Polska premiera maszynki do lodów Cecotec Gelacy 1500 Touch

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Letnią nowością na naszym rynku jest maszynka do lodów hiszpańskiej marki Cecotec. Model Gelacy 1500 Touch charakteryzuje pojemny, półtoralitrowy zbiornik, umożliwiający przygotowanie dużej porcji lodów oraz mocny, 150-watowy silnik. Urządzenie wyposażono w system kompresowy, ostrze mieszające z żywicy acetalowej, a także dotykowy panel sterujący oraz wyświetlacz LED. Polskim dystrybutorem marki Cecotec jest firma 4cv Mobile.
Półtora litra domowych lodów gotowe w pół godziny
Maszynka Cecotec Gelacy 1500 Touch pozwala przygotować lodów w ulubionym w zaledwie 30 minut. Urządzenie posiada wydajny silnik 150 W. Dzięki zbiornikowi o pojemności 1,5 litra możliwe jest przygotowanie dużej porcji deseru. W maszynce Cecotec zastosowano system kompresowy, który umożliwia pracę bez konieczności wstępnego zamrażania wyjmowanych misek.
Wygoda dzięki dotykowemu sterowaniu i wyświetlaczowi LED
Ostrze mieszające wykorzystane w Cecotec Gelacy 1500 Touch są wykonane z wysokiej jakości żywicy acetalowej, dzięki czemu przygotowywane w maszynce lody mają jednolitą i kremową konsystencję. Komfort obsługi podnosi zastosowanie w urządzeniu dotykowego panelu sterowania. Maszynka jest wyposażona w czytelny wyświetlacz LED oraz okno kontrolne, umożliwiające śledzenie procesu przygotowania lodów i wygodne dokładanie składników.
Maszynka do lodów Cecotec Gelacy 1500 Touch ma wymiary 38x22x26 cm oraz waży ok. 1,7 kg. Urządzenie jest dostępne w srebrno-czarnej wersji kolorystycznej w cenie 1 112 zł.

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.