Polska premiera maszynki do lodów Cecotec Gelacy 1500 Touch

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Letnią nowością na naszym rynku jest maszynka do lodów hiszpańskiej marki Cecotec. Model Gelacy 1500 Touch charakteryzuje pojemny, półtoralitrowy zbiornik, umożliwiający przygotowanie dużej porcji lodów oraz mocny, 150-watowy silnik. Urządzenie wyposażono w system kompresowy, ostrze mieszające z żywicy acetalowej, a także dotykowy panel sterujący oraz wyświetlacz LED. Polskim dystrybutorem marki Cecotec jest firma 4cv Mobile.
Półtora litra domowych lodów gotowe w pół godziny
Maszynka Cecotec Gelacy 1500 Touch pozwala przygotować lodów w ulubionym w zaledwie 30 minut. Urządzenie posiada wydajny silnik 150 W. Dzięki zbiornikowi o pojemności 1,5 litra możliwe jest przygotowanie dużej porcji deseru. W maszynce Cecotec zastosowano system kompresowy, który umożliwia pracę bez konieczności wstępnego zamrażania wyjmowanych misek.
Wygoda dzięki dotykowemu sterowaniu i wyświetlaczowi LED
Ostrze mieszające wykorzystane w Cecotec Gelacy 1500 Touch są wykonane z wysokiej jakości żywicy acetalowej, dzięki czemu przygotowywane w maszynce lody mają jednolitą i kremową konsystencję. Komfort obsługi podnosi zastosowanie w urządzeniu dotykowego panelu sterowania. Maszynka jest wyposażona w czytelny wyświetlacz LED oraz okno kontrolne, umożliwiające śledzenie procesu przygotowania lodów i wygodne dokładanie składników.
Maszynka do lodów Cecotec Gelacy 1500 Touch ma wymiary 38x22x26 cm oraz waży ok. 1,7 kg. Urządzenie jest dostępne w srebrno-czarnej wersji kolorystycznej w cenie 1 112 zł.

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Konsument
Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy

Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.