Repertuar Ofert Tygodniowych pełen wyjątkowych smaków Costa Coffee
Już od 1 grudnia, sieć kawiarni Costa Coffee zaprasza do odkrycia wyjątkowych produktów z "Repertuaru Ofert Tygodniowych”, pełnego bestsellerowych smaków w atrakcyjnych rabatach. Z całotygodniowych promocji mogą korzystać użytkownicy aplikacji mobilnej Costa Coffee.
Wyjątkowe rabaty na produkty w ramach „Repertuaru Ofert Tygodniowych” przygotowanego przez znaną sieć kawiarni znajdziemy już dziś w aplikacji mobilnej Costa Coffee. Co ważne, oferta ta została rozszerzona także na weekendy – oznacza to, że swoje ulubione smaki Costa Coffee w atrakcyjnych, promocyjnych cenach możemy odkrywać przez cały tydzień, od poniedziałku do niedzieli. Akcja potrwa od 1 grudnia do 12 stycznia 2021 roku.
Tu każdy znajdzie coś dla siebie
W ramach „Repertuaru Ofert Tygodniowych”, w poniedziałki znajdziemy promocję na zestawy śniadaniowe, jakie ofertuje sieć kawiarni. Fani rozgrzewających napojów, w każdy wtorek w aplikacji mobilnej znajdą też rabat na wszystkie herbaty oraz Cydrowy Czar – wyjątkowy hit z Kampanii Zimowej marki. Atrakcyjne oferty dla miłośników gorącej, aromatycznej kawy Costa Coffee czekają w aż 4 dni tygodnia – środy, czwartki, soboty oraz niedziele – tu promocje obejmą kawy paczkowane oraz porcelanowe kubki. Na deser warto skosztować słodkości dostępnych w ofercie – w piątki na przykład, skorzystamy z oferty -50% na drugie ciasto.
Nie czekaj, sprawdź jakie niespodzianki są dla Ciebie dostępne w aplikacji Costa Coffee i zamawiaj na wynos swoje ulubione smaki w promocyjnych cenach już teraz!

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Transport
Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.
Ochrona środowiska
Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów

Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.