ROCKWOOL Polska startuje z pierwszą serią podcastów o tematyce budowlanej

ROCKWOOL Polska startuje, z pierwszą w Polsce, serią podcastów o tematyce budowlanej na Spotify.
ROCKWOOL Polska po raz kolejny wyznacza nowe trendy - jako pierwszy w Polsce stworzył serię podcastów o tematyce budowlanej na Spotify! Agnieszka Stawiarska i jej goście rozmawiają o rozwiązaniach i kierunkach rozwoju branży budowlanej.
Pierwsze odcinki programu dostępne są już w aplikacji Spotify. To zupełnie nowy sposób pozyskiwania wiedzy i nowe medium skierowane do szerokiego grona odbiorców, w tym inwestorów planujących budowę lub remont domu czy wykonawców ociepleń domów jednorodzinnych. Dzięki popularności smartfonów to również łatwe i wygodne przyswajanie wiedzy w drodze, w domu czy w trakcie wykonywania prac budowlanych.
Popularność podcastów wciąż rośnie. Odbiorcą staje się każdy, kto woli słuchać konkretnych treści, a nie przepada za oglądaniem video lub czytaniem blogów. Te nagrania są odpowiedzią na rosnące potrzeby i brak czasu. Podcastów można słuchać podczas wykonywania różnych czynności - prowadzenia auta, sprzątania garażu, malowania ścian, gotowania obiadu czy w trakcie ocieplania ścian czy poddaszy. Nagrania są tak skonstruowane, aby słuchając odcinków otrzymać solidną dawkę wiedzy, jak i informacji z zakresu przepisów budowlanych, realiów czy doświadczeń. To wygodna forma nauki i zaspokajania ciekawości. Kiedy się zechce i gdzie tylko się zapragnie można wysłuchać podcastów na telefonie, np. w korku na autostradzie, czy po prostu w wolnej chwili.
Formuła podcastów oparta jest o ciekawe rozmowy, które prowadzi Agnieszka Stawiarska, Kierownik Działu Doradztwa Technicznego ROCKWOOL Polska z:
- fachowcami ROCKWOOL z zakresu izolacji budynków,
- specjalistami, których wiedza jest potrzebna przy każdej inwestycji,
- ekspertami i aktywnymi uczestnikami rynku budowlanego w Polsce.
Szeroki wachlarz tematów prezentowanych w odcinkach tworzą słuchacze. Podcasty będą rozwiązywać ich realne problemy i rozwiewać wątpliwości, z którymi się zgłaszają.
Już teraz odbiorcy:
- posłuchają o prawidłowej kolejności prac termomodernizacyjnych;
- dowiedzą się od czego zacząć ocieplanie, na co zwrócić uwagę, by uniknąć podstawowych błędów, jakie ocieplenie domu wybrać;
strona 2
- dowiedzą się w jaki sposób można skontaktować się z trenerami ROCKWOOL lub zamówić szkolenie w swojej okolicy?
- odkryją Mobilne Centrum Szkoleniowe ROCKWOOL od kuchni;
Natomiast w nowych odcinkach słuchacze dowiedzą się m.in. o tym, jakie parametry powinny posiadać solidne materiały izolacyjne, o bezpieczeństwie pożarowym w budynkach i jak wygląda przygotowywanie się Ekipy ROCKWOOL do szkoleń Mobilnego Centrum Szkoleniowego ROCKWOOL.
Jestem przekonany, że na naszym nowym kanale każdy znajdzie coś dla siebie. Wystarczy posłuchać podcastów, aby otrzymać łatwo przyswajalne odpowiedzi na trudne pytania z branży izolacyjnej. Wysłuchać sprawdzonych rad od najlepszych i doświadczonych ekspertów ROCKWOOL Polska, czy też dowiedzieć się na temat zmian w budownictwie czy kierunków rozwoju - zachęca Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu ROCKWOOL Europy Środkowej i Wschodniej.
Oczywiście kanał wciąż się rozwija. Po wybraniu opcji Obserwuj ROCKWOOL Polska na Spotify, słuchacz otrzyma powiadomienie na telefon o nowym nagraniu za każdym razem, gdy tylko się pojawi.
Odwiedź stronę Centrum Prasowym firmy ROCKWOOL Polska i zapisz się do newslettera aby być na bieżąco z nowymi newsami!
O ROCKWOOL Polska Sp. z o.o.:
Jako ROCKWOOL Polska Sp. z o.o. jesteśmy częścią Grupy ROCKWOOL. Posiadamy 2 fabryki w Polsce – w Cigacicach i w Małkini. Zatrudniamy ponad 1200 pracowników. W naszej ofercie znajdują się izolacje budowlane, specjalistyczne izolacje i rozwiązania techniczne oraz przemysłowe.
Jako Grupa ROCKWOOL czujemy się zobowiązani do poprawy warunków życia każdego, kto korzysta z naszych rozwiązań i produktów. Nasza wiedza i doświadczenie pozwalają nam rozwiązywać wiele z najistotniejszych dziś wyzwań w zakresie zrównoważonego budownictwa: od redukcji zużycia energii i zanieczyszczenia hałasem, przez podniesienie bezpieczeństwa pożarowego, do skutecznej walki z niedostatkiem wody oraz powodziami. Szeroka gama naszych produktów i rozwiązań odzwierciedla różnorodność potrzeb mieszkańców naszego globu, wspierając jednocześnie naszych partnerów w zmniejszaniu emisji dwutlenku węgla.
Wełna skalna to niezwykle wszechstronny materiał, stanowiący podstawę wszystkich naszych działań.
strona 3
Z zespołem ponad 11 000 oddanych kolegów i koleżanek z 39 krajów jesteśmy światowym liderem w produkcji rozwiązań z wełny skalnej. Od izolacji budowlanych, akustycznych sufitów oraz zewnętrznych okładzin fasadowych, przez rozwiązania ogrodnicze i zmodyfikowane włókna używane w przemyśle, aż do izolacji dla przemysłu i energetyki oraz przemysłu morskiego i przybrzeżnego.
Tomasz Weber
Dział Komunikacji Marketingowej & PR ROCKWOOL Polska
tel.: 603 051 631
tomasz.weber@rockwool.com
ROCKWOOL Polska Sp. z o.o.
ul. Kwiatowa 14,
66-131 Cigacice, Polska
T (48) 68 385 02 50
E rockwool@rockwool.pl

Business Centre Club po raz 32. docenił firmy spełniające najwyższe standardy w biznesie

Cyfrowa transformacja SEDKOMP: Od sukcesji międzypokoleniowej do lidera innowacji

Bezpieczeństwo najważniejsze dla osób decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Firma

Radość z pracy i docenianie przez pracodawcę coraz ważniejsze. To przekłada się też na zaangażowanie pracowników
Kandydaci do pracy i pracownicy coraz wyraźniej podkreślają znaczenie doceniania oraz poczucia szczęścia w pracy – wynika z raportu „Siła doceniania”. Przyznają, że motywuje ich to do pracy i zwiększa zaangażowanie. A z tym ostatnim w Polsce nie jest najlepiej. Badanie Gallupa z 2024 roku pokazuje, że poziom zaangażowania polskich pracowników należy do najniższych w Europie i wynosi zaledwie 10 proc. Pluxee zachęca pracodawców do ustanowienia nowego święta w kalendarzu HR – Dnia Przyjemności w Pracy – jako nieoczywistego elementu polityki HR-owej i inwestycji w ludzi, który przynosi efekty.
Farmacja
UE chce zmniejszyć udział leków i substancji czynnych z Azji. Nowe przepisy zwiększą możliwości produkcyjne europejskich firm

Komisja Europejska przedstawiła projekt nowego aktu o lekach krytycznych. Jego celem jest rozwiązanie poważnego niedoboru leków i produktów opieki zdrowotnej oraz zmniejszenie zewnętrznej zależności od krytycznych leków i składników. Obecnie 80 proc. substancji czynnych wykorzystywanych w UE do produkcji leków pochodzi z Azji, głównie z Chin i Indii. Czyni to europejski rynek leków podatnym na kryzysy, również o politycznym charakterze.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.