Premiery dystrybutora 4cv z okazji zbliżających się komunii

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Co szósty Polak planuje na prezent komunijny przeznaczyć od 700 do 1000 zł
Z badania „Polaków Portfel Własny: Wiosenne Wyzwania 2023” wynika, że 13 proc. respondentów zamierza na prezent komunijny przeznaczyć od 101 do 200 zł, a co dziesiąty – od 201 zł do 300 zł. Okazuje się, że największa grupa – aż 29 proc. ankietowanych – deklaruje, że na ten cel przeznaczy od 301 do 500 zł. Jeden na dziesięciu badanych planuje wydać od 501 do 700 zł, a 17 proc. – od 701 do 1 000 zł. Polski dystrybutor elektroniki użytkowej – firma 4cv ma w swojej ofercie propozycje prezentów z okazji komunii w różnych cenach.
Niceboy Raze Mini 4 to mobilny głośnik bezprzewodowy o mocy 5 W. Wyposażony jest w łącze Bluetooth 5.3, co gwarantuje szybkie i stabilne połączenie w odległości nawet do 10 metrów. Urządzenie posiada zaawansowaną technologię Maxx Bass, która zapewnia bogaty i głęboki bas oraz dobrą dynamikę i intensywności brzmienia. Dodatkowo głośnik ma funkcję radia FM oraz wbudowany mikrofon.
Bateria Li-Ion o pojemności 800 mAh zapewnia słuchanie muzyki do 8 godzin. Niceboy Raze Mini 4 posiada ochronę IPX5, która zapewnia pyłoodporność, dzięki której urządzenie może być użytkowane także na świeżym powietrzu. Kompaktowe wymiary urządzenia – 10x10x4,4 cm oraz waga jedynie 209 g umożliwiają korzystanie z głośnika podczas zabaw plenerowych oraz wakacyjnych wyjazdów. Ładowanie następuje za pomocą dołączonego do zestawu kabla USB-C. Bezprzewodowy głośnik Niceboy Raze Mini 4 dostępny jest w czarno-żółtej wersji kolorystycznej w cenie 122 zł.
Bemi Kizzo jest kolejną nowością na naszym rynku. Elektroniczny zegarek dla dzieci jest w pełni samowystarczalny – do jego działania nie jest wymagane pobieranie żadnej aplikacji ani parowanie z telefonem komórkowym. Przy pomocy tego urządzenia dziecko może bawić się, wyrabiać w sobie zdrowe nawyki, a także uczyć się języka angielskiego. Urządzenie wyposażone jest w zestaw 22 gier edukacyjnych, a także kalendarz, kalkulator, dyktafon, budzik, stoper, timer i latarkę. Dodatkowo zegarek może wspierać naukę wyrabiania w dziecku zdrowych nawyków, poprzez ustawienie powiadomienia w wybranych godzinach o czynnościach takich jak pobudka, odrabianie lekcji, mycie zębów, posiłki, czas na lekturę, uprawianie sportu czy porę na sen.
Bemi Kizzo jest wyposażony w aparat 0,3 Mpx umożliwiający robienie zdjęć i nagrywanie filmów, dodatkowo posiada także funkcję dodawania na zdjęciach śmiesznych awatarów i filtrów. Urządzenie ma odtwarzacz audio oraz wideo z możliwością słuchania poprzez wbudowany głośnik. Zegarek może być narzędziem do nauki języka obcego – posiada 8 wgranych bajek ze zdjęciami oraz czytanych w języku angielskim, a także aplikację do nauki tego języka – karty z nazwami kolorów, zwierząt, owoców oraz warzyw. Pamięć wewnętrzna o pojemności 512 MB może służyć do przechowywania ulubionych piosenek, słuchowisk i audiobooków dziecka. Pliki są wgrywane do urządzenia za pomocą kabla USB-C, jak w przypadku zwykłej pamięci zewnętrznej. Zegarek posiada dotykowy ekran 1.83 cala o rozdzielczości 240x284, a jego akumulator ma pojemność 500 mAh. Elektroniczny zegarek Bemi Kizzo w kolorach fioletowym, różowym oraz czarnym dostępny jest w cenie 229 zł.
Hulajnoga Rider R10 Cross swoją nazwę zawdzięcza 10-calowym kołom. Urządzenie wyposażono w akumulator 36 V oraz silnik o mocy 350 W. Maksymalna prędkość, którą można rozwinąć na hulajnodze, została fabrycznie ograniczona przez producenta do dozwolonych 20 km/h, co sprawia, że urządzenie może być bezpiecznie wykorzystywane także przez młodszych użytkowników. Na jednym ładowaniu akumulatora o pojemności 10 Ah, które trwa 8 godzin, możliwe jest przejechanie do 30 km. Hulajnoga wyposażona jest w elektroniczny hamulec silnika, tylny hamulec bębnowy oraz praktyczną obręcz do zabezpieczenia pojazdu podczas postoju. Rider R10 Cross w kolorze czarnym dostępny jest w cenie 1 570 zł.

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym
Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.