Komunikaty PR

Revolut w AppGallery! Aplikacja zintegrowana z Huawei Mobile Services

2021-12-16  |  14:00
Biuro prasowe

Revolut, jedna z najpopularniejszych na świecie aplikacji do zarządzania finansami, została zintegrowana z Huawei Mobile Services i udostępniona użytkownikom AppGallery w 26 krajach Europy, w tym w Polsce. Z tej okazji, osoby, które pobiorą aplikację z autorskiego sklepu Huawei, otrzymają dwumiesięczny, bezpłatny dostęp do subskrypcji Premium. Oferta potrwa do 31 grudnia.

Dzięki integracji, z aplikacji Revolut mogą korzystać użytkownicy smartfonów Huawei z HMS, czyli najnowszego smartfona Huawei nova 9, smartfonów z serii P40, Mate 40 i Mate 30, a także modeli Y6p, Y5p i P smart 2021.

Revolut jest jedną z największych firm w branży fintech na świecie. Od 2015 roku z usług firmy korzysta ponad 16 milionów użytkowników detalicznych i ponad pół miliona firm w 35 krajach. Dzięki intuicyjnej platformie, Revolut daje użytkownikom i firmom łatwy dostęp do usług finansowych – do kart, przekazów pieniężnych i kont wielowalutowych. Revolut to również usługi wychodzące poza sferę finansową, jak na przykład Revolut Stays – platforma ułatwiająca rezerwację miejsc noclegowych na całym świecie i oferująca użytkownikom nawet 10% zwrotu kosztów.

Co więcej, Revolut umożliwia korzystanie z płatnych planów subskrypcji (Plus, Premium i Metal), które oferują dodatkowe korzyści. Wspiera również sprzedawców detalicznych i inne firmy za pośrednictwem Revolut Business, platformy, która umożliwia mniejszym biznesom oferowanie klientom ulepszonych form płatności. Systemy bezpieczeństwa w aplikacji Revolut zostały zaprojektowane tak, aby chronić finanse użytkowników AppGallery przez całą dobę.

- Revolut to superaplikacja do zarządzania finansami, dlatego cieszymy się, że jest już dostępna dla użytkowników naszego sklepu AppGallery. Platformy finansowe, właśnie takie jak Revolut, wpisują się w nasz cel, jakim jest umożliwianie dostępu do najlepszych aplikacji i usług bankowych jeszcze większej liczbie osób na całym świecie – mówi Siri G. Borsum, Global VP Finance vertical Eco-Development & Partnership w Huawei CBG.

Huawei AppGallery to sklep, który globalnie oferuje dostęp do ponad 177 tysięcy aplikacji zintegrowanych z HMS, a więc w pełni funkcjonalnych na urządzeniach Huawei opartych o autorski system usług mobilnych. Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 560 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu opartego na Huawei Mobile Services (HMS), w skład którego wchodzą takie usługi jak Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.

Z myślą o użytkownikach sklepu z aplikacjami AppGallery, powstała dedykowana strona na Facebooku: https://www.facebook.com/AppGalleryPL, na której można znaleźć nie tylko najświeższe oferty i informacje o najnowszych aplikacjach, ale również wymieniać się doświadczeniami i opiniami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telefony Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika Biuro prasowe
2025-06-17 | 09:30

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Marka HONOR, globalny lider w branży technologicznej, zaprezentowała najnowszą serię smartfonów HONOR 400. Premiera ta jest nie tylko krokiem naprzód w dziedzinie
Telefony Eksperci uspokajają: poziom pola elektromagnetycznego wytwarzanego przez stacje bazowe operatorów komórkowych w Polsce na niskim poziomie
2025-06-16 | 06:00

Eksperci uspokajają: poziom pola elektromagnetycznego wytwarzanego przez stacje bazowe operatorów komórkowych w Polsce na niskim poziomie

Główny Inspektorat Ochrony Środowiska po raz kolejny potwierdził, że poziom pola elektromagnetycznego (PEM) w środowisku jest bezpieczny we wszystkich regionach kraju. Wyniki
Telefony Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Media i PR

Konsument

Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.