Polska premiera realme GT 7 Pro już 26 listopada
Podczas wydarzenia marka zaprezentuje realme GT 7 Pro, pierwszy na europejskim rynku smartfon z procesorem Snapdragon 8 Elite. Ten flagowy model wyznacza nowe standardy wydajności i fotografii mobilnej, oferując użytkownikom zupełnie nowe doświadczenia w wyjątkowo konkurencyjnej cenie.
Rewolucja w technologii wyświetlaczy dzięki współpracy z Samsungiem
Nowy smartfon realme GT 7 Pro zachwyca imponującym 6,78-calowy wyświetlacz Samsung Eco² OLED, który oferuje żywe kolory i energooszczędność. Ekran, opracowany we współpracy z firmą Samsung, wyróżnia się częstotliwością odświeżania 120 Hz oraz natychmiastową częstotliwością próbkowania dotyku 2600 Hz, co zapewnia płynne wizualizacje i ultra-reaktywny dotyk. Szczytowa jasność na poziomie 6500 nitów gwarantuje doskonałą widoczność nawet w bezpośrednim świetle słonecznym, a technologia 2160 Hz PWM zmniejsza zmęczenie oczu podczas długotrwałego użytkowania.
Ekran realme GT 7 Pro cechuje się o 120% szerszym gamutem DCI-P3. Dzięki temu prezentuje żywszą
i bogatszą gamę kolorów, co sprawia, że jest to najbardziej kolorowy wyświetlacz w branży. Dodatkowo, realme GT 7 Pro obsługuje HDR10+ i Dolby Vision, co podnosi jakość obrazu dzięki lepszemu kontrastowi i dokładności kolorów.
Co ważne, jest to pierwszy raz, kiedy technologia ekranu ze składanych smartfonów, które kosztują powyżej 2000 €, została zastosowana w nieskładanym urządzeniu. Dzięki temu realme GT 7 Pro na redefiniuje wrażenia wizualne i ustanawia nowe standardy doskonałości wyświetlacza.
Czarny Koń AI: Pierwszy flagowiec ze Snapdragonem 8 Elite o niezrównanej wydajności
realme GT 7 Pro, jako pierwszy smartfon na europejskim rynku napędzany przełomowym chipsetem Snapdragon 8 Elite, pozycjonuje się jako flagowiec wydajności AI, przesuwając granice możliwości smartfonów opartych na sztucznej inteligencji. Dzięki szerokiej gamie zaawansowanych funkcji AI, model ten aspiruje do miana „Czarnego Konia AI”, który zrewolucjonizuje branżę.
realme GT 7 Pro integruje AI w obszarach efektywności, fotografii i gier, oferując innowacje funkcje takie jak Szkickownik AI, umożliwiającą przekształcanie szkiców w szczegółowe obrazy, AI Motion Deblur i AI Telephoto Ultra Clarity zapewniającą ostre i precyzyjne zdjęcia oraz AI Game Super Resolution, która podnosi jakość wizualną nawet do 1.5K i dostarcza wciągające doświadczenie podczas grania.
realme UI 6.0: Płynne i intuicyjne doświadczenie z personalizacją wspieraną przez AI
realme GT 7 Pro debiutuje z realme UI 6.0, oferując harmonijne połączenie płynnego interface’u i zaawansowanych funkcji AI. Dzięki adaptacyjnym kolorom i żywym animacjom zapewnia bardziej dynamiczne i spersonalizowane wrażenia użytkownika. Nowa funkcja Flux Themes umożliwia głęboką personalizację ikon, ekranów blokady i tapet, a ulepszone Live Alerts dostarczają aktualizacje w czasie rzeczywistym bez potrzeby przełączania aplikacji.
Konkurencyjna cena
realme GT 7 Pro oferuje niezrównane połączenie flagowych funkcji w wyjątkowo konkurencyjnej cenie, co czyni go wyróżniającym się wyborem na rynku smartfonów. Dodatkowo, podczas premiery 26 listopada, GT 7 Pro zaprezentuje atrakcyjną ofertę dla pierwszych klientów.
realme partnerem polskiej transmisji zmagań CS:GO na kanałach “izaka”
Funkcja Circle to Search już dostępna na wybranych smartfonach Motorola
realme GT 7 Pro – flagowiec z procesorem Snapdragon 8 Elite: wydajność Androida
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.