realme GT 7 Pro – flagowiec z procesorem Snapdragon 8 Elite: wydajność Androida
Niezrównana moc dzięki Snapdragon 8 Elite
Rewolucyjny flagowy chipset Snapdragon 8 Elite reprezentuje najpotężniejszą platformę mobilną. Zaawansowana technologia procesowa 3 nm zapewnia doskonałą wydajność energetyczną. Posiada on zupełnie nową ośmiordzeniową architekturę procesora 2+6, szczycącą się wiodącą w branży prędkością taktowania wyższą niż 4 GHz. Ta zaawansowana architektura i zoptymalizowane dostrojenie zapewniają wyjątkową moc, ustanawiając nowy standard wydajności smartfonów opartej na sztucznej inteligencji.
Jako pierwszy flagowiec wyposażony w 8 Elite debiutujący na rynku europejskim, realme GT 7 Pro ma zaprezentować najwyższą wydajność w kategorii flagowców z Androidem. Z wynikiem benchmarku AnTuTu przekraczającym 3 miliony i przewyższającym iPhone'a 16 Pro Max, to nowe urządzenie to nie tylko czysta moc. Stanowi ono płynne połączenie szybkości, wydajności i inteligentnej integracji AI. To historyczny moment, w którym wydajność urządzenia z Androidem po raz pierwszy przyćmiewa wydajność urządzenia z iOS.
Wyróżnij się na rynku high-end z nowym flagowcem realme
W czerwcu tego roku realme wprowadziło do sprzedaży model GT 6, wskazując na powrót flagowej serii GT na globalny rynek po dwuletniej nieobecności.
Teraz marka wprowadzi nową serię GT Pro, która stanowi znaczące ulepszenie i jest zupełnie nowym dodatkiem do flagowej rodziny produktów. Seria GT Pro przynosi nową falę innowacji i niespodzianek, podnosząc wydajność i na nowo definiując flagowe smartfony.
Po sześciu latach rozwoju, realme ma już ugruntowaną pozycję wśród marek głównego nurtu. Teraz, pomimo presji ze strony łańcucha dostaw podnoszącego ceny i konkurencyjnego rynku, realme nie szczędziło wysiłków, aby dostarczyć prawdziwy flagowy model GT 7 Pro.

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Eksperci uspokajają: poziom pola elektromagnetycznego wytwarzanego przez stacje bazowe operatorów komórkowych w Polsce na niskim poziomie

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Firma

Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin
Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Polityka
Rośnie skala zdarzeń cybernetycznych. Niewiele firm w Polsce ubezpiecza się na wypadek ataku

Częstotliwość zgłaszanych incydentów cybernetycznych w 2024 roku wzrosła o 22 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Najwięcej roszczeń dotyczących cyberataków zgłosiły średniej wielkości organizacje i stanowiły one ponad połowę wszystkich zgłoszonych incydentów – wynika z danych „Global 2025 Cyber Risk Report”. Rosnąca skala zagrożeń przekłada się na rozwój globalnego rynku cyberubezpieczeń. W Polsce nie są to jeszcze popularne produkty, ale zainteresowanie ze strony rodzimych firm w ostatnim czasie rośnie.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.