Poznaj limitowaną edycję przysmaków od M&M’s®!
Z myślą o Wielkanocy Mars Wrigley przygotował limitowaną ofertę produktów kultowej marki M&M’s®. Wyglądem i formą z pewnością zainspirują one chwile codziennego szczęścia w tym wyjątkowym okresie. Produkty doskonale sprawdzą się jako słodkie przekąski do dzielenia się z bliskimi oraz jako element kolorowych świątecznych dekoracji.
Na sklepowych półkach można już znaleźć M&M’s Speckled Eggs - jajeczka z czekolady pokryte nakrapianą skorupką. Dzięki pastelowym, wiosennym barwom doskonale wpasowują się w klimat Świąt oraz popularny od kilku lat trend dekoracyjny. Produkty dostępne są w dwóch wariantach opakowań: 45g oraz 80g.
Nie zabrakło także M&M's Choco Moulded Eggs, czyli czekoladowych jajeczek z zatopionymi w środku kolorowymi drażetkami M&M’s®. Każde jajeczko z paczki zapakowane jest pojedynczo, dzięki czemu można ich użyć np. jako dekoracji wielkanocnego koszyczka. Co więcej, świetnie sprawdzą się podczas świątecznej zabawy w poszukiwanie jajek, która z roku na rok zyskuje coraz większą popularność w Polsce. Produkt dostępny jest w opakowaniu 70g.
Dodatkowo, w tegorocznej ofercie świątecznej pojawiły się dwa nowe produkty – czekoladowe figurki wypełnione małymi drażetkami M&M’s®. Ich forma inspirowana jest tradycją wielkanocnego zajączka. Przysmak dostępny jest w dwóch zabawnych wzorach – z kurczątkiem oraz właśnie z zajączkiem.
Produkty M&M’s® z wielkanocnej edycji limitowanej są już dostępne w szerokiej dystrybucji. Dodatkowo, w wybranych sklepach w okresie przedświątecznym pojawią się specjalne, wielkanocne ekspozycje marki.
Startuje MaverickFest – wydarzenie twórców RestaurantWeekⓇ! Czym zaskoczy?
Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel – podaruj słodkie chwile na Święta!
Działalność biznesowa a postawy konsumentów: jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie
Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem działalności firm produkcyjnych w Polsce – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BASF Polska. Pomimo wysokiego poziomu takich deklaracji jedynie 10 proc. przedsiębiorstw ma już wdrożoną strategię w tym obszarze. Wiele podmiotów, zwłaszcza mniejszych, nie widzi korzyści z tym związanych. Aby wspierać firmy w transformacji ku zrównoważonemu rozwojowi, BASF Polska prowadzi program „Razem dla Planety”, który promuje i nagradza ekologiczne rozwiązania oraz zachęca do dzielenia się doświadczeniami w tym obszarze.
Ochrona środowiska
Fundusze Norweskie wspierają innowacje w polskich firmach. Ponad 200 projektów otrzymało granty o wartości 92 mln euro
Ponad 200 projektów dofinansowanych kwotą 92 mln euro – taki jest bilans wsparcia z programu „Rozwój przedsiębiorczości i innowacje” z Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014–2021. Mikro-, małe i średnie firmy mogły za pośrednictwem PARP otrzymać granty na realizację innowacyjnych projektów związanych z ochroną środowiska, jakością wód oraz poprawiających jakość życia. – Firmy, które skorzystały z Funduszy Norweskich, odnotowały korzyści biznesowe, efekty środowiskowe, ale też pozabiznesowe, społeczne – ocenia Maja Wasilewska z PARP.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja nie zastąpi pisarzy. Nie tworzy literatury, tylko książki dla zabicia czasu
Kwestia wykorzystania dzieł pisarzy do trenowania algorytmów sztucznej inteligencji budzi coraz większe kontrowersje. Część autorów kategorycznie zabrania takiego używania swoich prac, inni godzą się na to w zamian za proponowane przez niektóre wydawnictwa honoraria. Literaci są jednak zgodni co do tego, że teksty pisane przez SI nigdy nie wejdą do kanonu literatury pięknej. Technologia nie stworzy bowiem nowej wartości artystycznej, lecz powieli już istniejące schematy.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.