Komunikaty PR

Promocja: kup wybrany Hisense Laser TV w Media Expert - a drugi TV w prezencie!

2021-07-30  |  14:00
Biuro prasowe

Hisense, jeden z liderów rynku RTV i AGD, wspólnie z siecią Media Expert, przygotował wyjątkową promocję dla wszystkich fanów domowego kina. Kupując jeden z wybranych modeli Hisense Laser TV, klienci sklepu otrzymają drugi telewizor Hisense TV ULED 50U7QF w prezencie. Ta wyjątkowa promocja potrwa do 31 sierpnia tego roku w całej sieci Media Expert.

Aby otrzymać w prezencie TV ULED 50U7QF, należy w okresie trwania promocji zakupić jeden z dwóch modeli serii Hisense Laser TV: UHD 4K 88L5V lub UHD 4K 100L5F. Następnie, w ciagu 14 dni zarejestrować swój zakup na stronie www.hisensepromocje.pl. Oferta trwa do 31 sierpnia lub do wyczerpania zapasów.

Telewizory Hisense UHD 4K 88L5V i 100L5F są dostępne w sieci Media Expert w cenie 19 999 PLN.  

Hisense Laser TV – laserowa jakość obrazu
Seria Hisense Laser TV to laserowe telewizory, w których skład wchodzi projektor o ultrakrótkim rzucie i wysokiej jakości ekran 4K, eliminujący światło otoczenia. Opatentowana przez Hisense technologia źródła laserowego równomiernie emituje światło i kolory na ekran, aby wyświetlać płynne i szczegółowe obrazy przy dowolnym oświetleniu wnętrza. Telewizory Hisense umożliwiają także oglądanie treści na wielkoformatowym ekranie z bliskiej odległości, sprawiając, że widz może poczuć się jak w kinie. Wszystko uzupełnia kinowa technologia audio.

Zaproś kino do swojego domu
Flagowy model serii Laser TV, UHD 4K 100L5F Smart TV, wyróżnia się jednym z największych ekranów wśród telewizorów laserowych – o przekątnej obrazu 100'' (2,5 metra). Zastosowano w nim laser wspomagany autorską technologią Hisense X-Fusion Laser Light Engine, która wykorzystując niebieskie światło źródła laserowego, zapewnia niezwykle precyzyjną jakość obrazu. Telewizor obsługuje także obraz w jakości 4K Ultra HD z HDR oferując aż 8 milionów pikseli na ekranie – gwarantuje to najwyższą jakość wyświetlanego obrazu. Telewizor jest ponadto wyposażony w technologie MEMC, która zapewnia większą płynność wyświetlanego obrazu oraz Wide Color Gamut, która poszerza gamę kolorów. Maksymalna luminancja jest bardzo wysoka i wynosi 2700 ANSI lumenów.

Telewizor został wyposażony w system audio Dolby Atmos, który dopełnia wyjątkowości doświadczeń z oglądania. Funkcja Smart TV (autorskie oprogramowanie Hisense VIDAA OS) oferuje klientom dostęp do najpopularniejszych aplikacji, takich, jak m.in. Netflix, YouTube czy Amazon Prime Video oraz ponad 200 aplikacji globalnych i 60 regionalnych.

Dzięki zastosowaniu rozwiązania Eye Friendly obraz na ekranie jest odbijany, a nie bezpośrednio wyświetlany w kierunku oczu. Sprawia to, że Laser TV jest przyjazny dla wzroku i mniej męczy oczy nawet podczas długich seansów. Hisense to pierwsza marka telewizorów na świecie, która otrzymała certyfikację TÜV Rheinland potwierdzającą niską emisję światła niebieskiego.

Hisense Laser TV
Hisense jest pionierem w dziedzinie telewizji laserowej. W 2014 roku, firma jako pierwsza na świecie wprowadziła Laser TV na rynek telewizorów komercyjnych. Firma nieustannie pracuje nad rozwojem tej technologii wierząc, że to jedno z najdoskonalszych rozwiązań w zakresie wyświetlania obrazu. Hisense to czwarta co do wielkości marka telewizorów na świecie i numer 1 w tym segmencie w Chinach.

Portfolio produktów Hisense na polskim rynku systematycznie się powiększa. Aktualnie są to: telewizory (w tym LED i Laser TV), lodówki, zamrażarki, pralki i inne. Wszystkie produkty Hisense są dostępne w sieci Media Expert lub na stronie sklepu www.mediaexpert.pl

Więcej informacji na stronie promocji: https://www.mediaexpert.pl/lp,11090-hisense-tv-50u7qf-gratis

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach. Biuro prasowe
2024-12-09 | 14:30

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

ROZSIĄDŹ SIĘ WYGODNIE PRZY ULUBIONYM FILMIE Niech Twój salon stanie się sercem domu dzięki 115-calowemu telewizorowi QD-Mini LED, który szczyci się tytułem
AGD i RTV EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!
2024-11-28 | 11:00

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Marka EZVIZ, lider w dziedzinie inteligentnych rozwiązań dla domu, z przyjemnością ogłasza szeroką gamę promocji z okazji Black Week. Wyjątkowe okazje będą dostępne do 8 grudnia 2024
AGD i RTV Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
2024-11-27 | 16:00

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024

W tym roku Black Friday 2024 wypada 29 listopada. Dla łowców okazji Jabra przygotowała atrakcyjne promocje na słuchawki true wireless z serii Elite. Zakupowe święto potrwa aż do 3

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję

Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.

Firma

Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie

Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.

Handel

Plastikowe opakowania żywności dominują w europejskich marketach. 40 proc. z nich można usunąć lub zastąpić

65 proc. produktów spożywczych i napojów w europejskich supermarketach jest sprzedawanych w plastikowych opakowaniach. W Polsce ten odsetek jest podobny. Jak wynika z raportu DS Smith „Material Change Index”, w przypadku 40 proc. opakowań zawierających tworzywa sztuczne w Polsce, plastik można by wyeliminować, usuwając go całkowicie lub zastępując go zrównoważonymi alternatywami, np. tekturą czy opakowaniami biodegradowalnymi. W Polsce tylko 22 proc. firm spożywczych planuje w nadchodzącym roku zmiany w opakowaniach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.