Komunikaty PR

realme przedstawia „White Paper”

2024-09-13  |  14:00
Biuro prasowe

marka realme, współpracując ze swoją międzynarodową społecznością, stara się zrobić wszystko, co w jej mocy, aby ograniczyć wzrost średniej globalnej temperatury do 1,5 stopnia Celsjusza. Jest to odpowiedź firmy na wezwanie Ramowej konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu (UNFCCC) i Porozumienia paryskiego. Warto podkreślić, że neutralność węglowa oznacza stan, w którym całkowite emisje gazów cieplarnianych są zrównoważone przez usunięcie z atmosfery równoważnej ilości tych gazów.

Biała Księga szczegółowo opisuje cele niskoemisyjnego rozwoju realme, w tym zobowiązanie do redukowania emisji dwutlenku węgla po jej szczytowym poziomie w 2026 r. i do osiągnięcia neutralności węglowej do 2040 r.

Biała Księga przedstawia również strategie, takie jak filozofia projektowania „3R+1D” (ograniczanie, recykling, ponowne wykorzystanie i degradowalność), która stanowi integralną część rozwoju produktów realme. Marka poczyniła postępy w zakresie technologii energooszczędnych, inteligentnego zarządzania oraz zarządzania cyklem życia produktów. Urządzenia realme są wyposażone w funkcje, które optymalizują zużycie energii, wydłużają czas pracy baterii i wspierają gospodarkę o obiegu zamkniętym, jednocześnie zapewniając niezawodną jakość użytkowania.

 

W dokumencie podkreślono działania realme w zakresie ekologicznych opakowań, wykorzystania materiałów pochodzenia biologicznego i ekologicznego druku, aby jeszcze bardziej ograniczyć ślad węglowy produktów firmy. realme aktywnie poszukuje i wdraża nowe, przyjazne dla środowiska materiały opakowań, znacznie zmniejszając zależność od tradycyjnych tworzyw sztucznych na bazie ropy naftowej.

Flagowy produkt marki, seria realme GT, jest doskonałym przykładem tego podejścia, które zmniejszyło emisję dwutlenku węgla nawet o 63% w porównaniu z tradycyjnymi materiałami (dane są certyfikowane systemem ISCC -  International Sustainability & Carbon Certification). Wdrażając te strategie i inicjatywy, realme przyczynia się do realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju Organizacji Narodów Zjednoczonych i bierze na siebie odpowiedzialność za planetę Ziemię.

Publikacja Białej Księgi Rozwoju Niskoemisyjnego to nie tylko deklaracja intencji, ale także wezwanie do działania dla branży i konsumentów na całym świecie. Marka realme wyobraża sobie wspólny ruch w kierunku bardziej zielonej i zrównoważonej przyszłości, gdzie postęp technologiczny idzie w parze z ochroną środowiska. Dążenie realme do neutralności węglowej jest również dowodem długoterminowej wizji przyczyniania się do zdrowszej planety dla przyszłych pokoleń.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telefony Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce Biuro prasowe
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
Telefony Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów
2025-03-26 | 10:30

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Kary na kwotę niemal ćwierć miliarda złotych od UOKiK dla firm telekomunikacyjnych w latach 2020-2024 za naruszenie praw konsumentów – między innymi za wprowadzenie
Telefony iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Media i PR

Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.