realme łączy siły z Industrią Kielce
Warszawa, 24 listopada 2023 r. – realme ma przyjemność poinformować o rozpoczęciu współpracy z utytułowanym klubem piłki ręcznej Industrią Kielce. Oficjalny start partnerstwa został ogłoszony podczas konferencji prasowej przed czwartkowym meczem kieleckich szczypiornistów z RK Zagrzeb – spotkania w Lidze Mistrzów.
W ramach zawartej na rok współpracy logotypy realme będą widoczne na bandach reklamowych podczas rozgrywek Orlen Superligi oraz Ligi Mistrzów, a także na spodenkach zawodników Industrii Kielce oraz ich strojach rozgrzewkowych. Marka także będzie widoczna na takich elementach takie jak bilety, plakaty, banery, natomiast Hala Legionów zostanie wyposażona w telewizory realme.
„Rozpoczęcie współpracy realme oraz Industrii Kielce nie jest przypadkowe. Łączy nas między innymi nieustająca potrzeba rozwoju i dążenie do perfekcji. Wierzymy w skuteczność przenikania się świata sportu oraz nowych technologii. Cieszymy się, że możemy być częścią mistrzowskiego zespołu, a polscy fani naszych smartfonów będą mogli bliżej poznać energetyczny świat rozgrywek piłki ręcznej” – skomentował najnowszą współpracę polskiego oddziału marki Francis Wong, CMO realme Global.
„Dla nas to niezwykle ważne, że klub pozyskał sponsora o zasięgu globalnym. Bo realme to marka znana na całym świecie. Jednocześnie pokazujemy, że w poszukiwaniu sponsorów poruszamy się nie tylko na polskim, ale i zagranicznym rynku. Udowadniamy także, że jesteśmy partnerem godnym zaufania tak znaczących koncernów” - powiedziała Magdalena Szczukiewicz, prezes KS Iskra Kielce S.A. „realme produkuje tak ciekawe rzeczy, że na pewno będziemy je wykorzystywać w Hali Legionów, gdzie rozgrywamy mecze, ale też korzystać w codziennej pracy marketingowej i promocyjnej” – dodał Paweł Papaj, wiceprezes KS Iskra Kielce S.A.
O realme
realme to globalna firma zajmująca się technologiami konsumenckimi, która zdobywa rynek smartfonów i AIoT czyniąc najnowocześniejsze technologie bardziej dostępnymi. Dostarcza konsumentom gamę urządzeń w przystępnych cenach, o najwyższej jakości i wzornictwie, jednocześnie wyznaczając trendy. Firma została założona w 2018 roku przez Sky Li, a jej DNA oddaje hasło „Dare to Leap”. W zaledwie 3 lata, realme stało się jednym z 5 największych producentów smartfonów na 30 rynkach i jest już obecne w 61 krajach na całym świecie. Produkty marki są dostępne w Chinach i Azji Południowo-Wschodniej, Azji Południowej, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Łacińskiej i Afryce, a jej globalna baza użytkowników wynosi ponad 140 milionów.
Więcej informacji na stronie: www.realme.com
Kontakt dla mediów:
Tomasz Nowicki
PR Manager
tel.: 501 760 211
mail: tomasz.nowicki@realme.com
Patrycja Osiadacz
Senior Consultant
tel.: 609 507 045
mail: patrycja.osiadacz@havas.com
Warszawa, 24 listopada 2023 r. – realme ma przyjemność poinformować o rozpoczęciu współpracy z utytułowanym klubem piłki ręcznej Industrią Kielce. Oficjalny start partnerstwa został ogłoszony podczas konferencji prasowej przed czwartkowym meczem kieleckich szczypiornistów z RK Zagrzeb – spotkania w Lidze Mistrzów.
W ramach zawartej na rok współpracy logotypy realme będą widoczne na bandach reklamowych podczas rozgrywek Orlen Superligi oraz Ligi Mistrzów, a także na spodenkach zawodników Industrii Kielce oraz ich strojach rozgrzewkowych. Marka także będzie widoczna na takich elementach takie jak bilety, plakaty, banery, natomiast Hala Legionów zostanie wyposażona w telewizory realme.
„Rozpoczęcie współpracy realme oraz Industrii Kielce nie jest przypadkowe. Łączy nas między innymi nieustająca potrzeba rozwoju i dążenie do perfekcji. Wierzymy w skuteczność przenikania się świata sportu oraz nowych technologii. Cieszymy się, że możemy być częścią mistrzowskiego zespołu, a polscy fani naszych smartfonów będą mogli bliżej poznać energetyczny świat rozgrywek piłki ręcznej” – skomentował najnowszą współpracę polskiego oddziału marki Francis Wong, CMO realme Global.
„Dla nas to niezwykle ważne, że klub pozyskał sponsora o zasięgu globalnym. Bo realme to marka znana na całym świecie. Jednocześnie pokazujemy, że w poszukiwaniu sponsorów poruszamy się nie tylko na polskim, ale i zagranicznym rynku. Udowadniamy także, że jesteśmy partnerem godnym zaufania tak znaczących koncernów” - powiedziała Magdalena Szczukiewicz, prezes KS Iskra Kielce S.A. „realme produkuje tak ciekawe rzeczy, że na pewno będziemy je wykorzystywać w Hali Legionów, gdzie rozgrywamy mecze, ale też korzystać w codziennej pracy marketingowej i promocyjnej” – dodał Paweł Papaj, wiceprezes KS Iskra Kielce S.A.
O realme
realme to globalna firma zajmująca się technologiami konsumenckimi, która zdobywa rynek smartfonów i AIoT czyniąc najnowocześniejsze technologie bardziej dostępnymi. Dostarcza konsumentom gamę urządzeń w przystępnych cenach, o najwyższej jakości i wzornictwie, jednocześnie wyznaczając trendy. Firma została założona w 2018 roku przez Sky Li, a jej DNA oddaje hasło „Dare to Leap”. W zaledwie 3 lata, realme stało się jednym z 5 największych producentów smartfonów na 30 rynkach i jest już obecne w 61 krajach na całym świecie. Produkty marki są dostępne w Chinach i Azji Południowo-Wschodniej, Azji Południowej, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Łacińskiej i Afryce, a jej globalna baza użytkowników wynosi ponad 140 milionów.
Więcej informacji na stronie: www.realme.com
Kontakt dla mediów:
Tomasz Nowicki
PR Manager
tel.: 501 760 211
mail: tomasz.nowicki@realme.com
Patrycja Osiadacz
Senior Consultant
tel.: 609 507 045
mail: patrycja.osiadacz@havas.com
Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.