Premiera najnowszych produktów soundcore w Polsce - słuchawki Liberty 5 oraz Aeroclip zadebiutowały podczas eventu w stylu coffee party
Anker Innovations, światowy lider w dziedzinie produktów technologii konsumenckiej i jej marka audio soundcore, zaprezentowali dzisiaj dwa nowe produkty podczas wydarzenia coffee party w samym centrum Warszawy. Na pokładzie zacumowanej przy warszawskim bulwarze barki Fishermann, odbyła się premiera nowych produktów audio: słuchawek dousznych Liberty 5 i sportowych AeroClip.
„Chcieliśmy, aby premiera naszych nowych produktów w pełni odzwierciedlała wartości, które definiują soundcore - innowacyjne podejście, świadome i odpowiedzialne wybory oraz zaangażowanie w najwyższą jakość dźwięku, a dzisiejsze wydarzenie doskonale oddało tego ducha” - powiedziała Christie Chen, Sales Director For the Region w Anker Innovations. "Zaprezentowaliśmy dwa nowe produkty, które zaspokajają szeroki zakres potrzeb użytkowników - od pracy, przez rozrywkę, po aktywne hobby. Każde z urządzeń jest wyposażone w innowacyjne funkcje dostosowane do scenariuszy użytkowania realizowanych przez fanów i entuzjastów marki soundcore, których w Polsce mamy już wielu".
Wydarzenie utrzymano w lekkiej, letniej atmosferze – zgodnie z rosnącym trendem tzw. coffee party, czyli dziennych eventów łączących networking z aktywnym wypoczynkiem. Uczestnicy wzięli również udział w relaksującym rejsie po Wiśle. Spotkanie zakończyło się przy aromatycznej kawie i relaksującej muzyce.
Podczas eventu marka soundcore zaprezentowała dwie nowości:
Liberty 5 – flagowe słuchawki true wireless z najlepszym ANC w swojej klasie
Nowe Liberty 5 to słuchawki oferujące jedną z najlepszych na rynku jakość aktywnej redukcji hałasu (ANC) w cenie poniżej 400 zł. Dzięki technologii Adaptive ANC 3.0, słuchawki eliminują niepożądane dźwięki z otoczenia, takie jak rozmowy, hałas uliczny czy dziecięcy gwar.
Zastosowane 9,2 mm przetworniki z biocelulozową membraną gwarantują krystalicznie czysty dźwięk w zakresie średnich i wysokich tonów. System podwójnych kanałów basowych oraz certyfikacja Hi-Res Wireless z obsługą kodeka LDAC zapewniają mocne, dynamiczne brzmienie.
Liberty 5 oferują również opatentowaną technologię Dolby 3D Audio, która tworzy przestrzenny efekt dźwiękowy – użytkownik może wybierać spośród czterech trybów immersyjnego odsłuchu.
Nowe Liberty 5 są dostępne w czterech kolorach - Cloud White, Ink Black, Abyss Blue i Rose Apricot. Słuchawki można już zamawiać na Soundcore.com.
AeroClip – słuchawki nowej generacji dla aktywnych
Model soundcore AeroClip to odpowiedź na potrzeby użytkowników prowadzących aktywny tryb życia. Słuchawki typu open-ear zostały zaprojektowane z myślą o maksymalnym komforcie – nie wywierają nacisku na przewód słuchowy, a ich konstrukcja pozwala zachować pełną świadomość otoczenia.
Elastyczny, odporny na 20 000 zgięć pałąk oraz lekkie materiały zapewniają stabilne i pewne dopasowanie przez cały dzień. Dzięki tytanowym przetwornikom oraz zaawansowanej technologii wirtualnego basu, AeroClip oferują bogaty, czysty dźwięk porównywalny z klasycznymi słuchawkami dousznymi.
Za wyraźne rozmowy odpowiadają cztery mikrofony kierunkowe wspierane przez sztuczną inteligencję, które skutecznie eliminują zakłócenia – nawet na ruchliwej ulicy. AeroClip dostępne są w trzech stylowych wersjach kolorystycznych (Midnight, Champagne Mist i Rosy Brown), łącząc funkcjonalność z wyrazistym designem.
Nowe słuchawki AeroClip można już zamawiać na Amazon.pl w sugerowanej cenie detalicznej 599 PLN.
W wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele mediów, partnerzy biznesowi oraz fani marki, którzy wspólnie świętowali premierę w rytmie slow – na wodzie, w otoczeniu letnich dźwięków i w atmosferze dobrej energii. Rejs po Wiśle, aromatyczna kawa i relaksująca muzyka stworzyły niepowtarzalny klimat, który podkreślił ideę swobodnego, świadomego życia w rytmie soundcore.
Zdjęcia produktów:
O soundcore
soundcore tworzy produkty audio, które pomagają wzbudzać emocje poprzez muzykę. Obejmuje to najwyższej jakości bezprzewodowe słuchawki douszne wspierane przez nagrodzonych Grammy inżynierów dźwięku i muzyków, inteligentne ubieralne urządzenia audio, a także słuchawki nauszne oraz wewnętrzne i zewnętrzne głośniki Bluetooth, zaprojektowane z myślą o nagłośnieniu każdej imprezy. soundcore jest częścią rodziny marek konsumenckich Anker Innovations. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.soundcore.com.
O Anker
Anker to marka nr 1 na świecie w dziedzinie ładowania urządzeń mobilnych oraz twórca rozwiązań z zakresu ładowania dla domu, samochodu i w podróży. Anker zapoczątkował rewolucję technologii GaN (azotek galu) w 2018 roku, wprowadzając pierwszą komercyjnie dostępną szybką ładowarkę bazująca na GaN. Obecnie firma Anker kontynuuje wprowadzanie innowacji w dziedzinie ładowania, wprowadza nowe akcesoria do ładowania dla praktycznie wszystkich urządzeń mobilnych. Obejmuje to ładowarki ścienne, solarne i bezprzewodowe, samochodowe, powerbanki i przenośne stacje zasilania o dużej pojemności. Więcej informacji o firmie Anker można znaleźć na stronie www.anker.com.
Kontakt dla mediów:
Mariusz Pietraszek
MSL
Mariusz.pietraszek|publicisgroupe.com| |Mariusz.pietraszek|publicisgroupe.com
tel. 507673517
Źródło informacji prasowej: Anker Innovations

Mlekpol oszczędza ponad 4 mln zł rocznie dzięki instalacji fermentacji beztlenowej od SEEN Technologie.

Torby na wino z nadrukiem – eleganckie opakowanie z potencjałem reklamowym

Smart city po czesku. Brno pokazuje, jak mogą wyglądać miasta przyszłości
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Konsument
Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.