Rozwiązania sieciowe firmy Zyxel pomagają szkołom rozwijać nowoczesne metody nau

W ciągu ostatnich kilku lat w przeszło 7100 szkół na całym świecie wdrożono ponad 64 000 urządzeń firmy Zyxel, które zapewniają uczniom niezawodny i łatwy dostęp do edukacji cyfrowej.
W ciągu kilku ostatnich lat firma Zyxel Networks, lider w dziedzinie dostarczania bezpiecznych, chmurowych rozwiązań sieciowych, pomogła milionom uczniów skorzystać z zalet edukacji cyfrowej. Od szkół podstawowych i średnich do najlepszych uniwersytetów oraz wyspecjalizowanych szkół medycznych i lotniczych, rozwiązania sieciowe firmy Zyxel pozwalają nauczycielom prowadzić lekcje z wykorzystaniem innowacyjnych technologii, aby wspierać rozwój, zaangażowanie i sukces edukacyjny uczniów.
Edukacja cyfrowa zmienia sposób, w jaki prowadzone są lekcje i wykłady. W związku z szybkim rozwojem wzrostem branży technologii edukacyjnych (EdTech) po pandemii, zwiększone wykorzystanie laptopów, notebooków, inteligentnych tablic i platform do nauki online przyniosło nie tylko nowe możliwości, ale i wyzwania — rosnąca liczba podłączonych urządzeń sprawia, że sieci szkolne są coraz bardziej przeciążone.
Łatwe w użyciu, skalowalne rozwiązanie
Choć większość nauczycieli, uczniów i rodziców biegle posługuje się urządzeniami podłączonymi do sieci, wiedza o projektowaniu i obsłudze wysokowydajnych sieci jest mniej powszechna. Nawet nauczyciele matematyki, fizyki i informatyki mogą czuć się przytłoczeni perspektywą stworzenia i prowadzenia sieci IT odpowiedniej dla 1000 użytkowników.
Zaawansowane, łatwe w użyciu i skalowalne rozwiązania firmy Zyxel, takie jak Nebula, pozwalają szkołom oraz partnerom EdTech łatwo podłączać urządzenia do sieci. Dzięki, najszerszej w branży, ofercie produktów zarządzanych w chmurze, rozwiązanie Nebula firmy Zyxel oferuje ponad 80 typów urządzeń sieciowych, m.in. punkty dostępowe Wi-Fi 6/6E, wielogigabitowe przełączniki L3/L2/desktopowe, bramy zabezpieczające i mobilne routery 5G.
Urządzenia te można uruchomić w ciągu kilku minut, co pozwala szkołom bezproblemowo podłączyć je do sieci, i zarządzać nimi centralnie z poziomu jednej platformy. Ponadto w razie jakichkolwiek problemów szkoły i partnerzy mogą liczyć na nagradzane wsparcie techniczne firmy Zyxel.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że nasze rozwiązania sieciowe są wykorzystywane do opracowywania lepszych modeli edukacyjnych i innowacyjnych metod nauczania — mówi Crowley Wu, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu w Zyxel Networks. — W ciągu kilku ostatnich kwartałów w niektórych krajach nasz biznes edukacyjny odnotował dwucyfrowe wzrosty, w dużej mierze dzięki staraniom partnerów oraz naszym wyspecjalizowanym rozwiązaniom sieciowym, które przekonały tysiące szkół, że warto przekształcać edukację razem z nami. Cieszymy się z osiągnięcia obecnego kamienia milowego i zamierzamy kontynuować wysiłki w nadchodzących miesiącach”.
Więcej informacji o działalności firmy Zyxel w sektorze edukacyjnym można znaleźć pod adresem:
https://www.zyxel.com/global/en/success-stories
Zyxel Networks
Zyxel od ponad 30 lat zapewnia użytkownikom domowym i biznesowym dostęp do Internetu, od samego początku polegając na innowacjach i usługach zorientowanych na potrzeby klientów. W 1989 roku oznaczało to modemy analogowe. Dziś to wykorzystanie sztucznej inteligencji i chmury, by zapewniać szybkie, niezawodne i bezpieczne rozwiązania sieciowe dla domu i firmy.
Zyxel jest znaczącą marką na globalnym rynku urządzeń sieciowych:
- obecny na 150 rynkach na całym świecie
- 1 mln firm pracuje lepiej, dzięki produktom marki Zyxel
- 100 milionów urządzeń łączących na globalną skalę
Obecnie, Zyxel tworząc sieci przyszłości, uwalnia potencjał i spełnia wymagania nowoczesnych miejsc pracy – wspiera ludzi w biurze, codziennym życiu i w czasie wolnym.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Farmacja
Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.