Komunikaty PR

ROCKWOOL Polska startuje z pierwszą serią podcastów o tematyce budowlanej

2020-10-27  |  14:55
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.04 MB )

ROCKWOOL Polska startuje, z pierwszą w Polsce, serią podcastów o tematyce budowlanej na Spotify.

ROCKWOOL Polska po raz kolejny wyznacza nowe trendy - jako pierwszy w Polsce stworzył serię podcastów o tematyce budowlanej na Spotify! Agnieszka Stawiarska i jej goście rozmawiają o rozwiązaniach i kierunkach rozwoju branży budowlanej.

Pierwsze odcinki programu dostępne są już w aplikacji Spotify. To zupełnie nowy sposób pozyskiwania wiedzy i nowe medium skierowane do szerokiego grona odbiorców, w tym inwestorów planujących budowę lub remont domu czy wykonawców ociepleń domów jednorodzinnych. Dzięki popularności smartfonów to również łatwe i wygodne przyswajanie wiedzy w drodze, w domu czy w trakcie wykonywania prac budowlanych.
Popularność podcastów wciąż rośnie. Odbiorcą staje się każdy, kto woli słuchać konkretnych treści, a nie przepada za oglądaniem video lub czytaniem blogów. Te nagrania są odpowiedzią na rosnące potrzeby i brak czasu. Podcastów można słuchać podczas wykonywania różnych czynności - prowadzenia auta, sprzątania garażu, malowania ścian, gotowania obiadu czy w trakcie ocieplania ścian czy poddaszy. Nagrania są tak skonstruowane, aby słuchając odcinków otrzymać solidną dawkę wiedzy, jak i informacji z zakresu przepisów budowlanych, realiów czy doświadczeń. To wygodna forma nauki i zaspokajania ciekawości. Kiedy się zechce i gdzie tylko się zapragnie można wysłuchać podcastów na telefonie, np. w korku na autostradzie, czy po prostu w wolnej chwili.

Formuła podcastów oparta jest o ciekawe rozmowy, które prowadzi Agnieszka Stawiarska, Kierownik Działu Doradztwa Technicznego ROCKWOOL Polska z:
- fachowcami ROCKWOOL z zakresu izolacji budynków,
- specjalistami, których wiedza jest potrzebna przy każdej inwestycji,
- ekspertami i aktywnymi uczestnikami rynku budowlanego w Polsce.
Szeroki wachlarz tematów prezentowanych w odcinkach tworzą słuchacze. Podcasty będą rozwiązywać ich realne problemy i rozwiewać wątpliwości, z którymi się zgłaszają.
Już teraz odbiorcy:
- posłuchają o prawidłowej kolejności prac termomodernizacyjnych;
- dowiedzą się od czego zacząć ocieplanie, na co zwrócić uwagę, by uniknąć podstawowych błędów, jakie ocieplenie domu wybrać;
strona 2
- dowiedzą się w jaki sposób można skontaktować się z trenerami ROCKWOOL lub zamówić szkolenie w swojej okolicy?
- odkryją Mobilne Centrum Szkoleniowe ROCKWOOL od kuchni;

Natomiast w nowych odcinkach słuchacze dowiedzą się m.in. o tym, jakie parametry powinny posiadać solidne materiały izolacyjne, o bezpieczeństwie pożarowym w budynkach i jak wygląda przygotowywanie się Ekipy ROCKWOOL do szkoleń Mobilnego Centrum Szkoleniowego ROCKWOOL.
Jestem przekonany, że na naszym nowym kanale każdy znajdzie coś dla siebie. Wystarczy posłuchać podcastów, aby otrzymać łatwo przyswajalne odpowiedzi na trudne pytania z branży izolacyjnej. Wysłuchać sprawdzonych rad od najlepszych i doświadczonych ekspertów ROCKWOOL Polska, czy też dowiedzieć się na temat zmian w budownictwie czy kierunków rozwoju - zachęca Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu ROCKWOOL Europy Środkowej i Wschodniej.
Oczywiście kanał wciąż się  rozwija. Po wybraniu opcji Obserwuj ROCKWOOL Polska na Spotify, słuchacz otrzyma powiadomienie na telefon o nowym nagraniu za każdym razem, gdy tylko się pojawi.

Odwiedź stronę Centrum Prasowym firmy ROCKWOOL Polska i zapisz się do newslettera aby być na bieżąco z nowymi newsami!

O ROCKWOOL Polska Sp. z o.o.:
Jako ROCKWOOL Polska Sp. z o.o. jesteśmy częścią Grupy ROCKWOOL. Posiadamy 2 fabryki w Polsce – w Cigacicach i w Małkini. Zatrudniamy ponad 1200 pracowników. W naszej ofercie znajdują się izolacje budowlane, specjalistyczne izolacje i rozwiązania techniczne oraz przemysłowe.
Jako Grupa ROCKWOOL czujemy się zobowiązani do poprawy warunków życia każdego, kto korzysta z naszych rozwiązań i produktów. Nasza wiedza i doświadczenie pozwalają nam rozwiązywać wiele z najistotniejszych dziś wyzwań w zakresie zrównoważonego budownictwa: od redukcji zużycia energii i zanieczyszczenia hałasem, przez podniesienie bezpieczeństwa pożarowego, do skutecznej walki z niedostatkiem wody oraz powodziami. Szeroka gama naszych produktów i rozwiązań odzwierciedla różnorodność potrzeb mieszkańców naszego globu, wspierając jednocześnie naszych partnerów w zmniejszaniu emisji dwutlenku węgla.
Wełna skalna to niezwykle wszechstronny materiał, stanowiący podstawę wszystkich naszych działań.
strona 3
Z zespołem ponad 11 000 oddanych kolegów i koleżanek z 39 krajów jesteśmy światowym liderem w produkcji rozwiązań z wełny skalnej. Od izolacji budowlanych, akustycznych sufitów oraz zewnętrznych okładzin fasadowych, przez rozwiązania ogrodnicze i zmodyfikowane włókna używane w przemyśle, aż do izolacji dla przemysłu i energetyki oraz przemysłu morskiego i przybrzeżnego.
Tomasz Weber
Dział Komunikacji Marketingowej & PR ROCKWOOL Polska
tel.: 603 051 631
tomasz.weber@rockwool.com
ROCKWOOL Polska Sp. z o.o.
ul. Kwiatowa 14,
66-131 Cigacice, Polska
T (48) 68 385 02 50
E rockwool@rockwool.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dialog i Technologia: przyszłość muzeów Biuro prasowe
2024-11-20 | 12:55

Dialog i Technologia: przyszłość muzeów

Dialog i Technologia: przyszłość muzeów   W dniach 14-15 listopada w Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się konferencja
Rewolucja AI na trawniku. Innowacyjna platforma i nowe roboty koszące od Husqvarna
2024-11-19 | 15:30

Rewolucja AI na trawniku. Innowacyjna platforma i nowe roboty koszące od Husqvarna

Podczas niedawnego Living City, wydarzenia organizowanego przez Grupę Husqvarna cyklicznie od 2015 roku, marka ogłosiła wprowadzenie na rynek nowej platformy autonomicznych kosiarek
Wyjątkowa szansa dla startupów z branży budowlanej
2024-11-07 | 13:00

Wyjątkowa szansa dla startupów z branży budowlanej

CRH Ventures ogłosił nabór startupów do najnowszego akceleratora: Zrównoważone Materiały Budowlane - zgłoszenia przyjmowane są do 16 grudnia. Organizator konkursu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Ochrona środowiska

Pozew przeciwko Skarbowi Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Może to wpłynąć na przyszłe regulacje

Fundacja ClientEarth w imieniu dwóch osób chorych na astmę pozwała właśnie Skarb Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Po raz pierwszy w Polsce sąd będzie musiał zbadać, czy istnieje bezpośredni związek między zanieczyszczeniem powietrza a poważnymi schorzeniami. To przełomowa sprawa, która może zmienić sposób egzekwowania prawa do życia i zdrowia.

Ochrona środowiska

Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem działalności firm produkcyjnych w Polsce – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BASF Polska. Pomimo wysokiego poziomu takich deklaracji jedynie 10 proc. przedsiębiorstw ma już wdrożoną strategię w tym obszarze. Wiele podmiotów, zwłaszcza mniejszych, nie widzi korzyści z tym związanych. Aby wspierać firmy w transformacji ku zrównoważonemu rozwojowi, BASF Polska prowadzi program „Razem dla Planety”, który promuje i nagradza ekologiczne rozwiązania oraz zachęca do dzielenia się doświadczeniami w tym obszarze.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.