Polska premiera odpornego i cienkiego smartwatcha Niceboy

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Globalny rynek smartwatchy według najnowszych prognoz wzrośnie do 2027 r. do 84 mld dolarów. Nowością w polskiej ofercie czeskiej marki Niceboy jest zegarek X-fit Watch 2, który został wyposażony w akumulator 200 mAh, Bluetooth 5.0 oraz ochronę IP68. Wytrzymałość urządzenia podnosi zastosowany w kopercie stop cynku – metalu, który wyróżnia duża odporność. Zegarek posiada funkcję monitorowaniu snu oraz system analizy bilansu płynów, a także aż 23 tryby sportowe.
Z najnowszych danych wynika, że globalny rynek smartwatchy wzrośnie z 60,1 mld dolarów w 2022 r. do 64,4 mld dolarów w 2023 r. przy skumulowanej rocznym wskaźniku wzrostu (CAGR) na poziomie 7,1 proc. Jednocześnie według przewidywań do 2027 r. wzrośnie on do 84 mld dolarów przy CAGR na poziomie 6,9 proc. Z raportu wynika, że rosnąca świadomość zdrowotna konsumentów jest kluczowym czynnikiem napędzającym rozwój rynku smartwatchy. Firma 4cv – dystrybutor elektroniki użytkowej – wprowadza na polski rynek smartwatche czeskiej marki Niceboy.
Wodoodporność IP68 oraz wytrzymała, metalowa koperta
Niceboy X-fit Watch 2 wyposażony jest w akumulator o pojemności 200 mAh, który pozwala nawet na 10 dni nieprzerwanej pracy. W zegarku zastosowano magnetyczne złącze ładowania, co podnosi komfort jego użytkowania. Smartwatch posiada Bluetooth 5.0, który gwarantuje zasięg do 10 metrów, dzięki czemu użytkownik utrzymuje kontrolę nad połączeniami oraz powiadomieniami bez konieczności, aby telefon nieustannie znajdował się w zasięgu ręki.
W smartwatchu Niceboy zastosowano ochronę IP68, co oznacza, że urządzenie jest w pełni chronione przed pyłem, a także odporne nie tylko na zachlapania i deszcz, lecz także całkowite zanurzenie w wodzie na głębokość do 3 metrów. Trwałość zegarka dodatkowo podnosi materiał wykorzystany w kopercie. Wykonana jest ona ze stopu cynku – metalu, który charakteryzuje się dużą wytrzymałością i wysoką odpornością na korozję, czyli stopniowe niszczenie materiałów, zachodzące na ich powierzchni na skutek działania otaczającego środowiska.
Kompaktowy rozmiar oraz funkcje monitorujące zdrowie kobiet
Grubość koperty smartwatcha Niceboy to jedynie 9 mm, dzięki czemu jest on odpowiedni także dla użytkowników preferujących kompaktowe zegarki. Smartwatch posiada funkcje kontroli cyklu miesiączkowego, co umożliwia łatwe monitorowanie zdrowia u kobiet. Urządzenie wyposażone jest w funkcję monitowaniu snu oraz system analizy bilansu płynów. Przypomnienie o regularnym piciu wody wspiera wyrabianie zdrowych nawyków. Niceboy X-fit Watch 2 posiada aż 23 tryby sportowe, takie jak gimnastyka, joga, taniec czy kajak. Dodatkowo zegarek posiada opcje pomiaru tętna oraz ciśnienia i natlenienia krwi. Smartwatch Niceboy X-fit Watch 2 dostępny jest w kolorze czarnym w cenie 239 zł w Media Expert.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries

STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Konsument
Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.