Komunikaty PR

Ruszyła wielka kampania KAMIS promująca przyprawy w innowacyjnych słoiczkach

2021-02-03  |  12:40

Ruszyła nowa kampania zasięgowa 360 marki KAMIS, której bohaterem są przyprawy i zioła w praktycznych słoiczkach, dostępne na rynku od jesieni zeszłego roku. Celem kampanii jest podkreślenie innowacyjności produktu, który w szybkim czasie zdobywa w Polsce kolejnych zwolenników.

Kampania pod hasłem „Przyprawiaj wygodnie” potrwa do końca marca i swoim zasięgiem obejmie telewizję ogólnopolską (TVN, Polsat, TVP 1, TVP 2), portale horyzontalne (onet.pl), aplikacje zakupowe (Blix) oraz kanały społecznościowe KAMIS (YouTube, Facebook, Instagram), jak również popularne serwisy VOD (VOD TVP, ipla i Player). W ramach promocji w punktach sprzedaży pojawią się też dedykowane materiały POS, w tym standy, boxy i zjeżdżalnie z hasłem kampanii, których celem będzie uwidocznienie produktów w sklepach. W drugiej części kampanii wezmą także udział znani influencerzy.

-Ruszamy z kampanią 360, która ma nam pomóc dotrzeć do Polaków i dalej budować świadomość innowacyjności naszych produktów, opowiadając o ich kluczowych benefitach. W DNA naszej firmy wpisana jest najwyższa jakość. Produkty KAMIS to przyprawy i zioła pochodzące ze sprawdzonych upraw. To tam nasze przyprawy rosną i dojrzewają, aby następnie trafić do naszych klientów. Przyprawy w słoiczkach KAMIS odpowiadają na potrzeby osób ceniących sobie wygodę i podejmujących decyzje zakupowe z myślą o środowisku – a te z kolei stanowią w Polsce coraz większą grupę. Według badania przeprowadzonego na nasze zlecenie przez MMR, aż 79% Konsumentów deklaruje zakup naszych przypraw w słoiczkach a 78% ocenia je jako coś nowego i innowacyjnego – mówi Agnieszka Witczak, Marketing Manager w McCormick Polska.


Praktyczne i wygodne

Od 30 lat w Polsce marka KAMIS (należąca do firmy McCormick) przełamuje stereotypy w myśleniu o przyprawach i stawia na innowacyjność. Wprowadzona jesienią nowa linia produktów, czyli ulubione przyprawy i zioła marki w praktycznych i wygodnych słoiczkach, to odpowiedź na trendy konsumenckie, wśród których coraz częściej pojawiają się przyjazność środowisku i wygoda. Nowe opakowania KAMIS posiadają nie tylko nowoczesny, estetyczny design, ale też praktyczne kolorowe wieczka dostosowane do rodzaju produktu oraz szczelne zamknięcie gwarantujące doskonałą jakość i świeżość przypraw na dłużej. Dodatkowo są proste w użyciu i przyjazne środowisku. To właśnie wspomniane cechy stały się przedmiotem kampanii zasięgowej 360 firmy McCormick, której celem jest zwrócenie uwagi konsumentów na innowacyjność i korzyści wynikające z użytkowania przypraw KAMIS w słoiczkach.

Link do spotu reklamowego na YT: https://www.youtube.com/watch?v=E6xqPvqF7Nw

Za kreację odpowiada agencja Insignia, a za zakup mediów dom mediowy Starcom.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego w Polsce Biuro prasowe
2024-04-26 | 15:00

COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego w Polsce

W Polsce systematycznie przybywa odpadów opakowaniowych. Aby ograniczyć ich ilość i pobudzić gospodarkę o obiegu zamkniętym, konieczne jest wprowadzenie systemu kaucyjnego. Z
Handel Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty
2024-04-25 | 13:00

Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty

Produkcja pierwszej MINIczekolady Danusia rozpoczęła się na początku XX wieku, kiedy to krakowski Mistrz Czekolady - Adam Piasecki - stworzył wyjątkową recepturę, a sam produkt nazwał
Handel Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Konsument

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.