Komunikaty PR

Samsung Bespoke – lodówka na lata w promocji ze zwrotem na konto

2022-05-25  |  16:30
Biuro prasowe

Szukając idealnej lodówki bierzemy pod uwagę przede wszystkim jej funkcje, pojemność, klasę energetyczną oraz wygląd. Jednak urządzenie, które jest dla nas odpowiednie na obecnym etapie życia, za 5 lat może nam się znudzić lub okazać po prostu zbyt małe. Samsung Bespoke to personalizowana lodówka, która może zmieniać się i rosnąć z czasem, tak jak nasze wymagania. Już tylko przez tydzień możesz kupić Samsung Bespoke w promocji cashback.

Z badań przeprowadzonych przez Samsung w 2020 roku wynika, że 25% Polaków posiada w swoim domu lodówkę starszą niż 5 lat, a 14% starszą niż 10 lat. Najwięcej, bo aż 46% badanych, określiło wiek swojej lodówki na mniej niż 5 lat, a 15% na rok lub mniej*. Wynika z tego, że średnio wymieniamy ten domowy sprzęt raz na 10 lub nawet 15 lat - w tym czasie tak wiele może się przecież zmienić! Przeprowadzamy się, remontujemy mieszkanie, zakładamy rodzinę, zmieniamy styl życia i upodobania. Nowoczesne urządzenia AGD projektowane są w taki sposób, aby za tymi zmianami nadążać. Wśród ich króluje lodówka Samsung Bespoke.  

Zmiany we wnętrzu – prosta wymiana paneli lodówki

Bespoke to moc personalizacji. Wymienne panele zewnętrzne lodówki Samsung Bespoke dostępne są aż w 16 kolorach, takich jak elegancka brzoskwinia, kremowa lawenda, alabastrowa biel czy ciemny granat**. Daje to użytkownikom niemalże nieograniczone możliwości w tworzeniu pasujących do wnętrza zestawień. Do wyboru jest także kilka opcji wykończeniowych paneli, tj. szkło satynowe, czyste szkło lub metal. Ideą Bespoke jest także możliwość bezproblemowej i ekspresowej wymiany paneli frontowych, gdy poprzednie przestają nam pasować. Dzięki temu możemy przeprowadzić metamorfozę naszej lodówki w dowolnym momencie. 

Nowi członkowie rodziny – rozbudowa lodówki o nowe moduły

Bespoke to modułowość. Choć lodówki Samsung Bespoke zachwycają swoim wyglądem, to w prawdziwy zachwyt wprawia to, jak są przy tym funkcjonale. Do zmieniających się z biegiem czasu potrzeb dostosujemy nie tylko design Bespoke, ale również rodzaj i rozmiar powierzchni do przechowywania. Producent umożliwia tworzenie różnorodnych kombinacji z dostępnych modułów - chłodziarka z dolnym zamrażalnikiem, jednodrzwiowa chłodziarka, jednodrzwiowa zamrażarka i jednodrzwiowa chłodziarka slim. W sytuacji, gdy potrzebujemy dodatkowego miejsca na produkty, np. na skutek powiększenia się rodziny, możemy dowolnie rozbudowywać urządzenie.

Większa ilość jedzenia do przechowania – zmiana funkcji modułów

Bespoke to najbardziej zaawansowane technologie. Technologia Cool Select+ to specjalna strefa, która umożliwia dopasowanie temperatury wybranych komór urządzenia do aktualnych potrzeb i konkretnego rodzaju żywności***. Jeśli potrzebujemy przechować większe zakupy, możemy np. zamienić zamrażalnik w chłodziarkę. Komora zero Optimal Fresh+, wyposażona w przesuwaną podziałkę, pozwala wyodrębnić dwie strefy z różnym poziomem temperatur optymalnych dla danych grup produktów. Z kolei szuflada Humidity Fresh+ gwarantuje wyjątkowe warunki o wysokim poziomie wilgotności, które będą idealne do przechowywania owoców i warzyw. Dzięki temu zachowają idealną chrupkość, apetyczny wygląd, doskonały smak i wartości odżywcze.

Dodatkową zaletą lodówek Samsung Bespoke jest to, że jako jedne z nielicznych osiągnęły najwyższe klasy energetyczne A i B oraz posiadają także klasę C****.

 

Lodówka na lata – ostatnie dni promocji

Jeśli szukasz lodówki idealnej, która będzie dobrze służyć przez lata, postaw na Samsung Bespoke. Tylko do 31 maja, przy zakupie lodówki z linii Bespoke, możesz skorzystać z promocji i otrzymać nawet do 749 zł zwrotu na konto*****. Wystarczy, że dodasz opinię o produkcie na jednej ze stron wskazanych w regulaminie.

Promocja trwa do 31.05.2022 r. lub do wyczerpania puli zwrotów.

Szczegóły promocji, w tym lista modeli oraz wartość poszczególnych zwrotów, dostępne są w  regulaminie na www.bespoke.samsung.pl.

 

*Ogólnopolskie badanie zostało przeprowadzone dla firmy Samsung przez agencję badawczą Kantar Polska. Badanie zostało zrealizowane na reprezentatywnej grupie Polaków w wieku 18-54 lat N=1000 metodą wywiadów internetowych CAWI

**Panele sprzedawane są oddzielnie.

*** Funkcjonalność dostępna w wybranych lodówkach.

**** Dotyczy modeli RB38A7B6AAP (klasa A), RB38A7B6CAP (klasa C), RB34A7B5CAP (klasa C), RB38A7B6BAP (klasa B) i RB38A7B6AAP (klasa A).

*****W modelach lodówek Bespoke sprzedawanych bez frontu wymagany jest jednocześnie zakup lodówki oraz frontu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV Premiery dystrybutora 4cv z okazji zbliżających się komunii Biuro prasowe
2024-04-18 | 17:45

Premiery dystrybutora 4cv z okazji zbliżających się komunii

Co szósty Polak planuje na prezent komunijny przeznaczyć od 700 do 1000 zł  Z badania „Polaków Portfel Własny: Wiosenne Wyzwania 2023” wynika, że 13 proc.
AGD i RTV EZVIZ ze Złotym Laurem Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządza
2024-04-09 | 12:00

EZVIZ ze Złotym Laurem Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządza

EZVIZ, czołowy producent inteligentnych rozwiązań do domu, z dumą ogłasza otrzymanie prestiżowego certyfikatu Złotego Lauru Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządzanie
AGD i RTV Pozamiatane! Flagowy Roborock S8 MaxV Ultra już w sprzedaży
2024-04-05 | 01:00

Pozamiatane! Flagowy Roborock S8 MaxV Ultra już w sprzedaży

Marka Roborock, globalny lider w produkcji inteligentnych robotów sprzątających, już dziś wypuszcza na polski rynek swój najnowszy flagowy produkt - Roborock S8 MaxV Ultra. Ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Infrastruktura

Polskie rolnictwo potrzebuje inwestycji infrastrukturalnych. Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń kolejowych

Brak inwestycji w porty i kolej ogranicza potencjał eksportu rolnego, oznacza też problem z tranzytem ukraińskiego zboża. Konieczna jest przede wszystkim budowa agroportów. – Mierzymy się z dużą nadwyżką zboża, którą trzeba wywieźć jak najszybciej, żeby zwolnić powierzchnie magazynowe do żniw na kolejny sezon, i w związku z tym potrzebne jest coraz szybsze tempo wywożenia – mówi Stefan Krajewski, wiceminister rolnictwa i rozwoju wsi. Część ekspertów zastanawia się jednak nad długofalowym uzasadnieniem takich inwestycji.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.