Komunikaty PR

RX500e kolorowa drukarka do etykiet RFID

2020-03-30  |  15:35
Biuro prasowe

Najnowsza drukarka firmy Primera RX500e, to w pełni kolorowa drukarka etykiet z wbudowanym, automatycznym systemem kodującym RFID. Wykorzystuje najnowszą technologię druku atramentowego o ultra wysokiej rozdzielczości, drukując etykiety z prędkością do 63,5 mm na sekundę i do 108mm szerokości.

Etykiety RFID oprócz nadrukowanej informacji identyfikacyjnej klasycznymi metodami, zawierają wbudowany chip radiowy umożliwiający bezprzewodowe odczytywanie informacji przez oddaloną antenę odbiornika.

Dzięki temu można w łatwy i skuteczny sposób identyfikować towary czy osoby. Technologia RFID wprowadza nowe możliwości przydatne przy tworzeniu kartotek, prowadzeniu ewidencji zapasów, produkcji etykiet na odzież, opasek na nadgarstki, identyfikatorów, czy oznaczaniu nośników z danymi komputerowymi, próbek laboratoryjnych, materiałów dowodowych, środków farmaceutycznych oraz wielu innych.

Zintegrowany czytnik/koder jest dostarczany przez lidera branży RFID, przez firmę Honeywell®. Urządzenie obsługuje zarówno EPC Global Class 1 Gen 2 oraz ISO 18000 -6B i -6C.

RX500e to kompaktowy model umożliwiający drukowanie, kodowanie, weryfikację i rozdzielanie etykiet. Za pomocą urządzenia można wykonać dokładnie taką ilość pełnokolorowych etykiet RFID, jaka jest potrzebna w danej chwili i w danym miejscu.

Działanie urządzenia RX500e:

Na powierzchni specjalnych samoprzylepnych etykiet RFID wykonywany jest kolorowy nadruk (np. zdjęcie i opis produktu, kod kreskowy lub 3D). Po zakończeniu nadruku etykiety, wbudowany układ kodujący RFID zapisuje także dane do miniaturowego układu elektronicznego, który znajduje się pod spodem każdej etykiety.

W efekcie otrzymujemy unikalne etykiety, które można zidentyfikować zarówno wizualnie, jak i przy pomocy klasycznych czytników kodów kreskowych i co najważniejsze także za pomocą bezprzewodowych anten systemu RFID.

Nowa Primera RX500e, to kompaktowe urządzenie, o niewielkiej wadze, które w powodzeniem zmieści się na biurku, drukuje etykiety w rozdzielczości 4800dpi i posiada wbudowany czytnik/koder UHF firmy Honeywell®.  W środku znajdziemy pojedynczy pojemnik z tuszem o dużej pojemności, by precyzyjnie odczytywać sygnały radiowe RX500e została wyposażona w zmienne wzmocnienie i antenę z regulowaną pozycją położenia. Drukarka jest kompatybilna z Windows 7/10+.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

IT i technologie

UE w 80 proc. technologicznie polega na innych krajach. Zależność cyfrowa od USA i Chin może być zagrożeniem dla bezpieczeństwa

Unia Europejska w alarmującym stopniu jest uzależniona od dostawców technologii z USA i Chin. W ponad 80 proc. polega na państwach trzecich w zakresie produktów cyfrowych, usług, infrastruktury oraz własności intelektualnej. – To sytuacja, która w kontekście bezpieczeństwa danych i stabilności gospodarczej jest po prostu nie do zaakceptowania – ocenia Michał Kobosko, europoseł z Polski 2050. Ogranicza to zdolność Europy do innowacji, konkurowania oraz utrzymania kontroli nad jej gospodarką cyfrową.

Prawo

Rzecznik MŚP na mocy nowej ustawy ma objąć ochroną także rolników. Na zmianach skorzystają też duże firmy

Trwają prace nad zmianą ustawy o Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców. Jej projekt jest na etapie konsultacji i przewiduje wiele modyfikacji w obszarze kompetencji organu, który do tej pory obejmuje ochroną jedynie mikro-, małe i średnie firmy. Wraz z wejściem w życie nowej ustawy będzie mógł podejmować działania na rzecz ogółu przedsiębiorców, w tym m.in. rolników, adwokatów czy wspólników spółek. Kompetencje Rzecznika Praw Przedsiębiorców zostaną rozszerzone także m.in. w zakresie opiniowania i inicjowania przyjęcia aktów prawnych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.