Komunikaty PR

Ponad 5000 zewnętrznych automatów paczkowych Infinity

2023-10-19  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.05 MB )

DPD Polska rozszerza współpracę z operatorem automatów paczkowych, SwipBox. Dla klientów jest już dostępnych ponad 5 tys. wolnostojących i bezdotykowych urządzeń Infinity. Są one częścią sieci DPD Pickup, liczącej obecnie ponad 25 tys. punktów.

Automaty SwipBox Infinity są bardzo łatwe w konfiguracji i mogą być instalowane w miejscach do tej pory zupełnie niedostępnych dla tego typu urządzeń. Działają 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu. Urządzenia są niewielkie i mają konstrukcję modułową. Nie wymagają podłączenia do prądu, ponieważ są zasilane przez wbudowany akumulator. Ponadto, są przyjazne dla środowiska i można je obsługiwać bezdotykowo za pomocą smarftona dzięki dedykowanej aplikacji mobilnej, która komunikuje się z urządzeniem przez Bluetooth. Aplikacja DPD Mobile daje niemal nieograniczone możliwości w zakresie zarządzania paczką w czasie rzeczywistym. Rozwiązanie Infinity ułatwia natomiast szybkie skalowanie sieci automatów ze względu na elastyczność i intuicyjność.

Dla naszych klientów tworzymy najbardziej dostępną sieć nadań i odbiorów w Polsce – DPD Pickup, która wchodzi w kolejny, intensywny etap rozwoju. Nasze automaty paczkowe są wyjściem naprzeciw oczekiwań klientów, ceniących sobie komfort oraz wygodę w zakresie nadania oraz zwrotu paczki. Selektywnie i zgodnie z lokalnymi potrzebami klientów dobieramy lokalizacje w celu zbudowania gęstej sieci automatów, ponieważ wierzymy w hasło – „bliżej jest lepiej”. Dzieki aplikacji DPD Mobile, można wygodnie nadać i odebrać paczkę z automatu, ale nie tylko. DPD Mobile oferuje bowiem praktyczne funkcje, jak możliwość śledzenia, nadania i zarządzania przesyłką w czasie rzeczywistym. Jeśli zmieniają się nasze plany, paczka może zostać przekierowana do najbliższego dogodnego punktu odbioru i odebrana tego samego dnia – komentuje Łukasz Zembowicz, członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu w DPD Polska.

Rozwój sieci automatów Infinity w Polsce, dzięki udanej współpracy z tak uznaną marką, jak DPD Polska, to dla nas szczególny powód do dumy. Nasze partnerstwo podnosi komfort oraz zwiększa wygodę użytkowników końcowych. Zyskuje także cały rynek e-commerce poprzez dodatkowe opcje przesyłek. DPD Polska od zawsze stawia na nowe technologie i innowacyjne rozwiązania. Wspólnie robimy ogromny krok naprzód, skutecznie implementując technologię Infinity. Gęsto rozmieszczona sieć automatów jest w stanie wyczerpać potrzeby związane z liczbą przesyłek w danej lokalizacji. Dzięki niskim kosztom instalacji, która realizowana jest w naszym przypadku przez jednego człowieka – w sytuacji braku dostępnych skrytek, możemy w trybie natychmiastowym dostawić kolejny moduł i tym samym zwiększyć pojemność dostępną w danej lokalizacji – dodaje Michał Czechowski, dyrektor zarządzający SwipBox Polska.

Technologia Infinity pozwala także na instalację automatów tymczasowych w miejscach, w których występuje wysoka sezonowość – nad morzem czy w górach. Poza sezonem, w takich lokalizacjach potrzebna jest dużo mniejsza pojemność. Wszystko odbywa się bardzo niskim kosztem, co nie jest możliwe z wykorzystaniem standardowej technologii automatów paczkowych, wymagających dużej przestrzeni, podłączenia prądu oraz drogiego przygotowania podłoża.

DPD Polska posiada ponad 30 lat doświadczenia zdobytego na rynku polskim, sukcesywnie  inwestując w infrastrukturę logistyczną, nowoczesne, zielone technologie oraz tworząc korzystną i kompletną ofertę dla firm i klientów indywidualnych. Będąc cześcia Geopost, DPD Polska wspiera wymianę handlową i rozwój biznesu, szczególnie e-commerce, również w wymiarze międzynarodowym. SwipBox jest obecny na polskim rynku od 2018 r. Duński producent i operator automatów dysponuje własnym zapleczem programistycznym, dostarczając rozwiązania sprzętowe oraz software’owe w ponad 60 krajach na całym świecie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity Biuro prasowe
2024-12-20 | 14:00

DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity

Przedświąteczny szczyt paczkowy obrazuje obecne znaczenie usług kurierskich oraz potrzeby klientów w zakresie elastycznych rozwiązań logistycznych, szczególnie wspierających
Handel Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii
2024-12-09 | 17:00

Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii

Nowa umowa na linii Posten Bring x SwipBox wzmacnia obecność Posten Bring w Skandynawii, zapewniając klientom we wszystkich trzech krajach (Szwecja, Norwegia, Dania) dogodny dostęp do
Handel Startuje MaverickFest – wydarzenie twórców RestaurantWeekⓇ! Czym zaskoczy?
2024-11-27 | 13:10

Startuje MaverickFest – wydarzenie twórców RestaurantWeekⓇ! Czym zaskoczy?

Rusza zimowa edycja Chef’s Menu, czyli MaverickFest – wyjątkowe wydarzenie stworzone przez twórców RestaurantWeekⓇ, które pozwala odkrywać najlepsze, starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.