RTB House z nowym, inteligentnym produktem
RTB House, globalna firma dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata, wprowadza kreacje Streaming Video Ads, nowy produkt oparty o technologię Deep Learning i first party data. Narzędzie służy do targetowania użytkowników znajdujących się na wczesnym etapie lejka sprzedażowego. Dynamiczne kreacje wideo oferują użytkownikom spersonalizowane doświadczenie na podstawie danych, unikatowych elementów kontekstowych i storytellingu.
Format wideo to istotny element strategii marketingowej, który umożliwia skupienie uwagi odbiorcy na przekazie, pogłębianie interakcji z użytkownikami oraz budowanie spójnego i atrakcyjnego wizerunku marki. Z najnowszego badania Wyzowl wynika, iż 2/3 respondentów (66 proc.) deklaruje, że krótkie filmy wideo są ich preferowanym sposobem dowiadywania się informacji o danym produkcie czy usłudze. Ponadto, 84 proc. twierdzi, że zdecydowało się na zakup właśnie po obejrzeniu filmu.
Aby dodatkowo zwiększyć efektywność działania, kreacje Streaming Video Ads są stale rozwijane, co pozwala reklamodawcom na realizację wyjątkowych i spójnych kampanii. Wykorzystanie nowoczesnego algorytmu rekomendacji opartego o technologię Deep Learning sprawia, że kreacje Streaming Video Ads odpowiadają faktycznym preferencjom użytkownika i prezentują markę w najbardziej przemawiający do niego sposób.
Zgodnie z opiniami klientów RTB House, kreacje wideo są szczególnie efektywne w docieraniu do użytkowników znajdujących się na wczesnym etapie lejka sprzedażowego. Algorytmy Deep Learning przetwarzają tysiące danych, tworząc zaawansowane analizy, dzięki którym kreacje Streaming Video Ads są wyświetlane użytkownikom, wśród których znajdują się również niezaangażowani wcześniej odbiorcy
– Zbudowanie trwałej relacji z konsumentami wymaga dogłębnego zrozumienia ich zachowań. Każda ścieżka zakupowa jest wyjątkowa, tak jak wyjątkowy jest każdy klient – wraz ze swoimi zindywidualizowanymi potrzebami, okolicznościami zakupu, preferencjami i nawykami. Właśnie dlatego personalizowane kreacje Streaming Video Ads są tak skuteczne i sprawdzą się w każdej strategii marketingowej skoncentrowanej na kliencie – tłumaczy Łukasz Abgarowicz, Head of New Products w RTB House.
Dzięki współpracy RTB House z kluczowymi partnerami reklamowymi, kreacje Streaming Video Ads są dostępne we wszystkich popularnych formatach wideo, dla różnych typów urządzeń. Aby zapewnić pełne bezpieczeństwo marki, powierzchnie reklamowe są analizowane przez mechanizmy targetowania kontekstowego oraz filtry Brand Safety, które wykorzystują przetwarzanie języka naturalnego do analizy zawartości danej witryny. Możliwość połączenia kreacji Streaming Video Ads z innymi formatami oferowanymi przez RTB House, jak np. Social Banners, Interactive Display Banners, Snippet Ads, czy kampaniami w aplikacjach, zapewnia spójną komunikację.
Wszystkie formaty kreacji Streaming Video Ads zakładają własne cele KPI, co pozwala mierzyć realny wpływ reklamy na promocję marki. Ponadto, zaawansowana analityka RTB House monitoruje interakcje użytkowników z marką, dostarczając cenne informacje, dzięki którym marketerzy mogą na bieżąco dostosowywać strategię i tworzyć najbardziej optymalną ścieżkę konsumentów.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Infrastruktura

Energia słoneczna wyprzedziła węgiel jako źródło energii w UE. Tempo dalszego rozwoju zależy od inwestycji w system i sieć
Zgodnie z założeniami strategii planu REPowerEU do 2030 roku na terenie państw członkowskich ma zostać zainstalowanych niemal 600 GW mocy fotowoltaiki słonecznej. Organizacje takie jak SolarPower Europe walczą o to, aby do tego czasu fotowoltaika stała się głównym źródłem energii elektrycznej. O ile w ostatnich latach odnotowano dynamiczne tempo wzrostu produkcji energii słonecznej, o tyle w kolejnych latach na drodze do realizacji planu może stanąć nienadążająca za tempem rozwoju infrastruktura.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.