Poznań czwartym miastem na mapie Polski, w którym można oddać iPhona do SPA
38PR & Content Communication
Gdańska 47/49 budynek D
90-729 Łódź
paulina.stepien|38pr.pl| |paulina.stepien|38pr.pl
505 313 324
www.38pr.pl
Ponadto 100 pierwszych osób otrzyma szkło ochronne na wyświetlacz telefonu. Poznański salon iMad powstał w nowoczesnym kompleksie biurowym Nowy Rynek. Lokalizacja nie jest przypadkowa, bo miejsce to oferuje kompleksowe rozwiązania dla biznesu w zakresie ochrony i naprawy sprzętu Apple. Klienci będą też mogli skorzystać z atrakcyjnej oferty najmu produktów tej marki.
Od środy, 20 października, użytkownicy sprzętu Apple, a także osoby planujące zakup produktów tej marki, mogą skorzystać z bogatej oferty salonu iMad. To oprócz wspomnianego iPhone SPA, szereg atrakcyjnych rozwiązań, takich jak:
- elastyczny najem iPhonów z opcją wymiany na nowy model już po roku,
- produkty ochronne gwarantujące naprawę urządzenia w przypadku jego uszkodzenia lub zalania,
- autoryzowane naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne sprzętu Apple - nawet do 1 godziny,
- oferta trade-in, która pozwala wymienić smartfon na zniżkę na zakup nowego sprzętu,
- wsparcie doradców przy zakupie sprzętu dopasowanego do indywidualnych potrzeb.
„Usługa SPA dla iPhona to unikatowe rozwiązanie, które cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem w pozostałych salonach naszej marki. Od teraz mają do niej dostęp także poznaniacy. Ponadto mogą oni skorzystać z najmu iPhona 12 pro z ochroną wyświetlacza. To sposób na pozyskanie nowego sprzętu, w bardzo atrakcyjnej cenie” – powiedział Jakub Hanuszewski, Store Manager iMad w Poznaniu.
Szereg korzyści dla biznesu
Przedsiębiorcy mogą w nowym salonie skorzystać z oferty iMad@Work. Polega ona na pozyskaniu sprzętu w ramach abonamentu, dzięki czemu nie wydajemy jednorazowo dużej kwoty, a zaoszczędzone środki możemy przeznaczyć na inwestycje w biznes. Otrzymujemy sprzęt w pełni skonfigurowany i gotowy do pracy, który w razie awarii lub uszkodzenia zostanie wymieniony na nowy.
Umowę najmu można podpisać na 24 miesiące. Przed jej zakończeniem klient decyduje, czy chce zwrócić sprzęt, czy go wykupić. Dodatkowo po 12 miesiącach istnieje też opcja wymiany urządzenia na np. nowszy model. W ofercie najmu klienci mogą wybierać pośród różnych produktów marki Apple – iPhone’ów czy iPadów, ale także MacBooków.
„Oferujemy rozwiązania, które pozwalają firmom pozyskać sprzęt oraz oprogramowanie, dopasowane do potrzeb organizacji, w ramach stałej, miesięcznej subskrypcji. Dodatkowo zapewniamy wsparcie IT przez całą dobą oraz backup i bezpieczeństwo danych. Dzięki temu firma nie martwi się o bardzo ważny w dzisiejszych czasach, cyfrowy aspekt pracy, a może skupić się na rozwoju swojego biznesu” – powiedział Bartłomiej Żebrowski, General Manager iMad.
Informacja o iMad Sp. z o.o.:
iMad to autoryzowany sprzedawca i serwis urządzeń firmy Apple, działający na rynku od 10 lat. Firma posiada salony w Warszawie, Krakowie, Katowicach i Poznaniu. Świadczy szereg profesjonalnych usług zarówno dla użytkowników detalicznych, jak i dla firm. Oferuje m.in. usługę ochrony urządzeń, naprawy serwisowe w tym gwarancyjne, usługę trade-in oraz najem sprzętu i leasing. Więcej informacji o iMad można znaleźć na www.imad.pl.
iMad jest częścią Digital Care Group, największego na polskim rynku dostawcy usług dla urządzeń mobilnych, działającego od 2012 roku. Digital Care Group współpracuje z sieciami telefonii komórkowej, producentami urządzeń mobilnych oraz ich dystrybutorami. Aktualnie firma działa na 13 rynkach w Europie, Azji i Afryce i łącznie obsługuje na całym świecie ponad 3,8 mln klientów.
Poznański salon iMad, zlokalizowany przy ul. Matyi 8, działa od poniedziałku do piątku, w godz. 9.00-19.00 i soboty, w godz. 10.00-15.00. Aby mieć gwarancję dostępności konsultanta podczas naszej wizyty, można umówić ją w dogodnym dla nas terminie poprzez aplikację Booksy.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie
Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Media i PR
Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.