycji w system i sieć
Zgodnie z założeniami strategii planu REPowerEU do 2030 roku na terenie państw członkowskich ma zostać zainstalowanych niemal 600 GW mocy fotowoltaiki słonecznej. Organizacje takie jak SolarPower Europe walczą o to, aby do tego czasu fotowoltaika stała się głównym źródłem energii elektrycznej. O ile w ostatnich latach odnotowano dynamiczne tempo wzrostu produkcji energii słonecznej, o tyle w kolejnych latach na drodze do realizacji planu może stanąć nienadążająca za tempem rozwoju infrastruktura.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.