Komunikaty PR

Roboty na 32 p. Olivii Star

2024-06-27  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt

Krzysztof Król
Ultra Relations

Leśna 18b4
81-549 Gdynia
krzysztof|ultrareltions.com| |krzysztof|ultrareltions.com
728612070
ultrarelations.com

Roboty na wysokości

 

Zdjęcia onedrive: https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84jO4MZq1v2_TLZ8-g5g?e=RCAC2K

Zdjęcia wetransfer: https://we.tl/t-QQ2f4QD7xL 

Czy roboty mogą zapewnić najwyższy poziom satysfakcji gościa restauracji? Profesjonalnego kelnera nie zastąpią nigdy, mogą jednak przyspieszyć jego pracę, odciążyć i zapewnić rozrywkę. Tak właśnie dzieje się w restauracji na 32p. Olivii Star, gdzie roboty-kelnerzy stały się lokalną atrakcją.

 

Obsługa kilkuset gości każdego dnia na przestrzeni blisko 800m2 jest wyzwaniem, z którym kelnerzy Olivii Star mierzą się każdego dnia. Menadżerowie restauracji na 32 piętrze najwyższego budynku w Polsce północnej znaleźli na to receptę. Zatrudniając roboty nie tylko odciążyli obsługę, ale dodatkowo zapewnili gościom wyjątkowe atrakcje. Pod koniec ubiegłego roku na 32. piętrze Olivia Star dołączyły do naszego zespołu dwa sympatyczne roboty - Olivia i Oliver – mówi Rafał Marcyniuk, członek zarządu spółki. Decyzja o ich zakupie była podyktowana chęcią odciążenia kelnerów z ciężkiej pracy fizycznej i wielokrotnego podchodzenia z zamówieniami do stolików, zwłaszcza w przypadku rezerwacji grupowych. Wszystko po to, by mogli w większym stopniu skupić się na rozmowie z gośćmi i jak najlepszym serwisie.        

 

Roboty zostały zaangażowane do wykonywania prostych czynności, które pozwalają znacząco odciążyć kadrę kelnerską w sytuacji, gdy ma do zaserwowania na stoły gości kilka dań równocześnie. Piętrowe przestrzenie transportowe pozwalają na dostawę do stolików nawet do kilkunastu dań i napojów jednocześnie. Ich możliwości pozwalają na natychmiastową dostawę nawet 40 kg zamówionych dań do stolików gości. Takie rozwiązanie jest wciąż rzadko spotykaną ciekawostką, a pozwala nie tylko odciążyć personel, ale także zapewnić gościom nie lada atrakcję. Roboty wywołują żywe, bardzo pozytywne reakcje, goście robią sobie z nimi zdjęcia, którymi dzielą się w mediach społecznościowych.

 

Pierwsze reakcje personelu były mieszane – zauważa Krzysztof Dembek, członek zarządu Olivia Star Top. Niektórzy nasi pracownicy obawiali się, że roboty zabiorą im pracę. Na szczęście, po kilku tygodniach wspólnej egzystencji, brak zaufania przerodził się w przyjaźń. Okazało się, że duet "kelner-robot" doskonale ze sobą współpracuje. Możliwość odciążenia pracowników z potrzeby dźwigania ciężkich tac pozwoliła uczynić go idealnym pomocnikiem kelnera. Dzięki temu usprawniliśmy obsługę gości, a kelnerki i kelnerzy mają więcej czasu i cierpliwości, by obdarować ich serdecznym uśmiechem. 

 

Jak podkreśla Krzysztof Wajk, przedstawiciel firmy LSI Software, która dostarcza roboty, menedżerowie Olivii Star skupili się nie na efekcie marketingowym, wykorzystując roboty do promocji, ale na ich użytecznym walorze i efektywności. Dzięki wsparciu robotów kelnerzy są w stanie skrócić czas oczekiwania gości do minimum, ponieważ to powtarzalne zadanie z niemalże idealną precyzją wykonuje robot. W tym czasie kelner może oferować i przyjmować kolejne zamówienia. Roboty od marki PUDU, takie jak BellaBot zostały stworzone w celu wsparcia pracowników, a także dla budowania jeszcze lepszych doświadczeń klientów w sektorze HoReCa. To właśnie w tym sektorze mają ogromny potencjał, który już aktualnie promieniuje na kolejne gałęzie gospodarki. Roboty te mają dziś zastosowanie w wielu obszarach w Polsce i na świecie, gdzie są już z sukcesem wykorzystywane. Dzięki ich mnogim funkcjom można stosować je w prawie każdym zadaniu i obowiązku w segmentach logistyki, HoReCa czy nawet w branży rozrywkowej – zauważa Krzysztof Wajk.

 

Cieszymy się, że nasi rezydenci korzystają z najnowszych technologii. – mówi Bogusław Wieczorek, pełnomocnik zarządu Olivia Centre. Stworzenie atrakcji turystycznej, bijącej rekordy popularności – jaką jest taras na wysokości 130 metrów z widokiem na całe Trójmiasto, Zatokę Gdańską i lasy oliwskie – postawiło nowe wyzwania, którym można sprostać w innowacyjny i bardzo efektowny sposób. Warto przekonać się o tym samemu, przyjechać do Olivia Centre i zrobić sobie z robotycznym kelnerem wspólne zdjęcie z fantastycznym widokiem w tle. 

———————————

Olivia Star, to najwyższy budynek w północnej Polsce, w którym ulokowane zostały nieszablonowe, jak na centrum biznesowe projekty: piętro widokowe z zewnętrznym tarasem na 32p. budynku, prestiżowe restauracje, uhonorowane przez Przewodnik Michelin, egoztyczny ogród, a także centrum konferencyjno-eventowe. W każdy piątek na 32p. Olivii Star, najwyższego biurowca Polski Północnej odbywają się dyskoteki, przyciągające w późnych godzinach wieczornych stałe grono miłośników dobrej muzyki, zachwycających widoków oraz wyśmienitej kuchni. Olivia dysponuje także zewnętrznym tarasem, na którym organizowane były imprezy prowadzone przez DJ’ów, co przy blasku zachodzącego słońca dawało nieporównywalny z niczym innym efekt. Dowodem otwarcia Olivii na turystów i mieszkańców jest także nagroda Marszałka Województwa Pomorskiego, przyznana Olivii z okazji Międzynarodowego Dnia Turystyki w 2020 roku. Stanowi ona dotychczas jedyną nagrodę jaka została przyznana budynkom biurowym za rozwój oferty turystycznej danego regionu. 

 

Największe polskie centrum biznesowe ma już w swoim portfolio także występy teatralne i koncerty takich gwiazd polskiej sceny jak Krystyna Janda, Leszek Możdżer, Daria Zawiałow, Mrozu czy Krzysztof Zalewski. Rocznie na terenie Olivii Odbywa się ponad 1700 eventów, zatem można uznać, że stała się centrum nie tylko pracy, ale i życia kulturalnego i rozrywkowego Trójmiasta. 

 

Warto dodać, że Olivia to od lat projekt rozwijany z myślą o mieszkańcach całej aglomeracji oraz turystach. Dowodem na to jest również Olivia Garden - egzotyczny ogród, w którym na gości czeka 3,5 tyś roślin sięgających nawet 11 metrów wysokości, reprezentujących ponad 400 gatunków i pochodzących z 5 kontynentów. W Olivii znajduje się 11 restauracji, wśród których jest Arco by Paco Perez wyróżnione gwiazdką przewodnika Michelin oraz Treinta y Tres wyróżnione przez jurorów Michelin Bib Gourmand - obie położone na 33 piętrze Olivii Star.  Obie prestiżowe restauracje prowadzone są przez Paco Péreza, jednego z najbardziej utytułowanych szefów kuchni na świecie, dotychczas uhonorowanego 6 gwiazdkami prestiżowego przewodnika kulinarnego Michelin oraz Antonio Arcieri, zdobywcę jednej gwiazdki. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Ultra Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gadgety SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries Biuro prasowe
2024-11-27 | 16:00

SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries

SteelSeries, oryginalna marka sprzętu esportowego, inicjująca rozwój gamingu i kultury, w ramach jesiennego SteelDeals 2024 przygotowała aż 15 dni mega promocji na akcesoria gamingowe z
Gadgety STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
2024-09-27 | 18:35

STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™

Arctis GameBuds™ zostały zaprojektowane z myślą o wszechstronnym stylu życia graczy, aby dostarczyć im dźwięk w jakości HiFi na platformach PS5/Xbox/Nintendo
Gadgety 5 nietypowych zastosowań dla opasek zaciskowych na kable
2024-07-23 | 11:00

5 nietypowych zastosowań dla opasek zaciskowych na kable

Opaski kablowe są powszechnie używanym drobnym akcesorium, które zasadniczo służy temu, by utrzymywać kable w porządku. Okazuje się jednak, że mogą one mieć również inne

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Prawo

Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości

Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane  alarmują toksykolodzy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.