Pralki Hisense docenione przez Intertek za program Allergy Steam
Hisense, jeden liderów rynku RTV i AGD, ogłosił, że program Allergy Steam, w który wyposażone są wybrane modele pralek, otrzymał certyfikację firmy Intertek – globalnej sieci niezależnych laboratoriów badawczych, zrzeszających inżynierów na całym świecie. Technologia Allergy Steam chroni zdrowie i skórę, eliminując 99,9% bakterii podczas prania - nie tylko alergeny, takie jak roztocza i sierść zwierząt, ale też całkowicie dezynfekuje pranie.
Firma Intertek przetestowała wybrane modele pralek Hisense pod kątem eliminacji dwóch najczęstszych bakterii powodujących zakażenia – bakterii E. coli (Escherichia coli) i gronkowca złocistego (Staphylococcus aureus) i wyróżniła chińskiego producenta certyfikacją renomowanych producentów i dostawców, m.in. sprzętu gospodarstwa domowego (TQA, Total Quality Assurance).
Doceniony przez Intertek program Allergy Steam pierze ubrania w temperaturze 60°, a po zakończeniu cyklu uruchamia dodatkowy, 20-minutowy tryb parowy. Para, dostarczana do bębna z dołu urządzenia, ze względu na wyższą temperaturę, eliminuje do 99,9% bakterii zawartych w brudnej odzieży.
Oprócz zredukowania niebezpiecznych dla zdrowia bakterii do minimum, program Allergy Steam odciąża też od męczącej czynności, jaką jest prasowanie. Para wodna spulchnia pranie i czyni je miękkim, bez wpływu na jakość ubrań. Autorski program Hisense „2 w 1” skutecznie czyści każdy rodzaj odzieży czy pościeli, dzięki czemu prasowanie nie jest już potrzebne.
Firma Intertek to globalna sieć laboratoriów badawczych posiadających akredytację NRTL (Nationally Recognized Testing Laboratory) i zatrudniająca inżynierów na całym świecie. Jest akredytowana przez krajowe organizacje, agencje i organy regulacyjne, w tym przez agencję bezpieczeństwa i zdrowia pracy OSHA (Occupational Safety & Health Administration) odpowiedzialną za ocenianie i sporządzanie list produktów zgodnie z normami bezpieczeństwa dla sprzętu elektrycznego.
* * *
Hisense jest producentem TV, elektroniki użytkowej i sprzętu AGD, w tym m.in. lodówek, pralek i klimatyzatorów, którego produkty są dostępne na 6 kontynentach. Firma posiada swoje oddziały w 54 państwach, ma 16 centrów badań i rozwoju oraz 16 fabryk w różnych częściach świata. Hisense jest pionierem w dziedzinie telewizji laserowej – firma jako pierwsza na świecie wprowadziła LASER TV – produkt z funkcjami TV krótkiego rzutu i systematycznie pracuje nad ulepszaniem tej technologii. Dowodem na to jest m.in. model 88L5 Sonic Screen Laser TV, pierwszy telewizor laserowy z ekranem dźwiękowym. Hisense jest czwartą co do wielkości marką telewizorów na świecie i marką nr 1 w tym segmencie w Chinach. W 2018 roku Hisense przejął Gorenje, czołowego producenta AGD w Europie i tym samym znacznie poszerzył portfolio swoich produktów. Więcej informacji na stronie: https://pl.hisense.com/
Kontakt dla mediów:
Kinga Zwierzchowska
Head of Sales
Gorenje Polska Sp. z o.o
Tel.: 606 891 731
kinga.zwierzchowska@gorenje.com
Wojciech Skrok
Account Manager
Cohn & Wolfe
Tel.: 785 300 011
wojciech.skrok@cohnwolfe.pl
Premiery dystrybutora 4cv z okazji zbliżających się komunii
EZVIZ ze Złotym Laurem Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządza
Pozamiatane! Flagowy Roborock S8 MaxV Ultra już w sprzedaży
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.