Poznań czwartym miastem na mapie Polski, w którym można oddać iPhona do SPA
38PR & Content Communication
Gdańska 47/49 budynek D
90-729 Łódź
paulina.stepien|38pr.pl| |paulina.stepien|38pr.pl
505 313 324
www.38pr.pl
Ponadto 100 pierwszych osób otrzyma szkło ochronne na wyświetlacz telefonu. Poznański salon iMad powstał w nowoczesnym kompleksie biurowym Nowy Rynek. Lokalizacja nie jest przypadkowa, bo miejsce to oferuje kompleksowe rozwiązania dla biznesu w zakresie ochrony i naprawy sprzętu Apple. Klienci będą też mogli skorzystać z atrakcyjnej oferty najmu produktów tej marki.
Od środy, 20 października, użytkownicy sprzętu Apple, a także osoby planujące zakup produktów tej marki, mogą skorzystać z bogatej oferty salonu iMad. To oprócz wspomnianego iPhone SPA, szereg atrakcyjnych rozwiązań, takich jak:
- elastyczny najem iPhonów z opcją wymiany na nowy model już po roku,
- produkty ochronne gwarantujące naprawę urządzenia w przypadku jego uszkodzenia lub zalania,
- autoryzowane naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne sprzętu Apple - nawet do 1 godziny,
- oferta trade-in, która pozwala wymienić smartfon na zniżkę na zakup nowego sprzętu,
- wsparcie doradców przy zakupie sprzętu dopasowanego do indywidualnych potrzeb.
„Usługa SPA dla iPhona to unikatowe rozwiązanie, które cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem w pozostałych salonach naszej marki. Od teraz mają do niej dostęp także poznaniacy. Ponadto mogą oni skorzystać z najmu iPhona 12 pro z ochroną wyświetlacza. To sposób na pozyskanie nowego sprzętu, w bardzo atrakcyjnej cenie” – powiedział Jakub Hanuszewski, Store Manager iMad w Poznaniu.
Szereg korzyści dla biznesu
Przedsiębiorcy mogą w nowym salonie skorzystać z oferty iMad@Work. Polega ona na pozyskaniu sprzętu w ramach abonamentu, dzięki czemu nie wydajemy jednorazowo dużej kwoty, a zaoszczędzone środki możemy przeznaczyć na inwestycje w biznes. Otrzymujemy sprzęt w pełni skonfigurowany i gotowy do pracy, który w razie awarii lub uszkodzenia zostanie wymieniony na nowy.
Umowę najmu można podpisać na 24 miesiące. Przed jej zakończeniem klient decyduje, czy chce zwrócić sprzęt, czy go wykupić. Dodatkowo po 12 miesiącach istnieje też opcja wymiany urządzenia na np. nowszy model. W ofercie najmu klienci mogą wybierać pośród różnych produktów marki Apple – iPhone’ów czy iPadów, ale także MacBooków.
„Oferujemy rozwiązania, które pozwalają firmom pozyskać sprzęt oraz oprogramowanie, dopasowane do potrzeb organizacji, w ramach stałej, miesięcznej subskrypcji. Dodatkowo zapewniamy wsparcie IT przez całą dobą oraz backup i bezpieczeństwo danych. Dzięki temu firma nie martwi się o bardzo ważny w dzisiejszych czasach, cyfrowy aspekt pracy, a może skupić się na rozwoju swojego biznesu” – powiedział Bartłomiej Żebrowski, General Manager iMad.
Informacja o iMad Sp. z o.o.:
iMad to autoryzowany sprzedawca i serwis urządzeń firmy Apple, działający na rynku od 10 lat. Firma posiada salony w Warszawie, Krakowie, Katowicach i Poznaniu. Świadczy szereg profesjonalnych usług zarówno dla użytkowników detalicznych, jak i dla firm. Oferuje m.in. usługę ochrony urządzeń, naprawy serwisowe w tym gwarancyjne, usługę trade-in oraz najem sprzętu i leasing. Więcej informacji o iMad można znaleźć na www.imad.pl.
iMad jest częścią Digital Care Group, największego na polskim rynku dostawcy usług dla urządzeń mobilnych, działającego od 2012 roku. Digital Care Group współpracuje z sieciami telefonii komórkowej, producentami urządzeń mobilnych oraz ich dystrybutorami. Aktualnie firma działa na 13 rynkach w Europie, Azji i Afryce i łącznie obsługuje na całym świecie ponad 3,8 mln klientów.
Poznański salon iMad, zlokalizowany przy ul. Matyi 8, działa od poniedziałku do piątku, w godz. 9.00-19.00 i soboty, w godz. 10.00-15.00. Aby mieć gwarancję dostępności konsultanta podczas naszej wizyty, można umówić ją w dogodnym dla nas terminie poprzez aplikację Booksy.

5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Konkurencyjność firm wśród najważniejszych zadań dla kolejnego budżetu UE. Komisja szuka nowych źródeł dochodów
Przed budżetem na kolejną siedmioletnią perspektywę stoi szereg wyzwań. Jednym z nich są potrzeby zwiększania wydatków na obronność i zbrojenia oraz na wsparcie konkurencyjności europejskich firm. Jednocześnie dla zaspokojenia rosnących potrzeb w priorytetowych obszarach konieczne są nowe źródła dochodów.
Transport
Dostawy elektrykiem w centrum Warszawy. DACHSER wprowadził do Polski swój bezemisyjny program

Drogowy, morski, lotniczy i kolejowy transport towarów odpowiada dziś za około 8 proc. światowych emisji CO2, a po uwzględnieniu infrastruktury logistycznej takiej jak magazyny czy porty udział ten wzrasta do 11 proc. – wynika z danych Massachusetts Institute of Technology. Transformacja sektora transportowego ma więc istotne znaczenie dla redukcji emisji, a wśród kluczowych działań przewoźników jest elektryfikacja ich flot. Firma logistyczna DACHSER wprowadza w Polsce zrównoważoną koncepcję bezemisyjnych dostaw i uruchamia dostawy elektrykiem w centrum Warszawy.
Media i PR
Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.