realme GT 7 Pro bije rekordy sprzedaży w Chinach
realme GT 7 Pro, pierwszy flagowy smartfon w Europie wyposażony w procesor Snapdragon 8 Elite, baterię 6500 mAh i szybkie ładowanie 120 W, pobił wszystkie poprzednie rekordy sprzedaży i przychodów w pierwszym dniu premiery na rynku chińskim. Ponadto urządzenie znalazło się na szczycie tabeli sprzedaży pierwszego dnia na JD.com, największej platformie handlu elektronicznego dla produktów cyfrowych w Chinach, i zajęło pierwsze miejsce w sprzedaży smartfonów na TikToku w Chinach, wyprzedając się podczas sprzedaży online na żywo.
“Wraz z premierą realme GT 7 Pro osiągnęliśmy bezprecedensowy kamień milowy na rynku chińskim. Smartfon ten jest nie tylko przykładem naszej innowacyjności w dziedzinie sztucznej inteligencji, ale także stanowi konkretny dowód naszej koncentracji na bezprecedensowych doświadczeniach użytkowników. Cieszymy się, że możemy wprowadzić tę innowację do Europy. Jesteśmy przekonani, że europejscy konsumenci pokochają GT 7 Pro” - skomentował Chase Xu, wiceprezes i CMO realme.
realme GT 7 Pro nie tylko reprezentuje postępy marki realme w dziedzinie sztucznej inteligencji, ale także podkreśla kierunek i zaangażowanie w rozwój innowaycjnych technologii, skupienie się na użytkowniku i strategicznych współpracach – m.in. z Qualcomm i Google.

Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali

5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Firma

Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin
Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Polityka
Rośnie skala zdarzeń cybernetycznych. Niewiele firm w Polsce ubezpiecza się na wypadek ataku

Częstotliwość zgłaszanych incydentów cybernetycznych w 2024 roku wzrosła o 22 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Najwięcej roszczeń dotyczących cyberataków zgłosiły średniej wielkości organizacje i stanowiły one ponad połowę wszystkich zgłoszonych incydentów – wynika z danych „Global 2025 Cyber Risk Report”. Rosnąca skala zagrożeń przekłada się na rozwój globalnego rynku cyberubezpieczeń. W Polsce nie są to jeszcze popularne produkty, ale zainteresowanie ze strony rodzimych firm w ostatnim czasie rośnie.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.