Komunikaty PR

RX500e kolorowa drukarka do etykiet RFID

2020-03-30  |  15:35
Biuro prasowe

Najnowsza drukarka firmy Primera RX500e, to w pełni kolorowa drukarka etykiet z wbudowanym, automatycznym systemem kodującym RFID. Wykorzystuje najnowszą technologię druku atramentowego o ultra wysokiej rozdzielczości, drukując etykiety z prędkością do 63,5 mm na sekundę i do 108mm szerokości.

Etykiety RFID oprócz nadrukowanej informacji identyfikacyjnej klasycznymi metodami, zawierają wbudowany chip radiowy umożliwiający bezprzewodowe odczytywanie informacji przez oddaloną antenę odbiornika.

Dzięki temu można w łatwy i skuteczny sposób identyfikować towary czy osoby. Technologia RFID wprowadza nowe możliwości przydatne przy tworzeniu kartotek, prowadzeniu ewidencji zapasów, produkcji etykiet na odzież, opasek na nadgarstki, identyfikatorów, czy oznaczaniu nośników z danymi komputerowymi, próbek laboratoryjnych, materiałów dowodowych, środków farmaceutycznych oraz wielu innych.

Zintegrowany czytnik/koder jest dostarczany przez lidera branży RFID, przez firmę Honeywell®. Urządzenie obsługuje zarówno EPC Global Class 1 Gen 2 oraz ISO 18000 -6B i -6C.

RX500e to kompaktowy model umożliwiający drukowanie, kodowanie, weryfikację i rozdzielanie etykiet. Za pomocą urządzenia można wykonać dokładnie taką ilość pełnokolorowych etykiet RFID, jaka jest potrzebna w danej chwili i w danym miejscu.

Działanie urządzenia RX500e:

Na powierzchni specjalnych samoprzylepnych etykiet RFID wykonywany jest kolorowy nadruk (np. zdjęcie i opis produktu, kod kreskowy lub 3D). Po zakończeniu nadruku etykiety, wbudowany układ kodujący RFID zapisuje także dane do miniaturowego układu elektronicznego, który znajduje się pod spodem każdej etykiety.

W efekcie otrzymujemy unikalne etykiety, które można zidentyfikować zarówno wizualnie, jak i przy pomocy klasycznych czytników kodów kreskowych i co najważniejsze także za pomocą bezprzewodowych anten systemu RFID.

Nowa Primera RX500e, to kompaktowe urządzenie, o niewielkiej wadze, które w powodzeniem zmieści się na biurku, drukuje etykiety w rozdzielczości 4800dpi i posiada wbudowany czytnik/koder UHF firmy Honeywell®.  W środku znajdziemy pojedynczy pojemnik z tuszem o dużej pojemności, by precyzyjnie odczytywać sygnały radiowe RX500e została wyposażona w zmienne wzmocnienie i antenę z regulowaną pozycją położenia. Drukarka jest kompatybilna z Windows 7/10+.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity Biuro prasowe
2024-12-20 | 14:00

DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity

Przedświąteczny szczyt paczkowy obrazuje obecne znaczenie usług kurierskich oraz potrzeby klientów w zakresie elastycznych rozwiązań logistycznych, szczególnie wspierających
Handel Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii
2024-12-09 | 17:00

Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii

Nowa umowa na linii Posten Bring x SwipBox wzmacnia obecność Posten Bring w Skandynawii, zapewniając klientom we wszystkich trzech krajach (Szwecja, Norwegia, Dania) dogodny dostęp do
Handel Startuje MaverickFest – wydarzenie twórców RestaurantWeekⓇ! Czym zaskoczy?
2024-11-27 | 13:10

Startuje MaverickFest – wydarzenie twórców RestaurantWeekⓇ! Czym zaskoczy?

Rusza zimowa edycja Chef’s Menu, czyli MaverickFest – wyjątkowe wydarzenie stworzone przez twórców RestaurantWeekⓇ, które pozwala odkrywać najlepsze, starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Mija rok obowiązywania ustawy o opiece geriatrycznej. W systemie opieki nad seniorami zmieniło się niewiele

Rok obowiązywania ustawy o szczególnej opiece geriatrycznej nie przyniósł znaczących zmian w systemie opieki nad seniorami, ale zdaniem lekarzy dzięki niej więcej rozmawia się o problemach tego sektora i szuka się odpowiednich rozwiązań, bardziej dopasowanych do krajowych realiów. Problemem pozostaje brak geriatrów oraz brak odpowiedniej liczby oddziałów geriatrycznych. Eksperci postulują możliwość przygotowania lekarzy innych specjalizacji do opieki nad seniorami, przede wszystkim POZ, a także położenie większego nacisku na wielodyscyplinarne podejście do tej opieki.

Konsument

Ludzie przestają ufać treściom publikowanym w internecie. Rośnie także potrzeba bycia offline

Nieufność wobec treści udostępnianych w sieci i mediach społecznościowych oraz dążenie do budowania zdrowej relacji z technologią – to według raportu Accenture dwa z pięciu najważniejszych przyszłorocznych trendów konsumenckich. Okazuje się, że kontakt z fałszywymi treściami stał się już powszechny, przez co większość ludzi ostrożnie podchodzi do tego, co czyta w internecie. Dla marek, które docierają do odbiorców głównie poprzez media społecznościowe, dużym wyzwaniem będzie więc odbudowa zaufania klientów. Ci jednak, a zwłaszcza reprezentanci młodszych pokoleń, coraz częściej szukają możliwości bycia offline.

Konsument

Dwa konkursy w Agencji Badań Medycznych w 2025 roku. Do wzięcia 275 mln zł

Agencja Badań Medycznych w przyszłym roku planuje ogłosić dwa konkursy. Pierwszy z nich dotyczy niekomercyjnych badań klinicznych z przewidywaną alokacją w wysokości 200 mln zł, drugi – niekomercyjnych eksperymentów badawczych z pulą w wysokości 75 mln zł. ABM zapowiada, że w 2025 roku skupi się na badaniach własnych, a także budowie rozwoju współpracy międzynarodowej.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.