Premiera LESWIM S1 – deski do pływania z napędem elektrycznym dla dzieci

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
LESWIM S1 to pierwsza i jedyna w Polsce deska do nauki pływania dla dzieci z elektrycznym wspomaganiem. Została zaprojektowana w taki sposób, aby móc swobodnie poruszać się w wodzie, nawet jeśli nie potrafi się jeszcze pływać. Dzięki specjalnym uchwytom i możliwości włączenia napędu utrzymanie się na powierzchni jest łatwe i przyjemne. Zapewnia ona stabilność, lepszą wyporność i – przede wszystkim - poczucie bezpieczeństwa, które umożliwia skupienie się na nauce. LESWIM w naturalny sposób może więc pomóc początkującym pływakom pokonać strach i zbudować pewność siebie.
LESWIM S1, dzięki wymiennej litowej baterii, na pełnym ładowaniu działa przez 30 minut. Czas jego ładowania to jedynie 2,5 godziny. Deska jest poręczna i lekka – waży zaledwie 2,6 kg – dzięki temu można ją zabrać ze sobą wszędzie. Urządzenie jest przeznaczone dla dzieci powyżej 5 lat.
Elektryczna deska do nauki i doskonalenia pływania kosztuje 999 złotych i jest dostępna na stronie dystrybutora, firmy 4cv oraz w sieci Orange.
Tutaj możecie zobaczyć jak wygląda nauka pływania z elektryczną deską: https://www.youtube.com/watch?v=j_WP0cIAGLI
SPECYFIKACJA:
- moc silnika: 250W
- max głębokość użytkowa: 2 m
- max prędkość: 1 m/s
- akumulator – typ: wymienna bateria litowa
- akumulator – pojemność: 6000 mAh / 86.4 Wh
- masa akumulatora: 900 g
- napięcie zasilania: 14.4 V
- czas ładowania: ok. 2.5h
- ładowarka: wej.100-240V; wyj. 16.8V/2A
- wymiary: 455*369*161 mm
- masa urządzenia z baterią: 2.6 kg
- temp. pracy: 0-40 ºC

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries

STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.