Rittal doceniony za wiarygodność i odpowiedzialność finansową
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
W uznaniu za długoterminową, przemyślaną i stale doskonaloną strategię zarządzania należnościami finansowymi, z poszanowaniem dobrych relacji z kontrahentami firma Rittal nagrodzona została certyfikatem „Rozważna firma”. To wyróżnienie przyznawane przedsiębiorstwom, które wykazują wysoką moralność płatniczą w obrocie gospodarczym i przyczyniają się do propagowania pozytywnych praktyk prowadzenia biznesu.
Certyfikat „Rozważna Firma” jest gwarancją wiarygodności i odpowiedzialności w sposobie prowadzenia biznesu, zgodnie z tzw. kanonem dobrych praktyk. Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie procedury weryfikacyjnej na podstawie rzeczywistych danych oceniającej politykę ochrony należności. Firmy, które go otrzymują stosują najwyższe standardy moralności płatniczej w relacjach biznesowych oraz uczciwość w prowadzeniu polityki finansowej. Certyfikat przyznawany jest na podstawie rzeczywistego monitoringu faktur i płynności finansowej przedsiębiorstwa w systemie „Rozważna Firma”.
Firma, który posługuje się tytułem i certyfikatem „Rozważna Firma” wyraża wolę prowadzenia interesów w sposób uczciwy, w oparciu o poszanowanie partnerów biznesowych. Czyni to z najwyższą dbałością o własny rozwój, deklarując stosowanie m.in. następujących praktyk - weryfikuje wiarygodność i wypłacalność swoich kontrahentów, egzekwuje uczciwość w interesach i szacunek dla danego słowa, kreuje wysokie wzorce zachowań w relacjach biznesowych i stosuje jednakowe standardy moralności płatniczej i rzetelności w interesach wobec siebie, jak i swoich partnerów biznesowych.
O Rittal:
- Rittal z siedzibą w Herborn w Hesji jest jednym z wiodących światowych dostawców systemów do szaf sterowniczych, rozdziału mocy, klimatyzacji, infrastruktury IT oraz oprogramowania i usług. Rozwiązania systemowe Rittal można znaleźć w ponad 90 procentach wszystkich branż na całym świecie, np. w budowie maszyn i instalacji, przemyśle spożywczym i napojowym oraz w branży IT i telekomunikacji.
- Szeroki wachlarz usług oferowanych przez światowego lidera rynku obejmuje konfigurowalne szafy sterownicze, których dane są stale dostępne w całym procesie produkcyjnym. Inteligentne rozwiązania chłodnicze Rittal, zużywające nawet o 75 procent mniej energii i charakteryzujące się dużą przewagą pod względem emisji CO2, mogą komunikować się ze środowiskiem produkcyjnym i tworzyć innowacyjne procesy dla konserwacji i serwisu. Portfolio obejmuje innowacyjne rozwiązania IT, od szaf IT i modułowych centrów danych po rozwiązania obliczeniowe brzegowe i hiperskalowe.
- Wiodący dostawcy oprogramowania Eplan i Cideon uzupełniają łańcuch wartości o interdyscyplinarne rozwiązania projektowe, a Rittal Automation Systems o rozwiązania automatyzacji do budowy rozdzielnic.
- Rittal został założony w 1961 roku i jest największym przedsiębiorstwem zarządzanej przez właściciela grupy Friedhelm Loh. Grupa Friedhelm Loh odnosi międzynarodowy sukces dzięki 12 zakładom produkcyjnym i 94 filiom. Grupa firm zatrudnia 11 600 osób i osiągnęła w 2019 roku sprzedaż na poziomie 2,6 miliarda euro. firm
- Więcej informacji można znaleźć na stronach www.rittal.pl i www.friedhelm-loh-group.com.

5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Media i PR

Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba
8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Konsument
Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.
Handel
Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.