Poznań czwartym miastem na mapie Polski, w którym można oddać iPhona do SPA
38PR & Content Communication
Gdańska 47/49 budynek D
90-729 Łódź
paulina.stepien|38pr.pl| |paulina.stepien|38pr.pl
505 313 324
www.38pr.pl
Ponadto 100 pierwszych osób otrzyma szkło ochronne na wyświetlacz telefonu. Poznański salon iMad powstał w nowoczesnym kompleksie biurowym Nowy Rynek. Lokalizacja nie jest przypadkowa, bo miejsce to oferuje kompleksowe rozwiązania dla biznesu w zakresie ochrony i naprawy sprzętu Apple. Klienci będą też mogli skorzystać z atrakcyjnej oferty najmu produktów tej marki.
Od środy, 20 października, użytkownicy sprzętu Apple, a także osoby planujące zakup produktów tej marki, mogą skorzystać z bogatej oferty salonu iMad. To oprócz wspomnianego iPhone SPA, szereg atrakcyjnych rozwiązań, takich jak:
- elastyczny najem iPhonów z opcją wymiany na nowy model już po roku,
- produkty ochronne gwarantujące naprawę urządzenia w przypadku jego uszkodzenia lub zalania,
- autoryzowane naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne sprzętu Apple - nawet do 1 godziny,
- oferta trade-in, która pozwala wymienić smartfon na zniżkę na zakup nowego sprzętu,
- wsparcie doradców przy zakupie sprzętu dopasowanego do indywidualnych potrzeb.
„Usługa SPA dla iPhona to unikatowe rozwiązanie, które cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem w pozostałych salonach naszej marki. Od teraz mają do niej dostęp także poznaniacy. Ponadto mogą oni skorzystać z najmu iPhona 12 pro z ochroną wyświetlacza. To sposób na pozyskanie nowego sprzętu, w bardzo atrakcyjnej cenie” – powiedział Jakub Hanuszewski, Store Manager iMad w Poznaniu.
Szereg korzyści dla biznesu
Przedsiębiorcy mogą w nowym salonie skorzystać z oferty iMad@Work. Polega ona na pozyskaniu sprzętu w ramach abonamentu, dzięki czemu nie wydajemy jednorazowo dużej kwoty, a zaoszczędzone środki możemy przeznaczyć na inwestycje w biznes. Otrzymujemy sprzęt w pełni skonfigurowany i gotowy do pracy, który w razie awarii lub uszkodzenia zostanie wymieniony na nowy.
Umowę najmu można podpisać na 24 miesiące. Przed jej zakończeniem klient decyduje, czy chce zwrócić sprzęt, czy go wykupić. Dodatkowo po 12 miesiącach istnieje też opcja wymiany urządzenia na np. nowszy model. W ofercie najmu klienci mogą wybierać pośród różnych produktów marki Apple – iPhone’ów czy iPadów, ale także MacBooków.
„Oferujemy rozwiązania, które pozwalają firmom pozyskać sprzęt oraz oprogramowanie, dopasowane do potrzeb organizacji, w ramach stałej, miesięcznej subskrypcji. Dodatkowo zapewniamy wsparcie IT przez całą dobą oraz backup i bezpieczeństwo danych. Dzięki temu firma nie martwi się o bardzo ważny w dzisiejszych czasach, cyfrowy aspekt pracy, a może skupić się na rozwoju swojego biznesu” – powiedział Bartłomiej Żebrowski, General Manager iMad.
Informacja o iMad Sp. z o.o.:
iMad to autoryzowany sprzedawca i serwis urządzeń firmy Apple, działający na rynku od 10 lat. Firma posiada salony w Warszawie, Krakowie, Katowicach i Poznaniu. Świadczy szereg profesjonalnych usług zarówno dla użytkowników detalicznych, jak i dla firm. Oferuje m.in. usługę ochrony urządzeń, naprawy serwisowe w tym gwarancyjne, usługę trade-in oraz najem sprzętu i leasing. Więcej informacji o iMad można znaleźć na www.imad.pl.
iMad jest częścią Digital Care Group, największego na polskim rynku dostawcy usług dla urządzeń mobilnych, działającego od 2012 roku. Digital Care Group współpracuje z sieciami telefonii komórkowej, producentami urządzeń mobilnych oraz ich dystrybutorami. Aktualnie firma działa na 13 rynkach w Europie, Azji i Afryce i łącznie obsługuje na całym świecie ponad 3,8 mln klientów.
Poznański salon iMad, zlokalizowany przy ul. Matyi 8, działa od poniedziałku do piątku, w godz. 9.00-19.00 i soboty, w godz. 10.00-15.00. Aby mieć gwarancję dostępności konsultanta podczas naszej wizyty, można umówić ją w dogodnym dla nas terminie poprzez aplikację Booksy.
Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.