Rozwiązania oparte na chmurze wyznaczają nową erę biznesu
Rok 2020 w wyniku globalnej pandemii wyznaczył początek nowej ery biznesu. Z myślą o bezpieczeństwie zarówno pracowników, jak klientów, dzisiejsi pracodawcy starają się dostosować do nowych standardów szukając rozwiązań kładących nacisk na elastyczność i mobilność pracy. Wspierają ich w tym globalni dostawcy technologii, w tym Lexmark, rozszerzając własną ofertę usług o innowacyjne narzędzia i odpowiednie funkcje.
Nie bez przyczyny oprogramowanie oparte na chmurze cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Jest to rozwiązanie, które nie tylko znacznie ułatwia pracę, ale przynosi też szereg wymiernych korzyści, tj. zabezpieczenie bezpieczeństwa danych, niższy koszt eksploatacji urządzeń oraz – kluczową w dzisiejszych czasach - mobilność. Na przeniesienie swoich zasobów do chmury decyduje się coraz więcej firm, a pandemia jedynie przyśpieszyła wdrożenia w tym obszarze. Także dostawcy technologii druku przeprojektowują swoją działalność, tak aby oferować swoim partnerom mobilne rozwiązania.
- Lexmark jako światowy lider w dziedzinie przetwarzania obrazu, niezmiennie pracuje nad własną oferta usług świadczonych w chmurze. Znalezienie rozwiązań, które będą odpowiedzią na współczesne wyzwania i pomogą naszym partnerom usprawnić wszystkie procesy związane z zarządzaniem flotą na miejscu jest dla nas priorytetem – mówi Grzegorz Najda, Dyrektor Zarządzający Lexmark Central Europe. - Najważniejsze wdrożenia to zdalne wsparcie techniczne, bezpieczne zarządzanie flotami klientów i aplikacje ułatwiające użytkowanie.
Zdalne wsparcie techniczne
Pierwszym z kluczowych kroków dla partnerów handlowych jest zwiększenie jakości ekspertyzy technicznej przeprowadzanej zdalnie, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów. Dostawcy technologii koncentrują się na edukowaniu swoich partnerów w zakresie rozwiązań świadczonych zdalnie. Lexmark niedawno rozszerzył ofertę usług, świadczonych w chmurze o możliwość monitorowania drukarek innych firm, nie tylko własnych. Funkcja Lexmark Cloud Fleet Management (CFM) umożliwia zdalne zbieranie danych z wszystkich drukarek sieciowych, bez konieczności wizyty partnera na miejscu.
Zarządzanie flotą urządzeń klienta
Kolejną ważną kwestią jest bezpieczne zarządzanie flotą urządzeń klienta, co poza możliwością zdalnego monitorowania oznacza także możliwość zdalnej konfiguracji oraz aktualizacji i zabezpieczania infrastruktury druku.
Zarządzanie urządzeniami w chmurze za pomocą Lexmark Cloud Fleet Management (CFM) pozwala na usprawnienie tych wszystkich procesów bez fizycznej obecności pracownika, dzięki czemu partnerzy Lexmarka mają możliwość utrzymania infrastruktury druku swoich klientów za pomocą jednego zintegrowanego narzędzia bez obaw o bezpieczeństwo swoich pracowników.
Dodatkowe cenne usługi
Innym sposobem, w jaki dostawcy technologii mogą pomóc swoim partnerom w lepszej obsłudze urządzeń zarządzanych w chmurze, są specjalnie zaprojektowane aplikacje np. umożliwiające automatyczne dostosowanie pracy urządzenia do potrzeb klienta.
Lexmark ułatwił dostęp do rozszerzonego katalogu aplikacji, z których partnerzy mogą korzystać bezpłatnie, dzięki czemu aplikacje łatwo mogą wdrażac prosto ze swojego biura, bez żadnych kosztów.
Przedsiębiorstwa na całym świecie nadal dostosowują się do nowej normalności biznesowej – i w tym procesie fundamentalną rolę do odegrania mają dostawcy technologii, których zadaniem jest wspierać swoich partnerów. Rozwiązania oparte na chmurze, oferowane przez dostawców technologii, pomagają partnerom zaspokoić rosnące potrzeby klientów i zapewnić im najwyższy poziom jakości świadczonych usług.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów
Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań.
Transport
Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.