Komunikaty PR

Premiera trzech power packów Hama Performance o różnych pojemnościach

2024-03-28  |  09:07

Seria najnowszych powerbanków od niemieckiej marki jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na przenośne źródła energii dla wszelakich urządzeń mobilnych. Producent oferuje modele o różnych pojemnościach: 10000 mAh, 20000 mAh i 24000 mAh - każdy z ekranem LED, a także złączem USB-C i dwoma USB-A. Łatwo jest wybrać bank energii odpowiedni dla swoich potrzeb.

Smartfony, tablety, czytniki e-Booków, słuchawki czy głośniki mobilne lub wszelkiego rodzaju akcesoria w postaci kontrolerów do gier są coraz bardziej energochłonne. Na szczęście wraz z ich ewoluowaniem i zwiększonymi potrzebami na rynku pojawiają się coraz to nowsze możliwości magazynowania energii. Takimi przykładami są najnowsze propozycja od producenta Hama - trzy modele power packów o nazwach Performance 10, 20 i 24. Różni ich pojemność, wynosząca 10000 mAh (w pełni naładować można go po 7,5 godz. ładowania), 20000 mAh (wynik wynosi tu 8 godz.) i 24000 mAh (jest zasilony energią po 13 godz.) oraz oczywiście cena. Każdy z nich pozwoli na pewno na naładowanie smartfona od zera do stanu pełnej gotowości do pracy co najmniej kilka razy.

Wymiary modelu 10 wynoszą: szerokość 6,8 cm, wysokość 13,9 cm i głębokość 1,6 cm przy 207 g wagi. W przypadku wersji 20 wynoszą one odpowiednio 7 x 14 x 24 cm (361 g wagi), a przy modelu 24: 7,55 x 15,2 x 2,75 cm (waga to 463 g). Jakie są kluczowe, wspólne cechy najnowszych powerbanków z logo Hama? Poznajmy je bliżej.

Wielofunkcyjność portów. Do dyspozycji w każdym modelu mamy tutaj obustronny port USB typu C i dwa złącza USB-A. Możliwość ładowania kilku urządzeń to duża wygoda, szczególnie podczas podróży, kiedy dostęp do źródeł zasilania może być ograniczony.

Trudno nie docenić też wytrzymałej obudowy o antratycowym kolorze. Odporność na upadki i uszkodzenia mechaniczne bywa prawdziwym zbawieniem. Potwierdzą to wszyscy, którzy używają powerbanków podczas ruchu i potrzebują niezawodnego źródła zasilania w różnych warunkach, takich jak górski szlak, plaża, wertepy czy miejska dżungla.

Warto zaznaczyć, że certyfikowane ogniwa i wbudowane mechanizmy zabezpieczające przed przeciążeniem, nadmiernym rozładowaniem i przegrzaniem są kluczowe dla bezpieczeństwa zarówno power packów, jak i ładowanych urządzeń. Nie musimy się bać już uszkodzenia ich akumulatorów.

Całość atutów uzupełnia wyraźnie zaznaczony ekran LED u góry, pokazujący stan naładowania powerbanka. W zestawie znajdziemy oczywiście kabel ładujący USB-A do USB-C o długości 30 cm.

Katalogowa cena modelu Performance 10 wynosi 79,90 zł, zaś koszt wersji 20 (dwukrotnie pojemniejszej) to 124,90 zł. Z kolei za model 24 zapłacimy 149,90 zł.

Wszelkie szczegóły poznamy na oficjalnej stronie https://hamamobile.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telefony Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Telefony Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
Telefony Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów
2025-03-26 | 10:30

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Kary na kwotę niemal ćwierć miliarda złotych od UOKiK dla firm telekomunikacyjnych w latach 2020-2024 za naruszenie praw konsumentów – między innymi za wprowadzenie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.