Ponad 24 miliony uczestników webinarów na polskiej platformie na całym świecie t

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Okazuje się także, że w od stycznia do listopada tego roku słowo „webinar” zostało wspomniane przez polskich internautów ponad 406 tys. razy. Dla porównania, w roku 2020 było to 205 tys., co oznacza wzrost aż o 66 proc**.
Rekordowy zarobek na webinarze i miliony uczestników webinarów
Obecna sytuacja pandemiczna oraz cyfrowa transformacja przyczyniły się do rosnącej popularności webinarów - można wykorzystać je bowiem do prowadzenia wszelkiego rodzaju działań, które dotychczas odbywały się głównie na żywo, takich jak m.in. szkolenia, kursy, nauka zdalna, konferencje lub prezentacje produktów. I stąd także stały się one dla wielu źródłem zarobku. Jak podaje ClickMeeting, rekordowy zysk z pojedynczego webinaru, przeprowadzonego za pośrednictwem należącej do firmy platformy, odnotowano w Wielkiej Brytanii - wyniósł on 19 180 GBP. Z kolei w Polsce było to ponad 60 tys. zł. Co więcej, tylko w roku 2021 w wydarzeniach za pośrednictwem narzędzia poprowadzono niemal 2 miliony webinarów, w których wzięło udział 24,5 mln uczestników.
- Poprzedni rok zdecydowanie był rokiem spektakularnych wzrostów w materii webinarów, natomiast w tym zauważamy trend stabilizacyjny. Choć część wydarzeń już zaczęła odbywać się na żywo lub w dużej mierze hybrydowo, to webinary stały się dla uczestników głównym miejscem zdobywania wiedzy, a dla prowadzących – miejscem jej przekazywania, także odpłatnie. Ta forma spotkań online na stałe wpisała się w naszą rzeczywistość - mówi Dominika Paciorkowska, Dyrektor Zarządzająca i Członek Zarządu ClickMeeting.
*dane z SentiOne
**dane z SentiOne

5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Konkurencyjność firm wśród najważniejszych zadań dla kolejnego budżetu UE. Komisja szuka nowych źródeł dochodów
Przed budżetem na kolejną siedmioletnią perspektywę stoi szereg wyzwań. Jednym z nich są potrzeby zwiększania wydatków na obronność i zbrojenia oraz na wsparcie konkurencyjności europejskich firm. Jednocześnie dla zaspokojenia rosnących potrzeb w priorytetowych obszarach konieczne są nowe źródła dochodów.
Transport
Dostawy elektrykiem w centrum Warszawy. DACHSER wprowadził do Polski swój bezemisyjny program

Drogowy, morski, lotniczy i kolejowy transport towarów odpowiada dziś za około 8 proc. światowych emisji CO2, a po uwzględnieniu infrastruktury logistycznej takiej jak magazyny czy porty udział ten wzrasta do 11 proc. – wynika z danych Massachusetts Institute of Technology. Transformacja sektora transportowego ma więc istotne znaczenie dla redukcji emisji, a wśród kluczowych działań przewoźników jest elektryfikacja ich flot. Firma logistyczna DACHSER wprowadza w Polsce zrównoważoną koncepcję bezemisyjnych dostaw i uruchamia dostawy elektrykiem w centrum Warszawy.
Media i PR
Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.