Komunikaty PR

Przyjaciele Kawy i Sage w Warszawie: Nowy wymiar kawowego doświadczenia

2024-11-18  |  14:15
Biuro prasowe

Na mapie warszawskich foodies pojawiło się wyjątkowe miejsce, które z pewnością przyciągnie również uwagę prawdziwych koneserów kawy i entuzjastów nowoczesnych technologii. Specjalistyczny sklep Przyjaciele Kawy, znany z pasji do najwyższej jakości ziaren oraz zaawansowanego sprzętu do parzenia, rozpoczął współpracę z marką Sage, producentem prestiżowych ekspresów, cieszących się uznaniem na całym świecie.

Statystyki konsumpcji kawy w Polsce wskazują na rosnący trend. Polska należy do największych rynków kawowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Przeciętny Polak wypija rocznie około 95 litrów kawy, co odpowiada ponad 3 kilogramom na osobę. Popularność kaw specialty rośnie, co jest efektem coraz większej świadomości konsumentów dbających o jakość ziaren, ich pochodzenie i sposoby parzenia. Jesienią i zimą, gdy konsumpcja kawy osiąga apogeum, Polacy częściej odwiedzają kawiarnie i sięgają po kawy o bogatszych smakach*.

 

Pasja i wiedza jako fundament współpracy

Partnerstwo Przyjaciół Kawy i Sage opiera się na wspólnych wartościach, takich jak miłość do kawy i dążenie do perfekcji. Dzięki temu, w jednym z najpopularniejszych warszawskich miejsc dla kawoszy można porozmawiać z ekspertami, przetestować najnowsze technologie oraz premium ekspresy kolbowe Sage.

Nasze partnerstwo z Przyjaciółmi Kawy to wynik wspólnej pasji i głębokiej wiedzy na temat kawy oraz urządzeń do jej przygotowywania. Jesteśmy tu po to, by dzielić się tą wiedzą z warszawskimi smakoszami, dla których kawa jest czymś więcej niż tylko napojem – to sposób na życie, źródło codziennej przyjemności i niezliczonych smakowych odkryć.” - wyjaśnia Tomek Guz, Dyrektor Generalny Sage Appliances w Polsce.

Nowa współpraca została zainaugurowana warsztatami, w których uczestnicy mogli wziąć udział w cuppingu, czyli degustacji różnych gatunków kaw specialty oraz baristycznym masterclass. Uczestnicy mieli okazję nauczyć się, jak wydobywać z kawy pełnię smaku, przygotowując nie tylko klasyczne espresso, ale i sezonowe wariacje jak pumpkin spice latte.

Miejsce, które warto odwiedzić

Przy Pańskiej 77/79 pasjonaci mogą nie tylko zasmakować kawy parzonej przez profesjonalistów, ale również wypróbować najnowsze akcesoria i sprzęt do domowego parzenia kawy. Na przykład, w ofercie znajduje się premierowy model Sage – Oracle Jet – łączący pełną automatyzację z precyzją, która zadowoli nawet najbardziej wymagających kawoszy. Ekspres ten wyróżnia się profesjonalną, 58-milimetrową kolbą oraz zaawansowanym młynkiem żarnowym Baratza®, oferującym aż 45 ustawień mielenia. Personel w sklepie chętnie odpowie na pytania i udzieli praktycznych wskazówek dotyczących jego funkcji oraz przygotowania idealnej kawy w warunkach domowych.

Oracle Jet jest wyposażony w zaawansowany system Auto MilQ™, który pozwala uzyskać jedwabistą mikropiankę, optymalizowaną również pod kątem zamienników mleka, takich jak sojowe, migdałowe i owsiane, z możliwością regulacji temperatury od 40 do 75°C oraz 8 poziomami spieniania. Co więcej, ekspres oferuje nowoczesny ekran dotykowy z wysoką rozdzielczością, zapewniający intuicyjną obsługę i wybór napojów kawowych, w tym nowości – espresso i kawę parzoną na zimno.

Dzięki technologii ThermoJet® urządzenie osiąga optymalną temperaturę do ekstrakcji w zaledwie kilka sekund, jednocześnie zużywając o 32% mniej energii. Dodatkowo funkcja „Wskazówki baristy” analizuje proces ekstrakcji i sugeruje dostosowanie parametrów mielenia, aby uzyskać idealnie zbalansowany napój.

Zarówno Przyjaciele Kawy, jak i Sage otwierają nowe możliwości doświadczania wyjątkowej kawy, a ich współpraca z pewnością ucieszy warszawskich kawoszy poszukujących nowych doznań smakowych.

Więcej: https://www.przyjacielekawy.pl/

*Zródło: Euromonitor, CBI

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity Biuro prasowe
2024-12-20 | 14:00

DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity

Przedświąteczny szczyt paczkowy obrazuje obecne znaczenie usług kurierskich oraz potrzeby klientów w zakresie elastycznych rozwiązań logistycznych, szczególnie wspierających
Handel Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii
2024-12-09 | 17:00

Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii

Nowa umowa na linii Posten Bring x SwipBox wzmacnia obecność Posten Bring w Skandynawii, zapewniając klientom we wszystkich trzech krajach (Szwecja, Norwegia, Dania) dogodny dostęp do
Handel Startuje MaverickFest – wydarzenie twórców RestaurantWeekⓇ! Czym zaskoczy?
2024-11-27 | 13:10

Startuje MaverickFest – wydarzenie twórców RestaurantWeekⓇ! Czym zaskoczy?

Rusza zimowa edycja Chef’s Menu, czyli MaverickFest – wyjątkowe wydarzenie stworzone przez twórców RestaurantWeekⓇ, które pozwala odkrywać najlepsze, starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Handel

Ministerstwo Finansów chce objąć akcyzą wkłady do e-papierosów. Eksperci prognozują upadek polskich producentów i wzrost szarej strefy

Projekt nowelizacji ustawy o podatku akcyzowym przewiduje objęcie podatkiem akcyzowym nowych kategorii wyrobów, w tym wielorazowych papierosów elektronicznych czy podgrzewaczy tytoniu. W tym pierwszym przypadku ustawodawca chce opodatkować nie tylko samo urządzenie, ale także POD, czyli wkład do niego. Organizacje przedsiębiorców i plantatorów tytoniu ostrzegają, że to prowadziłoby do sytuacji, w której jeden produkt byłby opodatkowany dwu-, a nawet trzykrotnie, z negatywnymi skutkami dla obrotu gospodarczego w Polsce.

Problemy społeczne

Polacy nie wiedzą zbyt dużo o chorobach mózgu. Jeszcze mniej o tym, jak o niego dbać

Choroby mózgu nie są zbyt rozpowszechnionym tematem wśród Polaków. Znacznie więcej wiedzą o zdrowiu ogólnie czy otyłości. Tym samym trudno im wskazać konkretne choroby, a tym bardziej powiedzieć coś o związanej z nimi profilaktyce. O tzw. higienie mózgu słyszał tylko co trzeci badany, a 13 proc. rozumie, czym ona jest. Dlatego też eksperci wskazują na większą potrzebę edukacji w tym zakresie.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.