Komunikaty PR

Polska premiera flagowca wydajności AI – realme GT 7 Pro

2024-11-26  |  12:00

Niezrównana wydajność dzięki Snapdragon 8 Elite

Procesor Snapdragon 8 Elite pozycjonuje realme GT 7 Pro jako lidera wydajności, osiągając w benchmarku AnTuTu wynik przekraczający 3 miliony - tym samym przewyższając iPhone'a 16 Pro Max i wyznaczając kamień milowy, w którym Android wygrywa z systemem iOS pod względem wszechstronnej mocy. Zbudowany w technologii procesowej 3 nm i ośmiordzeniowej architekturze 2+6 taktowanej zegarem ponad 4 GHz, chipset ten łączy wyjątkową szybkość i energooszczędność, zapewniając najwyższą wydajność opartą na sztucznej inteligencji i efektywność energetyczną.

 

Pionierskie, doskonałe obrazowanie całej sceny z pierwszym w branży trybem podwodnym

GT 7 Pro rewolucjonizuje fotografię smartfonową dzięki obiektywowi peryskopowemu Sony IMX882 i 3-krotnemu zoomowi optycznemu, zapewniając wyrazistość przewyższającą konkurentów. Najnowszy smartfon realme wprowadza również pierwszą w branży funkcję fotografii podwodnej z klasą szczelności IP69, która umożliwia fotografowanie na głębokości do 2 metrów przez 30 minut (producent rekomenduje stosowanie tego trybu w słodkiej wodzie).

 

Dodatkowo, flagowiec realme został wyposażony w innowacyjne tryby wspierane przez sztuczną inteligencję. Szybka migawka AI usprawnia fotografowanie akcji z niezrównaną prędkością i wyrazistością, obsługując do 30 zdjęć na sekundę z czasem otwarcia migawki 1/10 266 sekundy. Tryb widoczności w nocy AI gwarantuje wyraźne zdjęcia nawet w warunkach słabego oświetlenia. Natomiast funkcja Live Photo umożliwia szybsze i łatwiejsze dzielenie się momentami w mediach społecznościowych na platformach takich jak Instagram.

 

Innowacyjny wyświetlacz Eco² OLED PLUS we współpracy z firmą Samsung

Opracowany we współpracy z Samsung Display, 6,78-calowy wyświetlacz Eco² OLED w GT 7 Pro oferuje częstotliwość odświeżania 120 Hz, natychmiastową częstotliwość próbkowania dotyku 2600 Hz i szczytową jasność 6500 nitów - idealną do użytkowania ekranu smartfona nawet w bezpośrednim świetle słonecznym. Szersza gama kolorów DCI-P3 120% zapewnia żywe, realistyczne efekty wizualne, dzięki czemu urządzenie wypada znacznie lepiej na tle swoich konkurentów. Co więcej, obsługa HDR10+ i Dolby Vision podnosi jakość obrazu, a poczwórnie zakrzywiona konstrukcja zapewnia wciągającą, elegancką estetykę.

 

Najdłuższa żywotność baterii w historii

Wbudowana w GT 7 Pro bateria o pojemności 6500 mAh wykorzystuje zaawansowaną technologię anody krzemowo-węglowej, zapewniając niezrównaną trwałość i wydajność w niskich temperaturach, nawet do -30°C. W połączeniu z ładowaniem SUPERVOOC o mocy 120 W, GT 7 Pro ładuje się do 50% w zaledwie 13 minut i w pełni w 37 minut. Największa w segmencie bateria i najszybsze ładowanie, w połączeniu z najnowszym procesorem i energooszczędnym wyświetlaczem Eco², zapewniają zdecydowanie najtrwalszą baterię dla urządzenia.

 

Debiut realme UI 6.0 z zaawansowaną innowacją AI

realme GT 7 Pro, zasilany przez NEXT AI i debiutujący w realme UI 6.0, wprowadza przełomowe funkcje, takie jak Szkicownik AI, która przekształca proste rysunki w szczegółowe wizualizacje, oraz Superrozdzielczość AI w grach, poprawiająca wizualizacje gier do rozdzielczości 1,5K dla wciągających wrażeń.

 

Oszałamiający design inspirowany eksploracją kosmosu

realme GT 7 Pro prezentuje odważny design inspirowany planetą Mars, celebrując ducha eksploracji. Jego aluminiowa ramka klasy lotniczej zapewnia trwałość i wyjątkowy komfort użytkowania. Uzupełniony o elegancki, poczwórnie zakrzywiony wyświetlacz Eco² OLED, flagowiec realme debiutuje w uderzających kolorach pomarańczowym i szarym, uosabiając innowacje i odkrycia.

 

Konkurencyjne ceny i dostępność

Od dziś do 15 grudnia, GT 7 Pro dostępny będzie w specjalnej ofercie na start sprzedaży:
- GT 7 Pro (12/512) w cenie 3999 zł,

- GT 7 Pro (12/256) w cenie 3699 zł.

Co więcej, w trakcie trwania oferty, do zakupionego smartfona użytkownik otrzyma ładowarkę 120 W gratis.

 

GT 7 Pro (12/512) w specjalnej ofercie dostępne są w sieciach sklepów: Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, x-kom, Komputronik, a także na Allegro oraz realmeshop.pl, a także u operatorów sieci Play, T-mobile oraz Plus.

 

GT 7 Pro (12/256) w specjalnej ofercie dostępne są w sieciach sklepów: Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, x-kom, a także na Allegro oraz realmeshop.pl.


Od 16 grudnia GT 7 Pro cena regularna urządzeń wyniesie:

- GT 7 Pro (12/512) - 4799 zł,

- GT 7 Pro (12/512) - 4499 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st Biuro prasowe
2024-11-20 | 09:40

Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st

Seria NXTFRAME PRO – Twoja prywatna galeria sztuki Dzięki swojej atrakcyjnej formie, która płynnie integruje się z wnętrzem, telewizor NXTFRAME (A300 PRO) nie tylko sprawdzi
AGD i RTV Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
2024-10-31 | 10:45

Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych

Bieganie jest świetne zarówno dla ciała jak i umysłu. Nie ma lepszego sposobu na jogging niż słuchanie ulubionych piosenek lub najnowszego odcinka wciągającego podcastu. Słuchanie
AGD i RTV Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
2024-10-24 | 15:20

Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu

Dzięki eleganckiej formie oraz wymiennym, magnetycznym ramkom w różnych kolorach, TCL NXTFRAME uatrakcyjni każde wnętrze. Najlepsi eksperci w dziedzinie projektowania wnętrz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy

Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.

Farmacja

Polscy naukowcy pracują nad personalizowaną terapią raka płuca. Faza badań klinicznych coraz bliżej

Zespół naukowców z Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi (ICCVS) na Uniwersytecie Gdańskim prowadzi zaawansowane badania nad nową terapią  raka płuca, w której rolę leku będą pełnić limfocyty wyizolowane z krwi chorego. – To terapia szyta na miarę. Dla każdego z pacjentów wybieramy inny rodzaj komórek – mówi prof. dr hab. Natalia Marek-Trzonkowska. Jak wskazuje, projekt SWIFT jest już coraz bliżej rozpoczęcia fazy badań klinicznych. Jego realizację umożliwiły środki unijne w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze (MAB) z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) przyznane przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej.

Rolnictwo

Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu

Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.