Premiera i zapowiedź nowych funkcji polskiego SentiOne
Dotychczas dostępne narzędzia SentiOne, polskiej platformy do monitoringu Internetu z wykorzystaniem zaawansowanej sztucznej inteligencji, która rozpoznaje intencje autorów wypowiedzi z trafnością na poziomie 96 proc., pozwalały na analizę opinii Internautów w kanałach niezależnych od marek i sprawdzenie, co pisali na forach, blogach, w artykułach i social media na temat danej marki, firmy, czy produktu.
Od dziś dla wszystkich klientów bez dodatkowych opłat dostępna jest nowa funkcja - analiza Owned Media, która daje możliwość zbadania efektów działań marek we wszystkich własnych kanałach w social media pod kątem wyświetleń oraz zasięgów organicznych, płatnych i wiralowych za pomocą jednego narzędzia, bez konieczności logowania się na kilku różnych platformach. Nowa analiza na razie jest dostępna dla Facebooka i Instagrama, w najbliższych tygodniach dołączy do nich Twitter. Od nowego roku systematycznie dołączone będą kolejne platformy.
Pierwsze tego typu narzędzie na rynku
Na rynku nie było dotychczas rozwiązania, które pozwalałoby tak sprawnie łączyć social listening, czyli informacje o tym, co na dany temat piszą Internauci, z analizą kanałów własnych. Nowa funkcja jest dostępna we wszystkich 75 językach obsługiwanych przez platformę SentiOne. Celem budowania analizy Owned Media jest pomoc markom w lepszym planowaniu i ocenie ich wyników dzięki precyzyjnym metrykom i inteligentnym wglądom w ich działanie online - mówi Martyna Gostomska, Product Owner z SentiOne - Klienci będą mogli odpowiedzieć na pytania typu „Jak skuteczna była nasza ostatnia kampania marketingowa?”, „Kto jest naszym klientem docelowym?”, „Które treści były lepsze?”, „Jaki jest zysk z naszej reklamy?” Testy nowej funkcji z największymi polskimi markami konsumenckimi i agencjami marketingowymi przebiegły bardzo pozytywnie. Prawie wszyscy klienci, którym ją przedstawiliśmy, już z niej korzystają i czekają na dodanie kolejnych platform, jak Twitter i LinkedIn.
Na styczeń zaplanowane są kolejne funkcje - m.in. Profil Idealnego Klienta
Od stycznia uruchamiane będą kolejne funkcje w ramach analizy Owned Media, m.in. możliwość zbudowania Profilu Idealnego Klienta. Na podstawie danych z monitoringu Internetu oraz tzw. first party data, czyli informacji o odbiorcach marki na podstawie bazy osób obserwujących ją we wszystkich kanałach social media, SentiOne będzie w stanie określić, jakiej płci jest statystyczny klient marki, ile ma lat, skąd pochodzi, w jakim mieście mieszka i jakim językiem się posługuje.
W najbliższych miesiącach planujemy skupić się właśnie na dalszym rozwijaniu platformy SentiOne Listen w kierunku analizy własnych kanałów marek. Chcemy, by stała się unikalnym narzędziem analitycznym pozwalającym na jednoczesne całościowe monitorowanie Internetu oraz własnych kanałów firm w social media, a także do wielokanałowej obsługi klienta - mówi Bartosz Baziński, założyciel i dyrektor operacyjny w SentiOne.
SentiOne już od 10 lat rozwija swoje algorytmy sztucznej inteligencji, które doskonale rozumieją ludzkie intencje i są w stanie wskazać towarzyszące im emocje - radość, smutek, złość, rozczarowanie, a nawet sarkazm. Każdego dnia gromadzą i analizują ponad 40 mln wzmianek z domen publicznych z całego świata, takich jak media społecznościowe, fora, serwisy informacyjne czy blogi.
Czy Internet 5G jest dostępny dla wszystkich?
Routery ZTE w czerni i bieli – dopasuj kolor do wnętrza
Pierwsza kampania fundraisingowa na GGwallet. Dla logopedów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł
Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.
Motoryzacja
Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do sprzedaży w Polsce. Są w stanie konkurować jakością z europejskimi producentami aut
Według danych IBRM Samar w Polsce w pierwszych dwóch miesiącach 2024 roku zarejestrowano 533 auta chińskich producentów. Jednak niedługo mogą się one pojawiać na polskich drogach znacznie częściej, ponieważ swoją obecność na tutejszym rynku zapowiedziało już kilku kolejnych producentów z Państwa Środka. Chińskich samochodów, przede wszystkim elektryków, coraz więcej sprzedaje się również w Europie. Prognozy zakładają, że ich udział w europejskim rynku do 2025 roku ma zostać niemal podwojony. – Jakość produktów dostarczanych przez chińskich producentów jest dzisiaj zdecydowanie lepsza i dlatego one z powodzeniem konkurują z producentami europejskimi – mówi Wojciech Drzewiecki, prezes IBRM Samar.
Ochrona środowiska
Temperatury w Europie rosną dwukrotnie szybciej niż globalnie. Za tym idą rekordowe zjawiska klimatyczne
Marzec 2024 roku był 10. miesiącem z rzędu, który pobił rekord temperatur w historii globalnych pomiarów dla danego miesiąca roku – wskazują dane Copernicus Climate Change Service (C3S). Średnia temperatura wyniosła 14,14 st. C, czyli o 0,73 st. C więcej niż średnia dla marca z lat 1991–2020. Marzec był też o 1,68 st. cieplejszy niż w okresie przedindustrialnym, do którego odnoszą się globalne cele zawarte w porozumieniu paryskim. Kolejny miesiąc z rekordem ciepła oznacza nasilone zjawiska klimatyczne, również te ekstremalne. 2023 rok był w Europie okresem rekordów w tym zakresie, m.in. największych pożarów, powodzi czy fal upałów – wynika z raportu C3S i Światowej Organizacji Meteorologicznej.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.