Komunikaty PR

Pralki Hisense docenione przez Intertek za program Allergy Steam

2021-10-19  |  11:00
Biuro prasowe

Hisense, jeden liderów rynku RTV i AGD, ogłosił, że program Allergy Steam, w który wyposażone są wybrane modele pralek, otrzymał certyfikację firmy Intertek – globalnej sieci niezależnych laboratoriów badawczych, zrzeszających inżynierów na całym świecie. Technologia Allergy Steam chroni zdrowie i skórę, eliminując 99,9% bakterii podczas prania - nie tylko alergeny, takie jak roztocza i sierść zwierząt, ale też całkowicie dezynfekuje pranie.

 

Firma Intertek przetestowała wybrane modele pralek Hisense pod kątem eliminacji dwóch najczęstszych bakterii powodujących zakażenia – bakterii E. coli (Escherichia coli) i gronkowca złocistego (Staphylococcus aureus) i wyróżniła chińskiego producenta certyfikacją renomowanych producentów i dostawców, m.in. sprzętu gospodarstwa domowego (TQA, Total Quality Assurance).

 

Doceniony przez Intertek program Allergy Steam pierze ubrania w temperaturze 60°, a po zakończeniu cyklu uruchamia dodatkowy, 20-minutowy tryb parowy. Para, dostarczana do bębna z dołu urządzenia, ze względu na wyższą temperaturę, eliminuje do 99,9% bakterii zawartych w brudnej odzieży.

 

Oprócz zredukowania niebezpiecznych dla zdrowia bakterii do minimum, program Allergy Steam odciąża też od męczącej czynności, jaką jest prasowanie. Para wodna spulchnia pranie i czyni je miękkim, bez wpływu na jakość ubrań. Autorski program Hisense „2 w 1” skutecznie czyści każdy rodzaj odzieży czy pościeli, dzięki czemu prasowanie nie jest już potrzebne.

 

Firma Intertek to globalna sieć laboratoriów badawczych posiadających akredytację NRTL (Nationally Recognized Testing Laboratory) i zatrudniająca inżynierów na całym świecie. Jest akredytowana przez krajowe organizacje, agencje i organy regulacyjne, w tym przez agencję bezpieczeństwa i zdrowia pracy OSHA (Occupational Safety & Health Administration) odpowiedzialną za ocenianie i sporządzanie list produktów zgodnie z normami bezpieczeństwa dla sprzętu elektrycznego.

 

* * *

Hisense jest producentem TV, elektroniki użytkowej i sprzętu AGD, w tym m.in. lodówek, pralek i klimatyzatorów, którego produkty są dostępne na 6 kontynentach. Firma posiada swoje oddziały w 54 państwach, ma 16 centrów badań i rozwoju oraz 16 fabryk w różnych częściach świata. Hisense jest pionierem w dziedzinie telewizji laserowej – firma jako pierwsza na świecie wprowadziła LASER TV – produkt z funkcjami TV krótkiego rzutu i systematycznie pracuje nad ulepszaniem tej technologii. Dowodem na to jest m.in. model 88L5 Sonic Screen Laser TV, pierwszy telewizor laserowy z ekranem dźwiękowym. Hisense jest czwartą co do wielkości marką telewizorów na świecie i marką nr 1 w tym segmencie w Chinach. W 2018 roku Hisense przejął Gorenje, czołowego producenta AGD w Europie i tym samym znacznie poszerzył portfolio swoich produktów. Więcej informacji na stronie: https://pl.hisense.com/

 

Kontakt dla mediów:

 

Kinga Zwierzchowska

Head of Sales

Gorenje Polska Sp. z o.o

Tel.: 606 891 731

kinga.zwierzchowska@gorenje.com

 

Wojciech Skrok

Account Manager

Cohn & Wolfe

Tel.: 785 300 011

wojciech.skrok@cohnwolfe.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV Premiery dystrybutora 4cv z okazji zbliżających się komunii Biuro prasowe
2024-04-18 | 17:45

Premiery dystrybutora 4cv z okazji zbliżających się komunii

Co szósty Polak planuje na prezent komunijny przeznaczyć od 700 do 1000 zł  Z badania „Polaków Portfel Własny: Wiosenne Wyzwania 2023” wynika, że 13 proc.
AGD i RTV EZVIZ ze Złotym Laurem Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządza
2024-04-09 | 12:00

EZVIZ ze Złotym Laurem Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządza

EZVIZ, czołowy producent inteligentnych rozwiązań do domu, z dumą ogłasza otrzymanie prestiżowego certyfikatu Złotego Lauru Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządzanie
AGD i RTV Pozamiatane! Flagowy Roborock S8 MaxV Ultra już w sprzedaży
2024-04-05 | 01:00

Pozamiatane! Flagowy Roborock S8 MaxV Ultra już w sprzedaży

Marka Roborock, globalny lider w produkcji inteligentnych robotów sprzątających, już dziś wypuszcza na polski rynek swój najnowszy flagowy produkt - Roborock S8 MaxV Ultra. Ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Konsument

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.