Pralki Hisense docenione przez Intertek za program Allergy Steam
Hisense, jeden liderów rynku RTV i AGD, ogłosił, że program Allergy Steam, w który wyposażone są wybrane modele pralek, otrzymał certyfikację firmy Intertek – globalnej sieci niezależnych laboratoriów badawczych, zrzeszających inżynierów na całym świecie. Technologia Allergy Steam chroni zdrowie i skórę, eliminując 99,9% bakterii podczas prania - nie tylko alergeny, takie jak roztocza i sierść zwierząt, ale też całkowicie dezynfekuje pranie.
Firma Intertek przetestowała wybrane modele pralek Hisense pod kątem eliminacji dwóch najczęstszych bakterii powodujących zakażenia – bakterii E. coli (Escherichia coli) i gronkowca złocistego (Staphylococcus aureus) i wyróżniła chińskiego producenta certyfikacją renomowanych producentów i dostawców, m.in. sprzętu gospodarstwa domowego (TQA, Total Quality Assurance).
Doceniony przez Intertek program Allergy Steam pierze ubrania w temperaturze 60°, a po zakończeniu cyklu uruchamia dodatkowy, 20-minutowy tryb parowy. Para, dostarczana do bębna z dołu urządzenia, ze względu na wyższą temperaturę, eliminuje do 99,9% bakterii zawartych w brudnej odzieży.
Oprócz zredukowania niebezpiecznych dla zdrowia bakterii do minimum, program Allergy Steam odciąża też od męczącej czynności, jaką jest prasowanie. Para wodna spulchnia pranie i czyni je miękkim, bez wpływu na jakość ubrań. Autorski program Hisense „2 w 1” skutecznie czyści każdy rodzaj odzieży czy pościeli, dzięki czemu prasowanie nie jest już potrzebne.
Firma Intertek to globalna sieć laboratoriów badawczych posiadających akredytację NRTL (Nationally Recognized Testing Laboratory) i zatrudniająca inżynierów na całym świecie. Jest akredytowana przez krajowe organizacje, agencje i organy regulacyjne, w tym przez agencję bezpieczeństwa i zdrowia pracy OSHA (Occupational Safety & Health Administration) odpowiedzialną za ocenianie i sporządzanie list produktów zgodnie z normami bezpieczeństwa dla sprzętu elektrycznego.
* * *
Hisense jest producentem TV, elektroniki użytkowej i sprzętu AGD, w tym m.in. lodówek, pralek i klimatyzatorów, którego produkty są dostępne na 6 kontynentach. Firma posiada swoje oddziały w 54 państwach, ma 16 centrów badań i rozwoju oraz 16 fabryk w różnych częściach świata. Hisense jest pionierem w dziedzinie telewizji laserowej – firma jako pierwsza na świecie wprowadziła LASER TV – produkt z funkcjami TV krótkiego rzutu i systematycznie pracuje nad ulepszaniem tej technologii. Dowodem na to jest m.in. model 88L5 Sonic Screen Laser TV, pierwszy telewizor laserowy z ekranem dźwiękowym. Hisense jest czwartą co do wielkości marką telewizorów na świecie i marką nr 1 w tym segmencie w Chinach. W 2018 roku Hisense przejął Gorenje, czołowego producenta AGD w Europie i tym samym znacznie poszerzył portfolio swoich produktów. Więcej informacji na stronie: https://pl.hisense.com/
Kontakt dla mediów:
Kinga Zwierzchowska
Head of Sales
Gorenje Polska Sp. z o.o
Tel.: 606 891 731
kinga.zwierzchowska@gorenje.com
Wojciech Skrok
Account Manager
Cohn & Wolfe
Tel.: 785 300 011
wojciech.skrok@cohnwolfe.pl

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie
Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Media i PR
Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.