Przedstawiamy historię Samsung Bespoke Home 2022 oraz urządzeń AGD
Według ostatniego badania dotyczącego motywów zakupu sprzętu gospodarstwa domowego w 2022 r., ponad 60% respondentów z pokolenia millenialsów i pokolenia „Z” zauważyło, że ich ostatni zakup urządzenia wynikał z potrzeb innych niż tylko wymiana niesprawnego produktu. Odsetek ten wzrósł o 10% tylko w ciągu ostatnich 3 lat, co wskazuje na to, że urządzenia muszą wychodzić poza zwykłą funkcjonalność i powinny wnosić rzeczywistą, praktyczną wartość odpowiadając na potrzeby konsumentów. Dlatego też obecnie rozszerzamy portfolio produktów Samsung Bespoke i zapraszam do udziału w doświadczaniu Bespoke Home.
Wraz z wprowadzeniem koncepcji Bespoke w 2019 r. Dział Digital Appliances Samsung zapoczątkował zupełnie nową erę niestandardowych urządzeń gospodarstwa domowego, które wykraczają poza konwencjonalne paradygmaty dominujące dotychczas w branży. Zamiast skupiać się wyłącznie na technologii i funkcjonalności, koncepcja Bespoke uwzględnia też różne potrzeby, gusta i style życia klientów, popychając kategorię AGD do ewolucji na wyższy poziom. Po pozytywnych reakcjach, które obserwowaliśmy na zeszłorocznym inauguracyjnym wydarzeniu Bespoke Home, w tym roku będziemy rozwijać nasz dorobek projektowy i dostarczać konsumentom jeszcze większą wartość wraz z naszymi produktami AGD.
Kulisy Bespoke Home
Podczas Bespoke Home 2021 zaprezentowaliśmy wizję Bespoke oraz ofertę personalizowanych urządzeń do całego domu. Od tego czasu produkty Bespoke pojawiły się na 50 rynkach na całym świecie i otrzymały wiele nagród za wzornictwo, m.in. CES Innovation, iF Design i IDEA 2021. Od czasu wprowadzenia na rynek zostało sprzedanych globalnie prawie 2 miliony lodówek Bespoke, z czego prawie 70% na rynku Koreańskim stanowiły modele personalizowane.
Zapoczątkowana w 2021 roku wizja Bespoke ewoluowała do momentu, w którym prezentujemy ją na Bespoke Home 2022, a podsumować ją możemy trzema kluczowymi hasłami: ekspansja przestrzeni, doświadczenia i czasu. Te trzy idee leżą u podstaw Bespoke Home 2022, czyli koncepcji domu, w którym wykraczamy poza konwencjonalne doświadczenia związane z użytkowaniem urządzeń gospodarstwa domowego.
Personalizowana przestrzeń dzięki zróżnicowanej ofercie Bespoke
Oferując urządzenia „na zamówienie” priorytetowo traktujemy wspieranie użytkowników w kreowaniu personalizowanej przestrzeni domowej, takiej która naprawdę odzwierciedli ich gusta i estetykę, przyczyniając się do zmiany postrzegania codziennego domowego życia.
Docelowo, w miarę rozszerzania możliwości związanych z użytkowaniem przestrzeni domowej, urządzenia Samsung Bespoke dostępne będą w ponad 20 kategoriach produktów dla całego domu. Celem tego procesu jest zapewnienie użytkownikom bardziej dopasowanych i wygodnych rozwiązań dla domu, które będą w stanie zaspokoić z naddatkiem zmieniające się z czasem potrzeby.
Oprócz zupełnie nowych produktów i ulepszonych funkcji urządzeń Bespoke Home 2022 pojawią się także różne opcje kolorystyczne i opcje wykończenia, dzięki czemu użytkownicy będą mogli wyrażać swoje zmieniające się gusta, a także mieć więcej możliwości w zakresie komponowania wystroju wnętrz.
Ponadto wprowadzamy do rodziny Bespoke nową kategorię: najwyższej jakości urządzenia kuchenne Infinite Line o ponadczasowym designie, które dopasowują się do indywidualnych przyzwyczajeń w kuchni.
Łączność u podstaw każdej innowacji
Drugie hasło Bespoke Home 2022 – ekspansja doświadczenia – odnosi się do rozszerzenia nie tylko możliwości samych produktów, ale także całego spektrum korzyści: komfortu, nowoczesności i możliwości komunikacji, którymi użytkownicy mogą się cieszyć dzięki aplikacji SmartThings Home Life.
SmartThings Home Life to centrum kontroli nad spersonalizowanymi urządzeniami domowymi Bespoke w sześciu kluczowych obszarach: gotowanie, zarządzanie zużyciem energii, dbałość o odzież, opieka nad zwierzętami, poprawa jakości powietrza i monitoring domu. Konsumenci mogą z nich korzystać zgodnie z własnymi preferencjami i zainteresowaniami korzystając z różnych urządzeń Samsung, w tym smartfonów, tabletów i lodówek Family Hub.
SmartThings Home Life zostało zaprojektowane tak, by zmaksymalizować synergię między urządzeniami wykonującymi codzienne zadania, a data premiery tej zintegrowanej usługi zostanie ogłoszona podczas wydarzenia Bespoke Home 2022.
Naszym nadrzędnym celem jest to, aby użytkownikom na całym świecie zapewnić możliwość pełniejszego przeżywania każdej chwili zamiast skupiania się na codziennych zwykłych czynnościach domowych.
Zrównoważone produkty i ekologia
Trzecim filarem wizji Bespoke jest ekspansja czasu, czyli wydłużenie czasu pracy produktów. Hasło odnosi się do idei „ekologii na co dzień”, którą firma Samsung zaprezentowała na targach CES 2022. Dokładamy wszelkich starań, by dbałość o środowisko była punktem wyjściowym dla wszystkiego, co robimy. Oszczędność zasobów i świadomość ekologiczna podczas tworzenia innowacji są wbudowane w każdy aspekt cyklu życia produktu – od produkcji i dostawy, aż po użytkowanie i utylizację. Dzięki temu konsumenci mogą żyć bardziej zrównoważonym życiem codziennym, ciesząc się nowymi doświadczeniami.
Innowacje wdrażane na etapie projektowania produktów pomagają nam zmniejszyć ilość odpadów i osiągnąć ciągły wzrost wskaźników recyklingu. Ograniczyliśmy druk papierowych instrukcji, a nasze ekologiczne opakowania wykonane z materiałów z recyklingu mogą zostać ponownie wykorzystane w domu do różnych celów. Na etapie użytkowania produktów nasze energooszczędne rozwiązania – takie jak kompresor Digital Inverter w lodówkach i system EcoBubble w pralkach – redukują zużycie energii odpowiednio o 67% i 53%.[1][2] Rozszerzenie do aplikacji SmartThings Energy pomaga użytkownikom korzystać z urządzeń w sposób bardziej przyjazny dla środowiska.
Ponadto z przyjemnością informujemy, że na naszych głównych rynkach oferujemy konsumentom przedłużone gwarancje na niektóre podstawowe komponenty urządzeń.[3] Rozumiemy, że im produkt jest trwalszy, tym rzadziej trzeba go wymieniać i dlatego zamierzamy nadal projektować urządzenia nie tylko estetyczne, ale też niezawodne, tak aby dbałość o środowisko było kluczową kwestią w codziennym życiu. Po roku 2022 Samsung będzie nadal dążyć do tego, aby dbać o potrzeby użytkowników jednocześnie dbając o zrównoważony rozwój.
Wiemy, że sprzęt gospodarstwa domowego jest nie tylko istotnym elementem wyposażenia domu, ale także codziennego życia i rutynowych obowiązków. Jako wiodąca globalna marka, Samsung będzie nadal rozwijać swoje produkty, usługi i innowacje, by dawać użytkownikom możliwość dopasowania designu i funkcjonalności sprzętów do indywidualnych oczekiwań, zapewniać nowe wrażenia z użytkowania domowej przestrzeni oraz produkty, które przez cały okres użytkowania wpisują się w styl życia w zgodzie z duchem eko.
Prezentując nowości podczas Bespoke Home 2022 robimy kolejny krok w kierunku realizacji naszej wizji ekologicznego spersonalizowanego domu ze zintegrowanymi w ekosystemie Bespoke Home urządzeniami, zgodnego z upodobaniami i potrzebami każdego użytkownika.
JaeSeung Lee
Prezes i Dyrektor Działu Urządzeń Cyfrowych spółki Samsung Electronics
[1] Zużycie energii elektrycznej przez lodówkę Samsung (do zabudowy, z zamrażalnikiem) zostało zmniejszone o około 67% od roku 2000 (pierwsze wprowadzenie tego modelu w Europie) do roku 2020. Porównywane modele do obliczania zużycia energii elektrycznej na litr pojemności netto (na podstawie etykiety energetycznej UE) to SL39SP3/XEU oferowany w 2000 r. i RB37R5**R** sprzedawany w 2020 r.
[2] Zużycie energii elektrycznej przez pralkę Samsung (typ bębnowy) zostało zmniejszone o około 53% od roku 2011 (początek obowiązywania nowego rozporządzenia energetycznego w Europie) do roku 2020. Porównywane modele do obliczania zużycia energii elektrycznej (na podstawie wskaźnika sprawności z europejskiego raportu energetycznego) to WF0704L7W sprzedawany w 2011 r. i WW12R640U0M dostępny w 2020 r.
[3] Kompresor Digital Inverter w lodówkach sprzedawanych w Europie oraz silnik Digital Inverter w pralkach sprzedawanych w Europie i produkowanych w USA.
EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!
Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Polska premiera flagowca wydajności AI – realme GT 7 Pro
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Przemysł
Historyczna polska akwizycja w USA sfinalizowana. Chemiczny koncern należący do Kulczyk Investments zyskuje mocną pozycję w Ameryce Północnej
Chemiczna grupa Qemetica, należąca do portfela Kulczyk Investments, sfinalizowała transakcję nabycia od koncernu PPG biznesu krzemionki strącanej za 1,2 mld zł, czyli ok. 310 mln dol. Tym samym przejmuje fabryki w Holandii i USA, stając się trzecim graczem w Europie i drugim w Ameryce Północnej na rynku tego surowca, kluczowego m.in. dla globalnej branży motoryzacyjnej.
Infrastruktura
PGE: Na dniach zapadnie decyzja inwestycyjna dla Baltica 2. Ta morska farma wiatrowa ma zacząć działać od 2027 roku
Wyniki finansowe i operacyjne PGE Polskiej Grupy Energetycznej za III kwartał 2024 roku są stabilne i zgodne z wcześniejszymi szacunkami, co pozwala utrzymać kurs na wielkoskalowe inwestycje transformujące polską energetykę – podała spółka. Jednym z flagowych projektów jest budowa Morskiej Farmy Wiatrowej Baltica o łącznej mocy ok. 2,5 GW. W najbliższych dniach zapadnie decyzja inwestycyjna w sprawie jej pierwszego etapu, projektu Baltica 2.
Polityka
P. Serafin: Potrzebujemy bardziej elastycznego unijnego budżetu. UE musi ponownie stać się synonimem innowacyjności i konkurencyjności
Nowy komisarz UE ds. budżetu, zwalczania nadużyć finansowych i administracji publicznej Piotr Serafin wskazuje, że budżet na kolejną perspektywę finansową UE powinien być bardziej elastyczny, by można było reagować w razie wystąpienia nieprzewidywalnych zdarzeń. W najbliższych miesiącach będą trwały konsultacje z państwami członkowskimi i Parlamentem Europejskim na temat priorytetowych obszarów na przyszłą siedmiolatkę.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.