Polska premiera maszynki do lodów Cecotec Gelacy 1500 Touch

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Letnią nowością na naszym rynku jest maszynka do lodów hiszpańskiej marki Cecotec. Model Gelacy 1500 Touch charakteryzuje pojemny, półtoralitrowy zbiornik, umożliwiający przygotowanie dużej porcji lodów oraz mocny, 150-watowy silnik. Urządzenie wyposażono w system kompresowy, ostrze mieszające z żywicy acetalowej, a także dotykowy panel sterujący oraz wyświetlacz LED. Polskim dystrybutorem marki Cecotec jest firma 4cv Mobile.
Półtora litra domowych lodów gotowe w pół godziny
Maszynka Cecotec Gelacy 1500 Touch pozwala przygotować lodów w ulubionym w zaledwie 30 minut. Urządzenie posiada wydajny silnik 150 W. Dzięki zbiornikowi o pojemności 1,5 litra możliwe jest przygotowanie dużej porcji deseru. W maszynce Cecotec zastosowano system kompresowy, który umożliwia pracę bez konieczności wstępnego zamrażania wyjmowanych misek.
Wygoda dzięki dotykowemu sterowaniu i wyświetlaczowi LED
Ostrze mieszające wykorzystane w Cecotec Gelacy 1500 Touch są wykonane z wysokiej jakości żywicy acetalowej, dzięki czemu przygotowywane w maszynce lody mają jednolitą i kremową konsystencję. Komfort obsługi podnosi zastosowanie w urządzeniu dotykowego panelu sterowania. Maszynka jest wyposażona w czytelny wyświetlacz LED oraz okno kontrolne, umożliwiające śledzenie procesu przygotowania lodów i wygodne dokładanie składników.
Maszynka do lodów Cecotec Gelacy 1500 Touch ma wymiary 38x22x26 cm oraz waży ok. 1,7 kg. Urządzenie jest dostępne w srebrno-czarnej wersji kolorystycznej w cenie 1 112 zł.

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem
Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Media i PR
Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.