Komunikaty PR

Rozwiązania oparte na chmurze wyznaczają nową erę biznesu

2020-11-16  |  17:00

Rok 2020 w wyniku globalnej pandemii wyznaczył początek nowej ery biznesu. Z myślą o bezpieczeństwie zarówno pracowników, jak klientów, dzisiejsi pracodawcy starają się dostosować do nowych standardów szukając rozwiązań kładących nacisk na elastyczność i mobilność pracy. Wspierają ich w tym globalni dostawcy technologii, w tym Lexmark, rozszerzając własną ofertę usług o innowacyjne narzędzia i odpowiednie funkcje.

Nie bez przyczyny oprogramowanie oparte na chmurze cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Jest to rozwiązanie, które nie tylko znacznie ułatwia pracę, ale przynosi też szereg wymiernych korzyści, tj. zabezpieczenie bezpieczeństwa danych, niższy koszt eksploatacji urządzeń oraz – kluczową w dzisiejszych czasach - mobilność. Na przeniesienie swoich zasobów do chmury decyduje się coraz więcej firm, a pandemia jedynie przyśpieszyła wdrożenia w tym obszarze. Także dostawcy technologii druku przeprojektowują swoją działalność, tak aby oferować swoim partnerom mobilne rozwiązania.

- Lexmark jako światowy lider w dziedzinie przetwarzania obrazu, niezmiennie pracuje nad własną oferta usług świadczonych w chmurze. Znalezienie rozwiązań, które będą odpowiedzią na współczesne wyzwania i pomogą naszym partnerom usprawnić wszystkie procesy związane z zarządzaniem flotą na miejscu jest dla nas priorytetem – mówi Grzegorz Najda, Dyrektor Zarządzający Lexmark Central Europe. - Najważniejsze wdrożenia to zdalne wsparcie techniczne, bezpieczne zarządzanie flotami klientów i aplikacje ułatwiające użytkowanie.

Zdalne wsparcie techniczne

Pierwszym z kluczowych kroków dla partnerów handlowych jest zwiększenie jakości ekspertyzy technicznej przeprowadzanej zdalnie, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów. Dostawcy technologii koncentrują się na edukowaniu swoich partnerów w zakresie rozwiązań świadczonych zdalnie. Lexmark niedawno rozszerzył ofertę usług, świadczonych w chmurze o możliwość monitorowania drukarek innych firm, nie tylko własnych. Funkcja Lexmark Cloud Fleet Management (CFM) umożliwia zdalne zbieranie danych z wszystkich drukarek sieciowych, bez konieczności wizyty partnera na miejscu.

 

Zarządzanie flotą urządzeń klienta

Kolejną ważną kwestią jest bezpieczne zarządzanie flotą urządzeń klienta, co poza możliwością zdalnego monitorowania oznacza także możliwość zdalnej konfiguracji oraz aktualizacji i zabezpieczania infrastruktury druku.

Zarządzanie urządzeniami w chmurze za pomocą Lexmark Cloud Fleet Management (CFM) pozwala na usprawnienie tych wszystkich procesów bez fizycznej obecności pracownika, dzięki czemu partnerzy Lexmarka mają możliwość utrzymania infrastruktury druku swoich klientów za pomocą jednego zintegrowanego narzędzia bez obaw o bezpieczeństwo swoich pracowników.

 

Dodatkowe cenne usługi

Innym sposobem, w jaki dostawcy technologii mogą pomóc swoim partnerom w lepszej obsłudze urządzeń zarządzanych w chmurze, są specjalnie zaprojektowane aplikacje np. umożliwiające automatyczne dostosowanie pracy urządzenia do potrzeb klienta.

Lexmark ułatwił dostęp do rozszerzonego katalogu aplikacji, z których partnerzy mogą korzystać bezpłatnie, dzięki czemu aplikacje łatwo mogą wdrażac prosto ze swojego biura, bez żadnych kosztów.

Przedsiębiorstwa na całym świecie nadal dostosowują się do nowej normalności biznesowej – i w tym procesie fundamentalną rolę do odegrania mają dostawcy technologii, których zadaniem jest wspierać swoich partnerów. Rozwiązania oparte na chmurze, oferowane przez dostawców technologii, pomagają partnerom zaspokoić rosnące potrzeby klientów i zapewnić im najwyższy poziom jakości świadczonych usług.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie Biuro prasowe
2024-12-30 | 13:00

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie

Warszawa, 20.12.2024 – SPIE Building Solutions, polska spółka zależna SPIE, niezależnego europejskiego lidera usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i przesyłu danych,
Technologie Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
2024-12-27 | 10:00

Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl

Maspex SA, jeden z liderów polskiego rynku spożywczego, wprowadził na platformie Uwielbiam.pl nowoczesne rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji. Dzięki temu narzędziu osoby
Technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
2024-12-23 | 08:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.